Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

metalbrain

'Blowen maakt schizofreen'

Recommended Posts

'Blowen maakt schizofreen'

Laatste update: 25 oktober 2011 23:28 info

Blowen zorgt voor gedragsstoornissen die doen denken aan schizofrenie. Dat concluderen neurologen aan de Universiteit van Bristol op basis van onderzoek bij ratten.

Foto: Thinkstock

 

Vandaag schrijven ze in het Journal of Neuroscience dat de hersenactiviteit van iemand die stoned is ongecoördineerd en onnauwkeurig wordt.

 

Dit komt overeen met de symptomen van schizofrenie, waarbij patiënten ook onlogische gedachtes hebben.

 

"Misbruik van marihuana komt vaak voor bij schizofreniepatiënten”, zegt Matthew Jones, hoofdauteur van het artikel. “Maar ook gezonde mensen kunnen symptomen van schizofrenie, krijgen door THC, de werkzame stof in marihuana”.

 

Onderzoek

 

De onderzoekers deden onderzoek bij ratten, die waren getraind om snel voedsel te vinden in een doolhof. Ze kregen een stof toegediend dat THC nabootst. Vervolgens werden ze losgelaten in hetzelfde doolhof.

 

De onderzoekers maten de elektrische activiteit van hun hersenen tijdens hun zoektocht naar eten. De ratten bleken bijvoorbeeld niet meer goed te kunnen beslissen of ze naar links of naar rechts moesten bij een T-splitsing.

 

Verstoord

 

Dat komt, verklaren de onderzoekers, doordat hun hersengolven tussen de hippocampus en de prefrontale cortex zijn verstoord. Deze gebieden zijn verantwoordelijk voor het geheugen en het nemen van beslissingen. Precies dezelfde soort stoornis komt voor bij schizofreniepatiënten.

 

Uit eerder onderzoek was bekend dat blowen leidt tot concentratiestoornissen en geheugenafwijkingen, maar de verklaring hiervoor ontbrak tot nu toe.

 

Deze nieuwe bevindingen zijn belangrijk om psychiatrische aandoeningen waarbij de hersengolven tussen bepaalde gebieden verstoord zijn, beter te begrijpen en te behandelen.bron

Share this post


Link to post
Share on other sites
'Blowen maakt schizofreen'.......

.......op basis van onderzoek bij ratten.

 

Wat een verwennerij voor die beestjes. Beter een sticky blowen als rat zijnde dan van die giftige medicijnen of pharmaceutische troep die op je lijf worden getest!

 

Blow rat, blow

;) :)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kregen een stof wat tbc na bootst dus geen thc test mislukt dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ging hier inderdaad om synthetische Thc,...Dat is altijd nog geen Natuurlijke Thc.

 

Laat ze zich trouwens druk maken om alcohol, vette troep, uitlaatgassen enz enz,

nee da`s lekker spul,...ziekte van Korsakov,

lever vervetting (cirrose) vitamine B tekorte, enz enz.

Gewoon weer zo`n hypocriet propaganda bericht van de bekrompen media.

 

Trouwens schizofrenie heeft ook zo zijn voordelen,...nooit alleen altijd samen,.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel doden ga ik vinden als ik ga onderzoeken wat de gevolgen zijn van dagelijks bij McDonalds eten? En wat gaat ons kloeke kabinet daar aan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ofnie.. zie het al voor me.. Goedenmiddag meneer, heeft u een legitimatie? Heeft u al een vetpas? Kent u de regels? max 500 koolhydraten, hier opeten, niet mee naar huis nemen, niet doorverkopen etc. En waag het niet om bij de volgende afrit van de A2 weer een MacDonalds op te zoeken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tsja, je hebt nog steeds onderzoekers die denken dat de plant alleen uit THC bestaat en borduren daar verder op los, niet wetende dat de plant meerdere stoffen bevat die de werking van THC beinvloeden, maar ja dat hebben ze natuurlijk tijdens hun studie niet geleerd.Dat ratten nu gedesoriënteerd raken wilt natuurlijk nog niet zeggen dat het ook bij mensen gebeurd en zo kunnen we dit onderzoek in het mapje van de prullenbak stoppen.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap het wel want als mensen iets geflikt hebben dan geven ze snel hun blowtje de schuld :o

 

Je hebt wel jongeren die flink mef kunnen doen :lol: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Blowen maakt schizofreen'

En dan het echte verhaal:

"Blowen zorgt voor gedragsstoornissen die doen denken aan schizofrenie." En dat is toch even iets heel anders.

