Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hazeje

Dr60x60x160

Recommended Posts

Goedenavond , :rofl

 

Ik zit al een hele tijd te twijfelen of ik het nu wel of niet moet doen.

En denk dat ik maar bestelle ga :D

Mocht ik het doen dan is het voor eigen gebruik / vrienden want bij de coffeeshop betaal je je helemaal scheel.

Maargoed ik zit dus in een huurhuis en ik wil een Secret Jardin tentje neer gaan zetten.

Ik lees heel veel dat je in een huur huis meteen de Sjaak bent is dit ook echt het geval met een veilige setup , en 2/3 plantjes !?

Dus niet met het oog op dealen etc!!

 

Setup:

Secret Jardin Dr60x60x160

ELT 250WATT VSA/TRAVO + Kap + Phillips son T-plus / mayb een cooltube ivm temperatuur en police heli's

G-Tools Buisafzuiger 420m³ Ø125mm met fancontroller

Prima Klima Carbon Filter 480m³ Ø125mm

Schakelkast Davin DV12 2x600 !!!?

* er wordt geadviseerd een veilige schakelkast te nemen , is zn schakelkast ook bij deze setup van toepassing? :wacko:

 

Verder heb ik nog zo m'n vraagtekens over het energie verbruik

Is het voor de energie maatschapij zichtbaar dat ik bij wijze van spreken 18/6 of 12/12 uur een 250W lamp heb branden

+ de de buisafzuiger..

kortom kunne hun mij naaien als ze willen zodra het verbruik stijgt? :)

 

Ik ben van plan de tent in m'n kleding kast neer te zetten , nu zit ik dus met de ventilatie.

Kan ik gewoon lucht uit de ruimte aanzuigen voor ventilatie , en de '''' gereinigde '''' lucht weer terug de ruimte in blazen

( in mijn slaapkamer ) *( ik neem aan dat je er niets van merkt ) ;)

 

 

 

Dit is de eerste keer dat ik wil gaan kweken met lamp etc !

en dan nog in een huurhuis ook :D

 

Ik hoop op jullie meningen en een zooitje tips & tricks van jullie ervaren kwekers ! ;)

 

GR

Share this post


Link to post
Share on other sites

250 is minder dan mijn PC voeding en deeg machine.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Allereerst bedankt voor jullie reacties !

Hieruit begrijp ik dat 250 watt makkelijk moet kunnen ?

Zouden jullie gaan voor een normale lamp of een cooltube .

Is Er miss iemand op dit forum die mij Wat meer kan vertellen ,

Over de wet/regels die gelden voor binnenkweken in een huurwoning.

+ een vraagje over het tentje zijn die tentjes bewerkt met detectie folie ?

 

GR Hazeje¦¦

 

En is de davin dv12 shakkelkast echt noodzakelijk bij mijn setup?

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 250 watter kun je volgens mij ook schakelen met een legrand omnirex.

Maar even voor alle duidelijkheid: Je mag van de wet helemaal niks kweken !, sinds 1 juni is de aanwijzing van het Om ook gewijzigd en mag je zelfs geen plantje meer kweken in een verhuisdoos als je er een lamp boven hebt en bijvoorbeeld speciale voeding geeft. Lees maar eens rond op het forum, in de nieuwssectie.

Aan de andere kant is er nog geen enkele rechterlijke uitspraak over deze nieuwe wijziging en is nog helemaal niet duidelijk wat het zou gaan betekenen. Deze nieuwe regel staat namelijk op gespannen voet met de ideeën die we in Nederland al decennia aanhangen met betrekking tot eigen gebruik. Het lijkt mij persoonlijk er sterk dat een rechter mee zou gaan in het idee van het OM, dat iemand met een 250 lampje zich bezig zou houden met georganiseerde criminaliteit. Maar ook dat is maar een mening. Overigens ligt dat weer anders als je er een sterke wiet in zou gaan kweken van meer dan 15% THC, want dan lig je te wroeten in het hele lijst 1 gebeuren en daar heb ik als oude hippie helemaal geen kaas van gegeten.

