Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tony montana

Co2 booster emmer

Recommended Posts

Ik zat een beetje te surfen en kwam dit tegen.

 

CO2 BOOSTER EMMER

 

CO2 Boost is een veilige, gemakkelijke manier om CO2 toe te voegen aan uw kweekkamer of een afgesloten kweek tent.CO2-Boost verrijkt uw CO2-niveau voor 60 dagen (tot 90 dagen in sommige gevallen) zonder zware tanks. Volledig natuurlijk ... 100% biologisch ... En reukloos! Als uw kweekkamer/tent goed is afgesloten, dan kunt u een optimale groei niveaus bereiken van 1200-1500ppms in een ruimte van tot 2,5 x 2,5 x2,5 meter.

 

 

 

Als u een grotere ruimte heeft dan dat raden we meerdere emmers aan.

 

De fabrikant garandeert CO2-uitstoot gedurende 60 dagen indien constant gebruikt. Als je het combineert met een timer om met uw verlichting samen aan te gaan dan is het haalbaar voor 75-90 dagen.

 

 

 

Sluit de meegeleverde luchtpomp in uw 15-minuten timer, en activeer deze tijdens de "lichten aan" periode (dan verbruiken planten co2) en ervaar de voordelen van een toegenomen van de groei met maximaal 6 keer!

 

 

• Geen gevaarlijke open vuur!

• Geen dure opstart en onderhoud kosten!

• Geen gedoe van CO2-tank vervangen!

• Geen gevaarlijke gasbrander!

• Geen onnodige warmte productie!

 

De ingrediënten van de CO2-Boost zijn 100% natuurlijk en onschadelijk.

 

Zodra je emmer is verstreken, gebruikt u de overige ingrediënten als hoogwaardige meststof.

 

 

co2%20boost-500x500.jpg

 

 

 

Nu ken ik dit principe van de aquarium wereld, maar dan in het klein.

 

wat denken jullie? Goed voor een klein hokje of toch maar een hotbox met controller gebruiken? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je zelf?

Ik heb ze wel eens op een beurs zien staan maar nog niemand gesproken die er genoeg CO2 uit kreeg

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten dat...volgens mij zowieso zinloos in conventioneele hokjes....

dan kan je nog beter in je kweek hok gaan slapen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij idd ook niet dat het werkt. Kan nooit een constante hoeveelheid co2 uit komen.

 

Hokje kan eventueel aangepast worden. Heb nu een hotbox op gas staan. Werkt ook prima in een niet aangepast hok, alleen gaat er wat gas doorheen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk als je geen afzuiging hebt. :wacko:

In een afgesloten hokje zoals Polletje zou het iets kunnen doen.

Stinken doet hij ook. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil deze topic even weer *bumpen*

 

ik google'de die emmer net en vond wat buitenlandse forums die positief over praten

schijnt dat het in een kleine afgesloten ruimte (een tent) wel de co2 levels hoger kan gooien.

 

toch twijfel ik met mijn 1500 m3 afzuiging of het waard is..ook draait ie maar op 30% >.<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals doc al zei zonder afzuiging is het leuk die emmers maar met 1500kuub moet je meer emmers dan planten neerzetten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...