 

Lekkere beeldvorming, verderop komen we dan ook nog eens in het verhaal "Misbruik van marihuana komt vaak voor bij schizofreniepatiënten” tegen, wat eigenlijk zegt dat de patiënten dus eerst schizofrenie ontwikkelden en daarna gingen gebruiken, dus volledig niet dat wat de kop zegt, oorzaak en gevolg plotseling omgedraaid.

Zo kun je ook wel roepen dat je een hersenbloeding van alcohol krijgt want soms lijken de symptomen daarvan op dronkenschap. Ik vraag me altijd af of zulke verhalen nou zo achterlijk door journalisten in elkaar worden gezet of van de "wetenschappers" zelf komen. Oftewel gooi wiet en schizofrenie in een verhaal, even schudden en klaar. Klok en klepel verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Het onderstaande bericht is verkeerd gepost.* :lol:

*Hierdoor staat er een compleet ander verhaal op de verkeerde plek* B)

*Maar de info kan bijdragen bij voor de ontwikkeling* :D

 

De gewenste post voor deze topic was:

 

" 'Blowen maakt schizofreen' :o

Wat een verhaal. Ik moet hier toch omlachen.

............

Zo nu steken we eerst ff wat aan voor medische doeleinden. :D"

 

*************************************************************

 

'Blowen maakt schizofreen' ;)

 

Wat een verhaal. Ik moet hier toch omlachen. Dat mensen deze koek nog slikken toont maar weer hoe erg mensen zijn afgestompt.

 

Een plant die honderde stoffen bevat die NERGENS anders zijn aangetroffen, die ons dagelijkse leven hoort voor te komen gaan we verbieden.

 

Industrieel - Doel einden zijn werkelijk grenzeloos, 1 hectare cannabis = 3.1 hectar boom om er papier van te maken. (die tevens beter is)

De resten van de plant kunnen ideaal worden verwerkt tot isolatie matriaal, bio-benzine (Henry Ford z'n eerste auto deed het hierop)

En ach ALS ECHT NIET MEER WETEN WAT WE ER MEE MOETEN, dan steken we het in de fik, het geeft meer kilojoule dan steenkool.

 

Hernieuwbare energiebron?!

 

En de grond die achter blijft?

Die is meteen goed gespit en is vrij van onkruit. HE WAT VERVELEND!

 

 

Voedsel - De vezels zijn ideaal voor herkauwers, de plant kan makkelijk worden gebruikt voor allerlei voedsel en bevat Omega 6 EN 9... IETS wat NERGENS anders voorkomt in de natuur. En ach dan hebben we wat zaad over. De meeste planten hebben verwaardeloosbaar zaad. Deze bevat 22% proteine... Kan iemand me een beter bron aantonen? Het is zelfs goed eetbaar!

 

Medicijn - Tot de 19de eeuw was het gebruikelijk voor doctoren om je het voor te schrijven bij ALLERLEI kwalen! Je hebt er relatief weinig van nodig voor de geneeskrachtige werking,

 

Het product bevat honderde stoffen die een positieve werking hebben op de mens, en de enige manier om er aan dood te gaan is:

7,5 KG (DAT IS NOG AL WAT) binnen 15 minuten op te roken.. Je hebt echter een grotere kans dood te gaan door lucht te kort, want ja dat moet ook ff in die 15 minuten.. OF

 

ER moet een container op je vallen met wiet erin... KAN OOK!

 

Producten van cannabis zijn niet alleen goed tegen littekens (Hempoil) Nee stoffen als THC, CBD, THCv doen ook nog vele andere dingen.

 

THC - zorgt o.a. dat neurotransistoren aan de slag gaan die je anders (misschien) niet gebruikte. Het is daarom een UITERMATE goed middel voor mensen met Alzheimer

 

CBD - Deze stof ONDERDRUKT "geestelijke" stoornissen zoals Schizofrenie, borderline en vele anderen.

