Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

PietjeGrow

grote top

Recommended Posts

Big Bud is goed... Power Plant & Northern Light kan ik je ook aanraden...

Alle planten kunnen dikke toppen krijgen als je ze goed verzorgd :blink:

 

Maar wat bedoel je nou eigenlijk, wil je op elke plant 1 top omdat je het anders teveel werk vindt... :D :wacko: zonde van de moeite van het kweken dan.

Je zou in de bloeiperiode alle beginnende toppen eraf kunnen knippen maar ik weet niet of dat zo goed zal uitpakken.

 

Als je niet zoveel wilt knippen, kweek dan niet zoveel of huur wat knippers(sters) in zoals een stelletje bejaarden wat momenteel nogal in is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een dikke top wil, moet je gewoon de onderste zijtakken er allemaal afsnijden... :D

 

Alleen 1 plant in een hok is totaal niet rendabel, die top zal echt geen 3-4 ons gaan wegen ofzo !

 

Beter kun je er dan een stuk of 4-6 neerzetten, en dan onderin wat zijtakken wegsnijden, dán zul je zeker dikke toppen krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik was eigenlijk echt van plan om 1a2 planten neer de zetten en echt alleen voor de hoofd top gaan

Volgens mij wil je gewoon effe snel wat wiet hebben... tip: ga naar de coffeeshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joris

als je kan lezen had je dit andwoord niet gegeven

er staat dat ik deze week nog 12 power planten ga knippen dus als het mee zit heb ik zatderdag nog 2 ons

Share this post


Link to post
Share on other sites
joris

als je kan lezen had je dit andwoord niet gegeven

er staat dat ik deze week nog 12 power planten ga knippen dus als het mee zit heb ik zatderdag nog 2 ons

:D Solly... ja ik zie de laatste tijd nogal eens wat over het hoofd :wacko:

Big Bud is een goede, K2 ook, Powerplant en Northern Light.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot wanneer in de bloei kun je eigenlijk die "grote" zijtakken wegknippen...

 

ik heb ook liever een iets grote top...zodat er niet verspilde voeding en licht naar de onderste takkies gaan.. :D

 

DJAGO

Share this post


Link to post
Share on other sites
tot wanneer in de bloei kun je eigenlijk die "grote" zijtakken wegknippen...

Zelf haal ik er nog wel 's weg in de 2e/begin 3e week bloei ofzo....maar later zou ik 't niet doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...