Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zeebodem

TEST: AN Kushie Kush...9x Vanilla Kush Fem.

Recommended Posts

holy shit ehhh heb je al spanbanden om de wandjes gedaan ?

kerel !!!!!

 

je kan trouwens wel leuk zien dat het geweld van die 1k watter gewoon naar beneden belicht hahaha

 

lijkt waanzinnig dit maar ook een beetje eng haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Zeebodem, er zitten toch serieuze toppen tussen, vooral de monster in het midden, hou ze goed in de gaten, met dat vochtige weer buiten en de drukte in je kast, meeldauw en rot liggen op de loer, succes kerel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je die cola fles beter kan vervangen door een biervat.

Ik zie door de toppen me cola niet meer.

 

Echt wat grote toppen daar.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja is niet normaal meer hahaha ik ben benieuwd wat die grote top weegt

 

Een ding scheelt ze kunnen niet omvallen hahaha staat te vol daar blijft allemaal netjes staan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe het gewoon nu al :wacko: gefeliciteerd :rofl en die foxtail van die grote... hilarisch gewoon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo...daar ben ik dan..

Even een poosje erg druk geweest met werk etc etc...dus even minder tijd om de boel up to date te houden ;)

 

@Groninger,

Thnx man voor je reactie :wave:

Onder controle houden gaat al niet echt meer,het is meer een beetje de hoofdtoppen bij de lamp weghouden.

 

@DOC,

Thnx voor je reactie :lol:

Ik was inderdaad niet van plan de blaadjes te roken hahah.Ik verheug me al op het volgende rondje ;)

 

@Hansworst,

Bedankt voor je reactie,en leuk dat je via het Hericules topic hier aanbeland bent :huh:

Ik heb zeker weten een warmte probleem ja...I know I know..

Water geven is geen probleem overigens,want ik werk met Blumats.de shotjes met Batboost heb ik gegegevn met een trechter,met hieraan een stuk slang :P

SCROG is zeker in mijn gedachten geweest,en ga ik ook zeker nog een keer toepassen,enkel niet de volgende ronde.De volgende ronde moet ik gewoon beter en meer knakken,en van mijn overdosis 18/6 afstappen...Ik zit al met al vlug op 4 weken 18/6 omdat ik ze dan nog zo klein vindt.. :rofl ;)

Met de uitschieters op deze ronde,bedoel ik niet dat de dames de pan uitreizen,maar het kleine stammetje,wat boven op de hoofdtop doorgroeit..waarschijnlijk door mijn hoge EC..

 

@Stikmeister,

Scherp weer van je makker ;) Is denk ik net toeval geweest,want ik heb ze niet te dicht op de stam zitten hoor ;)

 

@Groninger,

Horror hokkie zei ik toch ;) :)

 

@Krasi,

Thnx voor de reply B)

Meeldauw geen last van gelukkig,en toprot ook niet..

Ik houd het inderdaad we goed in de gaten hoor.Ik pluk steeds de uitgedroogde blaadjes er tussen uit zodat het niet kan gaan rotten.

 

@zODd en Haxxorz,

Allebei bedankt voor jullie leuke reacties :wacko:

Hij is echt huge heh hahah :wave:

 

@Topic,

Vandaag dus 61 dagen op 12/12..

De toppen beginnen loeizwaar te worden en ze begonnen om te vallen.Ik moest dus weer gewapend met ladder,ijzerdraad en een knipschaar in de weer.

Alles staat nu weer stabiel,en de eerste toppen beginnen al lekker bruin te worden.De 9 weken die op de verpakking stonden ga ik dus al niet meer halen :D

 

Afgelopen vrijdag heb ik weer 2 nieuwe vaatjes aangemaakt.

 

De vaatjes:

Kushie kush vat:

 

-60 liter water.

-66ML GL a&B.

-6ML GL enzyme.

-6ML GL Ultra PK.

-100ML AN Overdrive.

 

Goldlabel vat:

 

40 liter water.

-44ML GL a&b.

-4ML GL enzyme.

-3,6 ML GL Ultra PK.

 

Uiteraard allemaal weer op PH 6.0

 

Als ze dit donderdag of vrijdag op hebben,gaan ze op enkel water met enzymen.