 

Tevens zijn de stoffen die in cannabis aan worden getroffen een natuurlijke MENS VRIENDELIJK chemokuur. Jawel alleen de slechte cellen gaan d'r aan de goeie blijven intact. Het kan niet beter! het verspreid zich niet meer en cellen zullen worden vervangen door GEZONDE cellen.

 

Nee zo'n chemokuur die verkopen we je. Tja je gaat er wel van naar de klote, zowel je slechte als je gezonde cellen maar het pakt je probleem niet aan. Ben ik al vergeten te vertellen dat de meesten dood gaan binnen 5 jaar na een chemokuur?! ;)

Nee een chemo das mooi, we verdienen er VEEEEL mee. En we krijgen er niet genoeg van. We verkopen het zelfs als DE OPLOSSING!

Want "" Tja er is niks anders"

 

De reporter zou eens wat beter onderzoek moeten doen of eens de waarheid schrijven. Er zijn talloze studies die aantonen dat de cannabis positief is voor de mens EN het natuur. Niet alleen in Japan of Spanje maar over DE HELE WERELD, waaronder die van HARVARD (das een "gedegen" school in America)

 

Nee wij verbieden de natuurlijke middelen zonder "BAD SIDE EFFECT" voor iets wat we kunnen fabriceren; "Spice"

 

Spice - is een synthetisch cannabis. Je mag het hebben, gebruiken, produceren, kopen ect. En maken?

Man das zo gedaan, ff naar de reforma winkel en lang wat anderen waaronder de Gamma. Want die Aceton komt er niet van zelf in!

Aceton?! Ja deze troep gaat OOK in SPICE...

Het heeft eigenlijk alleen maar slechte dingen, je komt er wel mee door een drugstest je gaat er wel harder door. Ohja en je lichaam gaat naar de kloten...

Het blijkt dat Aceton niet zo goed is voor je lichaam.... Gek he?

 

 

 

Ookal zouden wij dit product voor SLECHTS 1 van de bovenstaande redenen legaliseren zou dit al goed zijn. Maar dat... Dat is te veel gevraagd

DOOMSCENARIO's worden al snel uit de kast gehaald om JOU te overtuigen dat deze plant gevaarlijk is!

 

Zeiden mensen ook niet jaren lang dat de aarde plat was? En dat als je daar niet in geloofde dat je dan gek was en je naar het "gekkenhuis" ging a.k.a. de gevangenis.

Zeiden mensen ook niet jaren lang dat je hart er ook echt uit zag als een hartje i.p.v een vuist grote spier met kanaaltjes?

 

 

Nee "WIJ" (zo zou de Koningin dit zeggen) Kiezen voor een cannabis vrije cultuur.

Het is een dodelijke stof! - 0 DODEN in de HELE historie!

Als we dit daarom gaan verbieden gaan we water ooit nog verbieden. Want dat gebruiken we OOK dagelijks. EN JE KUNT ER BOMMEN MEE MAKEN WAAR DAN OOK TER WERELD! ;) Want zo'n H2 bom knalt goed hoor!

En water heeft al VEEL MEER doden veroorzaakt. Denk maar aan overstromingen en denk maar aan die domme mensen die er te veel van drinken!

 

Te veel water drinkt?

Ja water kun je te veel van drinken. Als je 80 KG bent raad ik het niet aan om 14 L water te drinken op een dag. Behalve dat je jezelf spoelt en dus ook je belangrijke stoffen wegspoelt. (je zouten) Zuigen je cellen zich ook BOMMETJE VOL! Jawel BOMMETJE VOL! Je cellen zullen namelijk KNAPPEN!...Van binnenuit... dat is dus 1 van de pijnlijkste doden die je kunt meemaken, als je tegen die tijd nog bij bewustzijnde bent....

 

 

 

Welcome to the real world, Bro!

The oddz are against us, but we can turn the tide!

 

Zo nu steken we eerst ff wat aan voor medische doeleinden. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowen maakt helemaal niet schizofreen

...

niks van waar !!!

 

 

hoelang pikken we deze onzin nog ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
'Blowen maakt schizofreen' :lol:

 

Wat een verhaal. Ik moet hier toch omlachen. Dat mensen deze koek nog slikken toont maar weer hoe erg mensen zijn afgestompt.

