Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
spikey

5x sugar punch in een dr twin 120 tentje

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ga een nieuwe ronde starten deze week.

De bedoeling is 5x sugar punch in een 120x120x160 tentje van Darkroom.

Heb hiervoor amnesia haze gekweekt in dit tentje en door veel buig en bind werk zijn we tot een leuke oogst gekomen.

 

Nu heb ik geen ervaring met sugar punch en vroeg me dus een paar dingen af.

Wil de tent lekker vol krijgen met 5 planten. Dit is me ook gelukt met de amnesia haze.

 

Nu is mijn vraag hoelang voor groeien?

En hoelang groeien ze nog door in de bloei?

Ze komen in 18liter potten te staan.

 

Met de amnesia haze heb ik 2 a 3 weken voor gegroeit onder 600watt green power.

Wie o wie heeft er wat info voor me? Zodat ik straks niet voor verrassingen komt te staan als ze me tent uit groeien ;)

Heb begrepen dat het flinke groeiers zijn maar dat geeft niet.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortje heb je,de sugar punch zou ik deze week ook zetten maar de kweek gaan helaas niet meer door.

Succes met je kweek.

 

Peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 Weken voorgroei vanaf ontkiemen zou ik geven voor een lekker vol tentje. Ik zou ze ook toppen ivm de hoogte. Je kan ook 25 liter potten pakken met een doorsnede van 35cm en 28 cm hoog in een 2-1-2 opstelling (1 = midden) dan heb je net wat meer medium dat gaan je dames wel waarderen.

 

Veel succes deze ronde.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie,

 

Het worden gewoon 18 liters :)

3 weken niet een beetje lang? Want had begrepen dat ze heel snel groeien.

Maar goed heb die Amnesia haze ook 3 weken laten groeien en dat ging prima.

Dus ik begin wel met 2 weken en indien nodig nog een weekje.

 

Hoelang groeien ze door weet je dat toevallig?

Denk ook niet dat ik ga toppen want heb het gezien bij die Shackzilla en het werd 1 mega oerwoud!

Ga ze gewoon heel veel buigen in de goede richting dan worden ze ook wel mooi breed ;)

2-1-2 zo zet ik ze altijd neer als ik er maar 5 gebruik :P

 

Heb namelijk de vorige keer gaatjes in de rand van de potten gemaakt en daar bond ik de stelen aan vast.

Voor ik het wist waren ze breder dan dat ze hoog waren. Ze groeide toen nog een weekje door en ik had een mooie volle tent.

Leek wel als of er 50 in stonden terwijl het er maar 5 waren...

Gebruikte toen een simpele spiegelkap die dit keer word vervangen voor de Topshield pro omdat ik daar wel erg tevreden over ben met een hoogte van 140cm max.

Aangezien het tentje maar 160cm hoog is.

 

Hey CaribbeanGrower,

 

Thx mate! Alleen word dit geen verslag ofzo ;)

Moet alleen even wat info hebben over het soortje.

Dat de Sugar punch een mooi soortje is moet ik nog even zien en ruiken en uiteraard proeven ;)

Maar wat ik hier gezien heb op het forum moet dat helemaal goed komen :)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn ervaring heeft de sugar punch 2 pheno's .. eentje die klein blijft en eentje die in de bloei omhoog schiet.

Ik zou dan ook maximaal 2,5week voorgroei geven.. 2 weken is denk eerlijk gezegd al voldoende .. maar als je de kleine pheno's erbij heb zitten zijn die paar daagjes extra misschien wel fijn.

 

Wat ik me kan herinneren groeit de plant een kleine 3 weken door in de bloei periode.

 

De geur van deze plant is echt heeeeeerlijk tijdens het kweken.. als rokertje is ze ook echt een top wietje! ( lees mijn kweekverslag maar daar heeft zODd een rookverslag ervan gemaakt )

 

Succes er mee! en ik hoop op een paarse pheno voor je ;)

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziran thx man naar dat antwoord zocht ik ;)

We gaan het zien en of ik de paarse pheno krijg weet ik niet maar dat doet me ook niet zo veel :)

Mocht ik hem krijgen probeer ik er nog stekken vanaf te trekken kijken of die lekkerder is als de normale pheno.

 

We gaan vrijdag starten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind een paars wietje toch altijd wel sexyness uitstralen B) Dus zou zeker stekjes ervan maken als je er 1 krijgt in je kweek. Of er smaak verschil is weet ik niet .. want ik had helaas geen paarse pheno.

 

Heel veel succes! ( niet dat je het nodig heb maar toch :lol: )

 

Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...