Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
agent orange

20 x orange bud onder 2 600 watt greenpower

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

ik ben hier al een aantal maal een topic begonnen maar nu wordt het toch tijd om er eens 1 afteronden.

 

Goed ik heb een hok van 2,40x1,20x2,60 hierin hangt dus 2 keer bal remote evsa met gewone spiegelkapjes en 600 watt philips greenpower.

Aangestuurd door een davin schakelkastje

hieronder staan 8 x 60 liter kuipen heb in iedere kuip 3 orange bud stekjes gezet waarvan er nu 4 zijn afgevallen.

k heb nog een aantal kolosus stekken staan dus kijk ik even aan ofdat k hier mee nog de lege plekken zal invullen.

 

Ook heb k een 1500 m3 torin afzuiger in box hangen waar een 1500m3 presh filter aanvast zit.

mn verse lucht wordt aangevoerd door een 550 m3 svent in een ijzeren box.

ventilatie wordt geregeld door een sms twin controler

 

Ik gebruik de complete canna terra voedingslijn inclusief aditiefen en booster ook maak k deze ronde voor t eerst gebruik van canna cure en uiteraard heb k ook een flesje pvp plus klaar staan voor t geval dat :lol:

 

ik gebruik een bluelab ph/ec combo om mn waardes in de gaten te houden voorlopig geef k nog even water met t handje maar ga eerdaags mn blumats ook in de potten zetten.

 

mn vorige ronde was uit zaad orange bud, cocoa kush , en kolosus. hievan had k nog 6 planten over gehouden en toch was mn eind resultaat niet teleurstellend met een opbrengst van 7 ons.

vandaar dus dat k nu hoop op een kilo.

 

helaas kan k nu niet in mn hok komen om foto s te nemen dus die zal k vanavond even moeten schieten.

 

ik hoop dat k deze ronde natuurlijk ook weer goed mag afronden zonder teveel tegenslagen en daar kan k denk k jullie hulp best bij gebruiken.

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd tot hoelang dit topic duurt :lol:

 

Good Luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel succes met je nieuwe ronde hopelijk komen er nog foto's bij :lol:

 

Succes en groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...