 

Een plant die honderde stoffen bevat die NERGENS anders zijn aangetroffen, die ons dagelijkse leven hoort voor te komen gaan we verbieden.

 

Industrieel - Doel einden zijn werkelijk grenzeloos, 1 hectare cannabis = 3.1 hectar boom om er papier van te maken. (die tevens beter is)

De resten van de plant kunnen ideaal worden verwerkt tot isolatie matriaal, bio-benzine (Henry Ford z'n eerste auto deed het hierop)

En ach ALS ECHT NIET MEER WETEN WAT WE ER MEE MOETEN, dan steken we het in de fik, het geeft meer kilojoule dan steenkool.

 

Hernieuwbare energiebron?!

 

En de grond die achter blijft?

Die is meteen goed gespit en is vrij van onkruit. HE WAT VERVELEND!

 

 

Voedsel - De vezels zijn ideaal voor herkauwers, de plant kan makkelijk worden gebruikt voor allerlei voedsel en bevat Omega 6 EN 9... IETS wat NERGENS anders voorkomt in de natuur. En ach dan hebben we wat zaad over. De meeste planten hebben verwaardeloosbaar zaad. Deze bevat 22% proteine... Kan iemand me een beter bron aantonen? Het is zelfs goed eetbaar!

 

Medicijn - Tot de 19de eeuw was het gebruikelijk voor doctoren om je het voor te schrijven bij ALLERLEI kwalen! Je hebt er relatief weinig van nodig voor de geneeskrachtige werking,

 

Het product bevat honderde stoffen die een positieve werking hebben op de mens, en de enige manier om er aan dood te gaan is:

7,5 KG (DAT IS NOG AL WAT) binnen 15 minuten op te roken.. Je hebt echter een grotere kans dood te gaan door lucht te kort, want ja dat moet ook ff in die 15 minuten.. OF

 

ER moet een container op je vallen met wiet erin... KAN OOK!

 

Producten van cannabis zijn niet alleen goed tegen littekens (Hempoil) Nee stoffen als THC, CBD, THCv doen ook nog vele andere dingen.

 

THC - zorgt o.a. dat neurotransistoren aan de slag gaan die je anders (misschien) niet gebruikte. Het is daarom een UITERMATE goed middel voor mensen met Alzheimer

 

CBD - Deze stof ONDERDRUKT "geestelijke" stoornissen zoals Schizofrenie, borderline en vele anderen.

 

Tevens zijn de stoffen die in cannabis aan worden getroffen een natuurlijke MENS VRIENDELIJK chemokuur. Jawel alleen de slechte cellen gaan d'r aan de goeie blijven intact. Het kan niet beter! het verspreid zich niet meer en cellen zullen worden vervangen door GEZONDE cellen.

 

Nee zo'n chemokuur die verkopen we je. Tja je gaat er wel van naar de klote, zowel je slechte als je gezonde cellen maar het pakt je probleem niet aan. Ben ik al vergeten te vertellen dat de meesten dood gaan binnen 5 jaar na een chemokuur?! :o

Nee een chemo das mooi, we verdienen er VEEEEL mee. En we krijgen er niet genoeg van. We verkopen het zelfs als DE OPLOSSING!

Want "" Tja er is niks anders"

 

De reporter zou eens wat beter onderzoek moeten doen of eens de waarheid schrijven. Er zijn talloze studies die aantonen dat de cannabis positief is voor de mens EN het natuur. Niet alleen in Japan of Spanje maar over DE HELE WERELD, waaronder die van HARVARD (das een "gedegen" school in America)

 

Nee wij verbieden de natuurlijke middelen zonder "BAD SIDE EFFECT" voor iets wat we kunnen fabriceren; "Spice"

 

Spice - is een synthetisch cannabis. Je mag het hebben, gebruiken, produceren, kopen ect. En maken?

Man das zo gedaan, ff naar de reforma winkel en lang wat anderen waaronder de Gamma. Want die Aceton komt er niet van zelf in!

Aceton?! Ja deze troep gaat OOK in SPICE...

