Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
santiva

autoflower buiten kan dat

Recommended Posts

Hallo ik had een vraag zouden autoflowers buiten kunnen en wanneer kan ik het naar buiten doen

En welke is dan daar het beste voor en wel een redelijke grote plant is al vast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze kunnen buiten, en in een kasje het gehele jaar door omdat ze automatisch gaan bloeien..

maar doordat ze automatisch gaan bloeien blijven ze wel klein.

je haalt er 5 tot 10 gram per plantje af maar er kunnnen er meer op de vierkante meter dan normaal.

probeer gewoon enkele zaadjes en je ziet het snel genoeg?:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej , Dutch passion heeft grotere soorten autoflowers, en als je ze niet in een kas gaat steken met lampen zou ik wachten tot het beter weer is !

 

autoflowers presteren het beste onder 20 uur licht aan 4 uur licht uit, er is al te weinig licht dus ik zou het de moeite niet vinden.

 

Greetz Golden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo lang geleden heb ik e.a. uitgezocht voor mezelf, maar ben het lijstje kwijt. Qua opbrengst (in grammen, dagen bloei e.d.) waren op dit moment de Auto AK(47) en Big Bang Autoflower commercieel het aantrekkelijkst.

 

Genetica: Auto AK47 x Lowryder #2

 

Ik zou overigens Autoflowers nooit indoor kweken.

 

Kijk ook hier eens: http://www.wietforum.nl/Ruderalis-Sectie-f77.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het voorjaar kunnen ze naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
In het voorjaar kunnen ze naar buiten.

 

En wil je zeker zijn dat de boel niet bevriest wacht dan tot half mei ongeveer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een kas ( vorst vrij) zou je 1 april kunnen beginnen...met een mooie 14 dagen voorspelling..

voor alle auto's geld...meteen in volle gond of meteen in de eind pot....

overpotten is funest met auto's.....dat kost je grammen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verplaatst naar ruderalis sectie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou overigens Autoflowers nooit indoor kweken.

ooh waarom niet?

Van veel binnen planten worden autoflowers gemaakt en die zijn echt niet zo goed buiten (Ziekte).

 

AutoMazar van Dutch Passion

Hier rechts.

gallery_20039_12204_409132.jpg

 

Nu 2 keer gedaan beide keer boven de 80 cm uit.

En was begonnen begin april.

 

wel een redelijke grote plant is al vast bedankt

Gewone plant nemen en verduisteren.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers zijn juist ideale buitensoorten. Begin ermee als het 's nachts boven de 10 graden is, bijv. eind maart of begin apil. Dan kun je per zomer 3x auto's neerzetten en oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
juist ideale buitensoorten

Daar ben ik het zelf niet mee eens.

8 soorten autoflowers gehad dit jaar en waren vele male zwakker en veel sneller ziek dan binnen of buiten soorten en ook minder potent.

Een binnen soort word ECHT geen buiten soort omdat het een autoflower word.

 

Begin ermee als het 's nachts boven de 10 graden is, bijv. eind maart of begin apil

En dan krijg je 10 cm autoflowers (Licht was toch gewicht?).

Want sommige gaan bloeien na 25 dagen en dan in maart zijn de dagen veel te kort om hem groot te laten worden.

 

Maar vertel eens wat een Ruderalis dan aan versterking geeft aan een binnen plant.

En waarom het een ideale buiten plant word behalve dat het een auto word.

Ik wil wel eens weten waar je de info vandaan haal dat autoflowers ideale buiten planten zijn.

 

Ik zelf dacht altijd dat een ideale buiten plant goed tegen vocht en ziektes moest kunnen.

 

/zODd kiest voor buiten niet snel meer voor auto`s.

Ik ben een beetje van de hype af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd, ik weet niet welke zaden je hebt gebruikt, maar iedere goede plant begint bij goed zaad. Dit geldt niet alleen voor Auto's voor voor alle planten. Als je een reguliere plant buiten zet, dan heeft deze meer tijd om te groeien en bloeien, daarom zal hier per saldo meer afkomen. Als je een paar regels in acht neemt m.b.t. auto's, dan kom je toch echt verder dan die 10 cm planten van jou.

 

Ik zelf plant alleen auto's in de kas, in de volle grond en dan alleen de bewezen soorten (Auto AK, Big Bang, maar ook van Green-O-Matic hoor ik goede berichten dus die ga ik komend seizoen ook proberen).

 

Regels, wat mij betreft. Maar misschien hebben mensen nog aanvullingen.

 

1. Goed zaad van bewezen soorten die geschikt zijn voor het NL klimaat.

2. Temperatuur boven 10 graden, 's nachts.

3. Zaden direct na ontkiemen in volle grond, dus niet over potten en dergelijke.

4. Grond niet teveel bemesten, beter op het laatst bij voeding geven.

5. Niet Dieven, Fimmen en andere trucs uithalen, want het leven voor een auto is hiervoor veel te kort.

6.a Planten ongeveer 70 cm uit elkaar zetten, geef ze ruimte.

6.b Lief zijn voor je plantjes. ;)

 

Hiermee moet je grofweg tussen de 25-100 gram per plant kunnen halen in ongeveer 2 maanden, al heb ik 100 gram nooit gehaald. Ik weet dat er forumleden zijn die dit wel kunnen halen.

 

Binnen zie ik Auto's niet zitten, kunnen in mijn ogen niet tegen de commerciële soorten op. Al zet een vriend van me af en toe wel eens wat auto's in zijn moederhok. Zelfs met 23u licht doen die krengen het. Vergeet ook niet dat Auto's nog verder ontwikkeld moeten worden en veel zaad komt uit landen zoals Spanje, waar het klimaat toch iets beter is. Eigenlijk zijn ze allemaal ontstaan uit de Lowrider familie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k heb 2 keer autoflowers buiten gehad,

geen suc6 geweest.

 

lowrider 2 vorig jaar

 

dit jaar thai fantasy autoflower.

 

half mei geplant, half oktober pas klaar.

 

kan net zo goed gewone planten nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Binnen zie ik Auto's niet zitten, kunnen in mijn ogen niet tegen de commerciële soorten op. Al zet een vriend van me af en toe wel eens wat auto's in zijn moederhok. Zelfs met 23u licht doen die krengen het. Vergeet ook niet dat Auto's nog verder ontwikkeld moeten worden en veel zaad komt uit landen zoals Spanje, waar het klimaat toch iets beter is. Eigenlijk zijn ze allemaal ontstaan uit de Lowrider familie.

Hier ben ik het 100 % mee eens.

Vallen wel vele af helaas.

Wel moet ik even toe voegen dat niet altijd de Lowrider gebruikt word.

Of ik interpreteer de zin verkeert (beetje stoned ;) ).

Wat me erg opviel was dat de ene naar een x aantal dagen ging bloeien een sommige pas als ze een bepaalde hoogte heeft

Zal ook eens de Auto AK proberen want daar heb ik ook veel goed van gelezen.

 

Dank voor de info.

 

/zODd

 

@SantaLuz.

Even Pato mailen over het probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...