Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott

vraagje ivm hash olie

Recommended Posts

yuuuu mense ... B)

 

ondrtussen is men buitenkweek droog en volledig klaar voor bewerking men eerste batch is voor olie bestemd .

 

Nu heb me 15 bussen colibri gekocht wel prijzig maar zou de beste zijn ivm weinig vervuiling. Hup op naar het maken maar nu mijn olie die ik gisteren gemaakt heb is echt geel en troebel (okergeel kleurtje) tov mijn olie die ik vorig jaar gemaakt heb is dit wel een heel groot verschil toen was ie donker bijna goudkleurig en doozichtig.

 

hier zijn fotos weet mss iemand waarom ik zulke kleur heb is er iets mis gegaan ?? want vind weinig fotos terug van olie met zulke kleur ....

 

:lol: :o

 

hier de fotos

 

olie van gisteren

 

gallery_12518_11094_1183546.jpg

 

gallery_12518_11094_2969614.jpg

 

olie van vorig jaar

 

gallery_12518_11094_2002826.jpg

 

 

 

reacties zijn welkom ... tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het al die tijd al deze kleur geweest? Had je waterkristallen in je vloeibare gas toen het in de kom zat? Heb je heftig geroerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is inderdaad een beetje water ingekomen bij het uitdampen,(kan dit dan deze kleur geven als eindresultaat

 

Maar ik heb ook gmerkt toen ik aan het uitdampen was dat er en rare witte kegel (denk van d temperatuur) in de olie/butaan aanwezig was net zoals de bevroren buitekant van je kommetje..... :lol:

 

heb ook wel geroerd maar niet zo hard hoor laat het uitdampen gebeuren au bain marie ......

 

mja naar mijn weten heeft ie de ganse tijd deze kleur gehad als de butaan er voor het grootste deel uit was . Wat me ook opvalt is dat ie redelijk vloeibaar blijft mss door het beetje water wat er in gekomen is .

 

Ik heb geen rare h2s geur.

 

Ook bij de extractie zelf zag ik wel deze zeer licht gele kleur. Vorige extractie was veel donkerder.

 

alvast bedankt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die rare witte kegel zijn ijskristallen waar ook de kleine onregelmatigheden in gaan zitten, die moet je eruit halen. Wiet moet echt droog zijn. Het is water dus :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx wazzup dan weet ik toch dat ie niet slecht is.

 

goed want er is nog een 200 gram weet+afval te verwerken naar olie dan haal ik die "kegel" eruit

 

 

dus nix slechts gewoon wat water erbij en ja de wiet is idd nog beete plakkerig...

 

 

tnx dan ga ik mn potje goud toch eens dadelijk testen ....

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...