Het heeft eigenlijk alleen maar slechte dingen, je komt er wel mee door een drugstest je gaat er wel harder door. Ohja en je lichaam gaat naar de kloten...

Het blijkt dat Aceton niet zo goed is voor je lichaam.... Gek he?

 

 

 

Ookal zouden wij dit product voor SLECHTS 1 van de bovenstaande redenen legaliseren zou dit al goed zijn. Maar dat... Dat is te veel gevraagd

DOOMSCENARIO's worden al snel uit de kast gehaald om JOU te overtuigen dat deze plant gevaarlijk is!

 

Zeiden mensen ook niet jaren lang dat de aarde plat was? En dat als je daar niet in geloofde dat je dan gek was en je naar het "gekkenhuis" ging a.k.a. de gevangenis.

Zeiden mensen ook niet jaren lang dat je hart er ook echt uit zag als een hartje i.p.v een vuist grote spier met kanaaltjes?

 

 

Nee "WIJ" (zo zou de Koningin dit zeggen) Kiezen voor een cannabis vrije cultuur.

Het is een dodelijke stof! - 0 DODEN in de HELE historie!

Als we dit daarom gaan verbieden gaan we water ooit nog verbieden. Want dat gebruiken we OOK dagelijks. EN JE KUNT ER BOMMEN MEE MAKEN WAAR DAN OOK TER WERELD! B) Want zo'n H2 bom knalt goed hoor!

En water heeft al VEEL MEER doden veroorzaakt. Denk maar aan overstromingen en denk maar aan die domme mensen die er te veel van drinken!

 

Te veel water drinkt?

Ja water kun je te veel van drinken. Als je 80 KG bent raad ik het niet aan om 14 L water te drinken op een dag. Behalve dat je jezelf spoelt en dus ook je belangrijke stoffen wegspoelt. (je zouten) Zuigen je cellen zich ook BOMMETJE VOL! Jawel BOMMETJE VOL! Je cellen zullen namelijk KNAPPEN!...Van binnenuit... dat is dus 1 van de pijnlijkste doden die je kunt meemaken, als je tegen die tijd nog bij bewustzijnde bent....

 

 

 

Welcome to the real world, Bro!

The oddz are against us, but we can turn the tide!

 

Zo nu steken we eerst ff wat aan voor medische doeleinden. ;)

 

je hebt je eigen erin verdiept, mooi stukje! als ze dit zouden weten allemaal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees - haha, kan wel zijn maar ik heb het wel verkeerd gepost. :lol:

 

Heb het er ff voor de duidelijkheid maar bij gezet :o

 

*Het onderstaande bericht is verkeerd gepost.*

*Hierdoor staat er een compleet ander verhaal op de verkeerde plek*

*Maar de info kan bijdragen bij voor de ontwikkeling*

 

De gewenste post voor deze topic was:

 

" 'Blowen maakt schizofreen'

Wat een verhaal. Ik moet hier toch omlachen.

............

Zo nu steken we eerst ff wat aan voor medische doeleinden. B) "

 

*************************************************************

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol de gevaarlijkste drugs die er is

voor iedereen te krijgen jong en oud niemand die zich daar druk om maakt

het word aangeprezen op tv en dan doen ze moeilijk om een jointje

echt schandaalig is dit drank nr 1 meeste verslaafde meeste doden

 

kijk wat er pas weer in eindhoven is gebeurt alleen omdat ze tegen elkaar aanlopen steken ze elkaar kapot

dat is wat alcohol doet met mensen

 

dat zie ik nie vlug gebeuren met een groot blow gezelschap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mediwiet is zwakke wiet als jij niet tegen een sterke joint kan net als ik dan moet je geen harddrugs roken!!!

Het lijkt me ook dat iedereen anders denkt, alleen is dat niet zo.. elk iemand denkt in principe hetzelfde, alleen soms niet dan lig je niet echt op één lijn.. ligt dus aan de persoon die het rookt en met wie die persoon rookt

 

en je moet zeker geen wiet roken als je al niet lekker in je vel zit eigenlijk, ligt eraan hoeveel je van het groene godenspul houd

(waarvan je idd langzamer en dieper gaat nadenken)

 

 

Deze overheid maakt je schizofreen. :lol:

 

Je bent anders wel groen bezig, zal wel aan essent liggen dan, fuckt mij ut, even me longen insmeren met thc en teer B)

 

DOEI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet uit ervaringen op mijn werk dat blowen wel degelijk een trigger kan zijn voor schizofrenie. MAAR deze mensen zijn al voor hun cannabis gebruik gevoelig voor schizofrenie en psychoses.