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hazeje,

ik kan je wel vertellen dat binnenkweek gewoon verboden is ongeacht de hoeveelheid planten

zodra je een lamp of een tijdschakelaar er tussen doet ben je professioneel bezig dus strafbaar

je huur contract wordt beeindigd en je staat gelijk op straat je kan niet voorlopig niks meer huren via de woningbouw,boete en/of celstraf.

je krijgt een strafblad voor et binnekweken .

dus als je niet zeker bent van je zaak kan je beter maar gewoon nog even scheel betalen bij de coffeeshop

3 planten is niks dat voor ons maar voor de politie juist net als snoepjes van kleine kinderen afpakken(vinden ze fijn om te doen)

sucses met je overweging laat je niet tegenhoude door mij want zoals de jongens wel al zeiden 250 watt is peanuts

bijna niet merkbaar zou je denken maar ze hebbe nieuwe technieken cannasniffer en dat stink infrarood hittezoekende helicopters(vliegen alleen overdag)laat de lamp s avonds of s nachts branden en als jij gewoon goedfiltert ruik je helemaal niks dus kan je gewoon uitblazen in je kamer zorg wel dat je genoeg verse lucht aanzuig in je kleding kast planten hebbe co2 nodig.

ik zou zelf een evsa gaan gebruiken in jouw geval dan kan je je lamp dimme voor als het te warm wordt naar jouw mening omdat je em in een soort gesloten systeeem wil gaan plaatsen ik ben zelf niet zo n fan van cooltubes maargoed dat is mijn mening

sucses met je keuze mvg alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

professioneel dus strafbaar ?

 

Daar ben ik het niet mee eens , als je kunt aantonen dat je voor eigen gebruik kweekt kun je er wel 10 neerzetten

Verder kunnen verhuurders van alles in je contract proppen maar of het rechtsgeldig is...

 

Klep dicht en draaien was altijd het advies

 

Maar als je niet tegen de hitte kunt blijf uit de keuken , anders lees mijn rode onderschrift eens :rofl

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is natuurlijk wel zo eerlijk om reëel antwoord te geven. Wat hij ermee doet is z'n eigen keuze.

 

Ik lees heel veel dat je in een huur huis meteen de Sjaak bent is dit ook echt het geval met een veilige setup , en 2/3 plantjes !?

Dus niet met het oog op dealen etc!!

Ja, dan ben je dus de Sjaak.

Als je betrapt wordt gaat dat een hoop problemen opleveren en sta je hoogstwaarschijnlijk op straat.

Zelfs al zou je gewoon een plant voor het raam zetten.

Het heeft niets met professionaliteit te maken ofzo, het staat gewoon in je huurvoorwaarden en/of contract.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak die jongen niet onnodig bang.. celstraf.

misschien in de toekomst ja maar nu niet hoor..

Hij wil 250 watt neerhangen niet 250 lampen

 

Als jij het niemand verteld kan je draaien tot je een ons weegt, zeker met een lampje van 250 watt

 

Als je je teveel druk maakt, is het misschien niks voor jou :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het wel eens met boefje et is maar 250 watt idd maar als jij al aardig wat op je kerfstok heb zitte aan vergrijpen heb je die celstraf zo te pakke maargoed daar gaan we niet van uit we zijn allemaal nette jongens :rofl

dat je strafbaar bent is gewoon wel zo als jij kan aantonen dat et voor eigengebruik is dan zou je ziek moeten zijn en kan je dat via documenten en pasjes aantonen vaakal hebben wij hier in nederland dat je dat kan krijgen via een appotheek of coffeeshop in samenwerking met gemeente dus GUESSWHO.... ik weet niet wie jouw dat verteld heeft maar dat zou ik als ik jouw maar maar even goed nagaan mij is verteld door een politie commendant(in familie)dat je niks binnen mag kweken onder professionele omstandigheden

daarop zei hij dan ook lamp voeding,meters schakelaar etc

ik wil niemand bang maken alleen delen wat mij verteld is

ik kweek zelf ook 600 watt dus ja ik zou zegge de keuze is echt aan jezelf

groetjes suspect

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

een cooltube helpt nix tegen de helicopter die piloot en die diender naast em verkneukelen zich.