 

Gr Zeebodem,

 

 

**EDIT**

Nog even de plaatjes er opnieuw bijgeplakt ;)

 

gallery_27684_13014_667615.jpg

 

gallery_27684_13014_1296327.jpg

 

gallery_27684_13014_89970.jpg

 

gallery_27684_13014_1190771.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha echt niet normaal meer dit ik ben echt benieuwd naar de einduitslag ik weet dat een lekker rokertje beter is dan meer grammen maar ik bedoel ....komop hahahahah

 

Succes met het onder controle houden nu ik duim voor je

 

(bizar dat je kunt zeggen dat je toppen boven de lamp uit groeien hahaha nee nee het is niet de plant die zo hoog is zijn gewoon een beetje grote toppen haha )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet waarom maar het lijkt wel of ze er op vooruit zijn gegaan... :rofl

 

het zijn echt mega toppen, jammer dat dat op foto nooit zo over komt.... ;)

ik denk dat iedereen zich rot schrikt als je daarlijk de knipfoto's post en je de top in je handen kan vast houden zodat het echt duidelijk is wat voor schaal dat ding wel niet is... :wacko:

 

ik zou deze ronde ook zeker in 2 delen knippen... (eerst de hoofdtoppen en dan de rest)

die zou je nog gerust 10 dagen langer kunnen laten afrijpen.

de dames zijn namelijk ''top dominant''

als je de ''dominante'' hoofdtop afknipt ziet ze de top daar onder als de nieuwe hoofdtop... :)

 

gaat je heel veel grammen meer op leveren...(en een betere kwaliteit)

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: ;) :huh:

 

 

gallery_27684_13014_1296327.jpg

 

 

Maak jij foto's met een vergrootglas en dan een colafles ernaast houden leip?? :wave:

Allememaggies wat maak je er weer wat moois van kerel B)

Ben lang niet op visite geweest maar als je dan weer effe komt buurten ..... :wacko:

Je moet me toch eens vertellen hoe jullie dit doen hoor, test of geen test.... maar die paarse killing field van melis was ook niet meer normaal ;)

 

Ik wil ook een leermeester!!!! :rofl ;) :) :wave:

Erg goed hoor zeebodem!

 

 

Succes kerel!

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je de ''dominante'' hoofdtop afknipt ziet ze de top daar onder als de nieuwe hoofdtop... :lol:

 

gaat je heel veel grammen meer op leveren...(en een betere kwaliteit)

mvg stikkie

 

 

Dit doe ik bijna altijd want dit geeft die onder toppen en zij takken idd een 2e dikke boost :wacko:

En je bent met de strakkere soorten de toprot meestal dan ook net voor.

(dus meestal win win opzich)

 

 

@bodum

Ik wist niet dat de nieuwe proef makete van de freedom tower in ny bij jou thuis plaats vind :wave:

Maar word wel een huge gebouw zo te zien want hij steekt best boven de rest van manhattan :)

Nee zonder gekheid die top begint leuke vormen aan te nemen :rofl

 

Maar 4weken op 18/6 is idd wel erg lang :huh:

Mijn record staat denk ik op en een 2weken en dat was dan omdat ze moeilijk aansloegen bv.

Maar normaal moet je een weekje na het aanslaan wel overgaan op 12/12.

Ahoewel deze wolken krabber ook wel wat heeft natuurlijk :wave:

 

Maar al met al zou ik dit soortje nog niet eens afschrijven als het straks ook erg lekker smaakt.

(want zonder de verbrandings props hadden ze het zeker nog wel 30% beter gedaan)

Maar hoop dat deze positieve wending in top forlume nog even leuk blijft door knallen in de laast weekjes ;)

Edited by Oldskool 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties mannen :wacko:

 

Zo gaan we ze inderdaad omhalen ja...in 2 delen.Gisteren heb ik weer een aantal toppen moeten vastzetten met draad :)Wat wel jammer is,is dat ik op de achterste top echte verschroeiing heb op 1 top... :rofl Maar goed...nog even volhouden.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel handig als je een verdieping erbij wil hebben je laat gewoon zo een plant groeien en gooi daar wat op.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zeebodem en/of stikkie,

 

 

Wat ik me afvraag over die gavita lamp is hoe de temperatuur is in dat hokkie van jou!

Aangezien ik gelezen hebt dat er aanzienlijk minder warmte van deze lamp af zou moeten komen...

Dus met andere woorden; is het een beetje te doen om de temperatuur onder controle te houden met die g-tools buisventilator...