 

"blowen maakt schizofreen" is een zo'n bullshit quote omdat de schizofrenie zich vaak bij het behalen van de adolescente leeftijd openbaart. Dat is ook de leeftijd waar een gemiddeld persoon experimenteert met drugs. Dan kom je een beetje uit op het kip en het ei verhaal uit.

 

99% van de blowers ontwikkelen deze ziekte niet, en uit mijn praktijk hebben maar een klein percentage schizofrenen veel geblowd in het verleden. Onzin dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb nergens last van hoor

 

ik ook niet

 

ik wel

 

ja maar jij bent gek

 

hou je bek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me af hoeveel ze die ratten toegdiend hebben , zo'n rat heeft niet veel nodig imo.

ik gok dat als ik de dosis van de rat zelf zou krijgen ik ook aardig de weg kwijt zal zijn (dosis in verhouding met mijn gewicht dan)

en een stof die THC nabootst , wat stel ik me dan voor? een JWH variant? dat is een akelig stofje als ik de internetfora mag geloven.

en wat een BS schadelijkheid van wiet testen met een stof die het nabootst? dat is net als de schadelijkheid van caffeine testen en de testgroep coke geven...

 

ik heb trouwens mensen gezien die extreem dronken waren (zo dronken dat ze de ziekenwagen moesten bellen).

het vreemde was dat, die personen vertoonden in mijn ogen symptomen van een psychose.

ze waren compleet de weg kwijt, schreeuwden allemaal dingen die geen steek hielden , wisten niet wie of wat of waar ze waren , ... (hun sluitspieren werkten ook niet meer. proper is zoiets niet...)

alcohol maakt meer kapot dan wiet , daarom blijf ik er ook van weg...

 

@stonetwisted ; ziekte van korsakov , ik ben zeker dat ik iemand ken die hier last van heeft.

 

 

Dit is een erg interessant filmpje BTW, het bewijst dat ze niet alleen 1 specifiek stofje die onze geliefde plant bevat moeten testen maar de gehele plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ inderdaad, ik dacht er ook aan. Als je echt "blowt" zoals het in de titel zegt, dan neem je ook de andere stoffen in die je meer relaxed en in balans houden.

 

Kortom, één stof die THC nabootst is niet gelijk aan alle tientallen stoffen aanwezig in een joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat haar maar lekker teruggaan naar haar "drug of choice" alcohol. Zie maar eens hoeveel ellende dat in de wereld heeft gebracht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spice - is een synthetisch cannabis. Je mag het hebben, gebruiken, produceren, kopen ect. En maken?

Man das zo gedaan, ff naar de reforma winkel en lang wat anderen waaronder de Gamma. Want die Aceton komt er niet van zelf in!

Aceton?! Ja deze troep gaat OOK in SPICE...

Het heeft eigenlijk alleen maar slechte dingen, je komt er wel mee door een drugstest je gaat er wel harder door. Ohja en je lichaam gaat naar de kloten..

Soldiers high on synthetic cannabis

 

US troops are increasingly using an easy-to-get herbal mix called "Spice," which mimics a marijuana high, is hard to detect and can bring on hallucinations that last for days.

 

The abuse of the drug has so alarmed military officials that they've launched an aggressive testing program that this year has led to the investigation of more than 1,100 suspected users, according to military figures.

 

So-called "synthetic" pot is readily available on the internet and has become popular nationwide in recent years, but its use among troops and sailors has raised concerns among the Pentagon brass.

Lees meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 gram per dag van een matige wiet voor een persoon die het niet gewend is, is een bad trip..

Laatst een vriendin van de Madshack 4 trekjes en ze ging in de schijt,kotsen en viel flauw..

Oeps had het even benauwd..

Naderhand had ze het heel schizi ervaren, maar blijvend, nee. T zit m in de natuurlijke aanleg van de persoon..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...