als je alles een beetje veilig aansluit en een goed koolstoffilter gebruikt en er niet over lult

kan er weinig misgaan.

je moet er alleen om denken dat je geen cvmonteurs glazenwassers winterschilders bouwvakkers etc zomaar binnen laat.

geen ongenode gasten zomaar binnenlaten waarvoor ze dan ook komen.

iedereen die je woning binnen wil met een smoes afpoeieren dat geeft je tijd om de boel te ruimen.

en dat je je huis word uitgekickt?

t zal wel zo zijn denk ik.

maar je komt uiteindelijk wel weer ergens te wonen.

voor mij is het een hobby en mocht ik ooit betrapt worden zal ik de gevolgen moeten aanvaarden.

tijdens verhoren zal ik me beroepen op mn zwijgrecht want spreken is zilver en zwijgen is goud.

ik ben vroeger wel eens verhoort vanwege jeugzondige akkefietjes joyriding vandalisme en enkel vechtparteitje

en ik ben een gezonde hollandse jongen dus zie het als kattekwaad.

maar als goedgelovige thomas lul je mee met de recherche en word je gewoon genaaid waar je bijzit en krijg je zomaar openbare geweldpleging

aan je poeperdje gesmeerd.

terwijl ik nu jaren later wijzer en meer levenservaring weet dat ik het toen met wat overredingskracht mischien had kunnen

ombuigen naar zelfbevrediging.

uiteindelijk is een ieder die hobbymatig voor een eigen wietje kweekt bezig met een vorm van zelfbevrediging

je heb behoefte aan cannabis en bevredigd die behoefte.

en dat het niet mag weet je.

zelfbevrediging heeft jaren lang ook een straf op gestaan was onzedig slecht voor je ruggemerg leid tot polsartritus reuma etc.

terwijl het bij onze soortgenoten met bijna identiek dna de bonoboos schering en inslag is om em es lekker door de vuist te jagen.

regeltjes daar gaat het over .

onderwereldfiguur of hobbykweker ?

je hebt al bestelt zekers?

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat je strafbaar bent is gewoon wel zo als jij kan aantonen dat et voor eigengebruik is dan zou je ziek moeten zijn en kan je dat via documenten en pasjes aantonen vaakal hebben wij hier in nederland dat je dat kan krijgen via een appotheek of coffeeshop in samenwerking met gemeente dus GUESSWHO.... ik weet niet wie jouw dat verteld heeft maar dat zou ik als ik jouw maar maar even goed nagaan mij is verteld door een politie commendant(in familie)

 

Weet niet waar je deze dingen vandaan haalt maar klopt van geen kant.

Fijn zo'n goede bron dichtbij in de familie, die stoere verhalen verteld maar de echte dingen niet MAG vertellen en je een lulverhaal opspelt.

 

er is samenwerking, convenant heet zoiets maar dat gaat over heel andere samenwerking als wat jij hier neerzet.

 

Je mag, als je recept hebt, afnemen vd apotheek, NIET zelf kweken en de gemeente komt alleen om de hoek als je aanspraak kunt maken op bijzondere bijstand voor je medicatie of in geval van bestuurlijke dwang.

 

Medicinaal geleverd via de CS?

Alleen Ger mag dat en die bedient alleenig regio Rotjeknor.

 

Er is maar 1 manier

 

KLEP DICHT EN DRAAIEN

 

of je nou medicinaal kwekert/gebruikert bent of niet veranderd daar niks aan,

hopelijk is de dienstdoende officier van OM coulanter of neemt de rechter de omstandigheden mee mocht het fout aflopen voor de medicinale kwekert, verder niks.