Het is namelijk uiteindelijk toch 1150watt dus ik denk dat je dan in de warmere maanden een grote afzuiger nodig hebt klopt dit??

Ik vind het namelijk echt een mooi ding die lamp en als ik wat gevorderd ben zal ik niet aarzelen om ook zo'n lamp aan te schaffen :wacko:

 

 

GR cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey zeebodem en/of stikkie,

 

 

Wat ik me afvraag over die gavita lamp is hoe de temperatuur is in dat hokkie van jou!

Aangezien ik gelezen hebt dat er aanzienlijk minder warmte van deze lamp af zou moeten komen...

Dus met andere woorden; is het een beetje te doen om de temperatuur onder controle te houden met die g-tools buisventilator...

Het is namelijk uiteindelijk toch 1150watt dus ik denk dat je dan in de warmere maanden een grote afzuiger nodig hebt klopt dit??

Ik vind het namelijk echt een mooi ding die lamp en als ik wat gevorderd ben zal ik niet aarzelen om ook zo'n lamp aan te schaffen :wacko:

 

 

GR cw

 

 

Er komt inderdaad nog wel aardig wat hitte af,maar "het hokje" houd hem makkelijk op peil hoor icm de gtools afzuiger.

De hitte probs die ik er nu van heb...zijn mijn eigen schuld ivm te grote meiden.

In de zomer is het straks nog even afwachten,maar ook daarmee voorzie ik eigenlijk geen probs.Met die paar hete dagen van afgelopen jaar hield hij het ook op zijn sloffen bij hoor...welliswaar met de 600 pit..maar toch :rofl

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

**EDIT**

 

Oeps..foutje...dubbelpost..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alloo heloow..

 

Daar ben ik weer met een kleien update...

Inmiddels zitten we vandaag op 67 dagen 12/12...En ik ben zo blij als dit rondje voorbij is..

Ik heb wederom een aantal toppen met ijzerdraad vast gezet,want alles begint in te storten :rofl Sinds zaterdag staan ze op enkel water met enzyme..

Ik had al aardige herfst in mijn hokje..maar dat zal nu dus nog wat gaan versnellen.Het idee is om aanstaand weekend een aantal hoofd toppen te kappen,zodat de rest daaronder nog even een extra weekje krijgt.

 

In de vaatjes voor deze dus enkel water met enzyme.

Voor de Kushie kush dames 40 liter,en voor de Goldlabel dames 30 liter.Dit allemaal weer op PH6.0

 

Als ze dit ophebben,vul ik hem nog een keertje met enkel water op PH6.0

 

Kijk en huiver mee...

 

gallery_27684_13014_464924.jpg

 

gallery_27684_13014_754328.jpg

 

gallery_27684_13014_609733.jpg

 

gallery_27684_13014_214350.jpg

 

gallery_27684_13014_472611.jpg

 

gallery_27684_13014_451504.jpg

 

"het monster"

gallery_27684_13014_452694.jpg

 

gallery_27684_13014_582185.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Zeebodem, wat ronde heb jij achter de rug, er zitten wel wat flinkerds tussen, hoe is het met de compactheid? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vraag ik me ook af.

Voor de rest denk ik wel dat je op grammenhet wel goed gaat doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties mannen :rofl

 

Er zitten keiharde toppen bij,maar ook aardig wat fluffie toppen hoor...

Je kan het eigenlijk alwel op de foto,s zien..ik hoop inieder geval wel op een leuke oogst :rofl

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd iets fluf er in, toch vermoedt ik dat je eindgewicht zekers niet gaat tegenvallen, ben benieuwd hoe die vanilla smaakt, heb hier van de diamonds al een klein topje gesnoept en die is prima in smaak en zachtheid.

 

Nog veel succes met de laatste loodjes man, hopelijk wordt het een top opbrengst voor je.

 

gr,bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

die grootste dame is echt niet normaal meer.. :rofl

maar waarom ga je al over een paar dagen de eerste knippen... :rofl ze moeten toch nog 2 weken eigenlijk..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze moeten toch nog 2 weken eigenlijk..?

 

Joh dan steekt die hoofdtop boven zijn huis uit hahaha leuk een kerstboom op je dak :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij hard alleen nog maar uit in dit stadium, er zal niet heel veel meer bij komen aan formaat.. :rofl (wel aan gewicht)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als die de grote top oogst, krijgen de onderste weer meer licht op hun bolletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...