Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collega Ouwe Ketser

5x Casey Jones, 4x600W

Recommended Posts

mijn ervaring met deze genetics:Blad van dit soortje krult altijd iets op.. (of ik heb ook problemen met verdampen)

 

je hebt krullen en krullen....

hier ziet t er onregelmatig uit en niet netjes zeg maar.................... het blad dan he.

 

hier krullen ze ook een klein beetje, maar wel gelijkmatig, ze steken hun puntjes licht omhoog :lol:

gallery_2875_12560_93293.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoel ik idd pol, er is/was wel wat meer aan de hand bij collega.

Ze gaan hard man!

 

grts O-K

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes i

 

inderdaad een verdampingsprobleem,het lijkt ook wel of 't licht verbrand is.

verder zien ze er wel mooi bossig uit keep it up

ik denk dat 't komt omdat die plant tegen die inblazer zit op een verkeerde hoogte(bovenkant pot) :lol:

ik zou m op de grond leggen

 

gr farmertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 14, 18/6

 

@ Igrade, Ik heb de slang sinds gisteren op de grond gelegt, want ik denk ook dat ik dat niet goed gedaan had.

 

Morgen zal ik weer foto's posten, ze zijn echt volop aan het groeien.

Het gaat gelukkig beter met de LV, die zit nu rond de 50%

Over een dag of 2 gaat het eerste net gespannen worden en gaat de klok om.

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het nou zo moeilijk?

 

ZE STAAN OP DE TOCHT!.................

 

Nee, is niet moeilijk, als ze op de tocht staan, kunnen ze een verdampingsprobleempje krijgen!

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt racker

een verdampingsprobleem doordat de planten last hebben van de lucht uit de zwarte slang die nu op de grond is gelegd..............

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, het is weer tijd voor een update.

De problemen met de bladeren zijn voorbij gelukkig.

Ze zijn volop gegroeid, en de stam is al zo dik als mijn vinger, en mooi groen. Dus dat gaat goed. :verrygood

Vanavond heb ik het eerste net gespannen, deze zit op 70cm van de grond. Ook zijn de potten in de dobbelsteen figuur gezet en de 4e lamp staat er nu bij.

Ik heb ze al een beetje kunnen sturen door de mazen, dat zal ik de komende week nog wel meer moeten doen om mooi het hele oppervlakte te benutten en de zijtakken ook lekker in het licht te zetten.

Ze krijgen nu Bionova Soil, en af en toe wat N27 ook van Bionova.

Ik kan helaas nu nog geen foto's maken, want heb mijn zonnebril niet hier... Die houden jullie morgen tegoed van me.

 

Gr, COK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd hier wat foto's van de meisjes.

Helaas nog geen topkwaliteit foto's, maar iig geen strepen erdoorheen, ik zal proberen er bij te zijn als het licht aan of uit gaat volgende x.

Ze hebben het lekker naar hun zin onder de 4 lampen nu, heb alweer wat takjes verder opzij kunnen sturen.

Temperatuur is op de grond 26, en de meter op het tafeltje geeft 30,7 aan. Denk dat ik daarmee wel goed zit.

Wat mij wel opvalt, is dat dit soortje erg grote bladeren heeft, bijna allemaal 7 vingers, sommige 9.

Daardoor zet hij veel scheuten van zichzelf in de schaduw. Dus elke x alles weer een beetje wegduwen en ordenen.

Hier de plaatjes:

 

gallery_28748_13030_929393.jpg

 

gallery_28748_13030_1087926.jpg

 

gallery_28748_13030_757373.jpg

 

gallery_28748_13030_527008.jpg

 

Gr, COK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Dag 3, 12/12

@ Igrade: Ja man, gaat helemaal los . Dikke stammen en stengels. Niet normaal. Ook mooie grote donkergroene bladeren, ziet er echt supergezond uit.

Ze zijn nu tussen de 70 en 80 cm ongeveer vanaf de pot. Ze zijn al volop opzij gestuurd natuurlijk, anders waren ze nog hoger.

 

Helaas weer slechte foto's, ik zal jullie een plezier doen en een goede camera regelen binnenkort...

Maargoed, de omschakeling naar 12/12 is wat later als eerder vermeld, namelijk 2 dagen geleden. Ik besloot op het laatste moment de klok toch nog op 18/6 te laten staan een paar daagjes.

Dus dat word knippen ongeveer tussen kerst en oud/nieuw denk ik zo. :verrygood

Hier wat foto's:

 

gallery_28748_13030_304436.jpg

 

gallery_28748_13030_872133.jpg

 

gallery_28748_13030_772432.jpg

 

gallery_28748_13030_1235674.jpg

 

gallery_28748_13030_188445.jpg

 

Volgende x foto's met een degelijke camera ipv mijn telefoon...

 

Gr, COK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...