 

laat ons medicinaal kwekers svp buiten deze discussie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
alowa

 

een cooltube helpt nix tegen de helicopter die piloot en die diender naast em verkneukelen zich.

als je alles een beetje veilig aansluit en een goed koolstoffilter gebruikt en er niet over lult

kan er weinig misgaan.

je moet er alleen om denken dat je geen cvmonteurs glazenwassers winterschilders bouwvakkers etc zomaar binnen laat.

geen ongenode gasten zomaar binnenlaten waarvoor ze dan ook komen.

iedereen die je woning binnen wil met een smoes afpoeieren dat geeft je tijd om de boel te ruimen.

en dat je je huis word uitgekickt?

t zal wel zo zijn denk ik.

maar je komt uiteindelijk wel weer ergens te wonen.

voor mij is het een hobby en mocht ik ooit betrapt worden zal ik de gevolgen moeten aanvaarden.

tijdens verhoren zal ik me beroepen op mn zwijgrecht want spreken is zilver en zwijgen is goud.

ik ben vroeger wel eens verhoort vanwege jeugzondige akkefietjes joyriding vandalisme en enkel vechtparteitje

en ik ben een gezonde hollandse jongen dus zie het als kattekwaad.

maar als goedgelovige thomas lul je mee met de recherche en word je gewoon genaaid waar je bijzit en krijg je zomaar openbare geweldpleging

aan je poeperdje gesmeerd.

terwijl ik nu jaren later wijzer en meer levenservaring weet dat ik het toen met wat overredingskracht mischien had kunnen

ombuigen naar zelfbevrediging.

uiteindelijk is een ieder die hobbymatig voor een eigen wietje kweekt bezig met een vorm van zelfbevrediging

je heb behoefte aan cannabis en bevredigd die behoefte.

en dat het niet mag weet je.

zelfbevrediging heeft jaren lang ook een straf op gestaan was onzedig slecht voor je ruggemerg leid tot polsartritus reuma etc.

terwijl het bij onze soortgenoten met bijna identiek dna de bonoboos schering en inslag is om em es lekker door de vuist te jagen.

regeltjes daar gaat het over .

onderwereldfiguur of hobbykweker ?

je hebt al bestelt zekers?

 

houzgroen

macerror

 

 

Jamaar.... ik ben onderwereld figuur en kweek voor de hobby, wat nu???? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn wat een reacties ;) ,

Ik zie dat de meningen hierover nogal verschillen , leuke discussie :D

First thing's first ik ben niet ziek , of iets dergelijks.

K ben een gezonde jonge van 19jaar , die zich groen en geel betaald aan de coffeeshop.

Nu ben ik geen pussy/mietje etc , maar ik woon nml nog gewoon thuis.

En heb verder geen strafblad of iets dergelijks FUCK them :wacko:

Mocht het dus fout aflopen/gaan , dan ben niet alleen ik de dupe ook mijn vader.

Als ik zelf een huis had gehad , had er al een leuk tentje ingestaan :D

Om dit proces te bevorderen wilde ik zelf 2/3 plantjes kweken zodat ik wat makkelijker kan sparen ect.

 

@Chassie

@187Suspect

@Guesswho?

@Soca

@Boefje030

@Macerror

@Lostchild

@Piet Piraat

 

Erg bedankt voor jullie behulpvolle reacties !

Ik ga mijn huurcontract eens doorlezen / me er meer proberen in te verdiepen.

Nogmaals kweek ik dan voor eigen gebruik , kan dit alleen niet aantonen met pasjes (ziekte).

Ik zou een dikke voor zn neus op kunnen steken om hem te overtuigen ;) ... :)

neehh das gein , maar hoe kun je wel aantonen dat het voor eigen gebruik is als je geen ziekte etc hebt.

 

Keep on the discussion , erg intresant

Gr Hazeje|| :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...