Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bassiey93

PC Grow 2x36 watt PLL

Recommended Posts

De sugarpunch is gisteren geknipt en hangt nu te drogen bij me huishoudster. De geur tijdens het knippen was echt heel fris, soort nieuwe haze, en daarbij nog mint-aromas. Heb ook ff naar de onderkant van de pot gekeken waar eerst een laagje hydrokorrels lag, die wortels waren zo goed gegroeid dat de hyrdokorrels in de aarde waren gebonden ;)

Na het knippen heb ik een klein bolletje hasj gemaakt door alle thc

van mijn vingers te halen. Dit was echt net genoeg om 1 j van te draaien,

maar ondanks dat was ik met 4 man best wel high :spliff:

 

Ik heb helaas geen foto's kunnen maken maar die komen als het spul droog is. Het hangt nu te drogen in een kartonnen doos waar vislijnen doorheen zijn gespannen. In de onderkant zitten gaten ,zo kan de lucht kan worden afgezogen door een fan , die het ook door een filter blaast. Ik zal hier ook foto's van maken als het droog is.

Mischien had de plant nog een paar dagen kunnen staan maar door afzuiging was dit een beetje lastig =/

 

In de planning staat dus een nieuw setje van afzuiger en filter, want het is chiller om 100% zeker te zijn dat je geen

'last' hebt van wietluchten buiten je hokje. Daarnaast ga ik een autopot systeem bestellen, wat ik ga gebruiken voor buiten (op de vlonder). Ik wil in een 8,5 (of 15) liter autopot 1/2 autoflowers neerzetten, namelijk de Auto Blueberry van Dutch Passion. Dit omdat ik geen zin heb om te verduisteren en ik vind die blauwe kleur echt mooi, al hebben niet alle zaden dat natuurlijk. Als ik zo'n uitbereidingsset koop van AutoPot moet ik dan zelf een voedingsvat daarvoor maken, want dat zit er volgesmij niet bij ;)? De voeding gaat dan gewoon op Sannies way want dat heb ik nog van het starterspakket.

 

Groene groeten

Sebas

 

edit: Ik lees net dat er nog onzekerheid is over biologische/organische voeding in een autopot systeem en dat er op het moment nog testen mee worden uitgevoerd. Ben zeer benieuwd of dit mogelijk is want ik vond het juist zo makkelijk met enkelt bacto buffertabs en BAC Bloei. Zou het ook mogelijk zijn om soms vanaf boven bloeivoeding mee te geven..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdje niets meer gepost , maar heb nog wat foto's van het 'eindresultaat'. De toppen zijn erg

gekrompen tijdens het drogen :lol: , maar dat is natuurlijk niet meer dan logisch. Niet alle toppen staan

op de foto's btw. Het eindgewicht kwam rond 35 gram, maar ik weet dit niet precies omdat degene waar

het te drogen stond ook een top heeft gekregen. Ben voorderest nog geen nieuwe ronde begonnen, doe ik

pas als ik geld heb voor een andere afzuiging. Ik ga binnekort een ronde buiten starten met (weer) 1 plantje,

een autoflower.

 

De wiet ligt nu te kuren in de potten, heeft 2 weken te drogen gehangen en zit nu ongeveer 1 week in de potten. Heb van de wiet al een klein beetje gesnoept of course, het effect is high en stoned, en best dromerig. Krijg van een joint ervan geen rode ogen, alleen hele kleine pupillen. Van het knipafval wietboter gemaakt voor een cake, daarvan kreeg ik dan weer wel rode ogen hehe. Met 6 man gegeten en films gekeken, maar van de laatse film die we keken zeiden sommige dat we em niet af gekeken hebben en andere dat we die niet eens gezien hebben.

 

Hier ff wat topfoto's

 

Voor de kapper

 

gallery_28658_13105_118637.jpg

 

 

 

gallery_28658_13105_73249.jpg

 

 

gallery_28658_13105_68557.jpg

 

 

na de kapper

 

 

gallery_28658_13105_466685.jpg

 

 

 

gallery_28658_13105_420008.jpg

 

 

 

gallery_28658_13105_425250.jpg

 

 

gallery_28658_13105_445565.jpg

 

 

gallery_28658_13105_239119.jpg

 

Groete

 

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, dat is me een fijn kweekje ! mooi resultaat en toffe fotos

 

Als de mijne nog maar half zo goed gaat zou ik al heel blij zijn :lol:

 

Mag ik vragen waar je die 2x36W pll + reflector vandaan hebt ?

Dat lijkt me wel nice, misschien moet ik dat ook maar eens overwegen.

 

Ben je tevreden van deze lichten of zou je het zelf anders doen volgende keer ?

(mocht je terug in een pc case groeien.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil zowiezo nog een ronde draaien in deze kast, of het nou beter of slechter word, vind het zowiezo lagge om te doen :lol:

en ik zou dan weer met deze lampen beginnen

 

http://www.desjop.nl/index.php?action=arti...247&lang=NL

 

www.desjop.nl

 

Daar heb ik de lichten vandaan. Ben er goed over te spreken, belangrijk wel dat je met groei en bloei lampen werkt anders

krijg je gestrekte planten (die lampen kosten niet veel dus dat maakt niet echt uit). Als je via de 1e link besteld ben je goedkoper

uit ;) wel belangrijk is een fannetje tussen de lampen, want ondankt dat het pl-l is wordt het wel warm.

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij een hele fijne oogst bassie, enjoy ik moet toegeven dat ik dacht dat het nog meer grams zouden zijn :lol: maar daar zou ik zeker content mee zijn

 

Die fan gebruik ik ook he, heb je al eens een comment gegeven over die dimmer maar het geluid mja het is ongeveer als een PC maar dan wel luider, het geluid komt eigenlijk aleen van de airflow dus dan helpt dimmen wel.

Bij mijn kastje maakt het niet super veel uit of ik hem nou vol heb draaien of gedimd heb maar het werkt goed.

 

Wat het best helpt tegen het geluid is dr een zo lang mogelijke buis opzetten dan heb je er geen last van, ik heb het zelf aleen getest met een normale alu buis dus geen sonodeck nog maar dat helpt al voldoende voor mij

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...