Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

De Oer-Tijd-Code – een ecologisch alternatief voor genetische manipulatie

Recommended Posts

Guest elmanito

Aan het einde van de jaren `80 deden twee Zwitserse onderzoekers van de farmaceutische gigant “Ciba-Geigy”, een sensationele ontdekking welke de landbouw zou kunnen revolutioneren. Door deze ontdekking zou niet alleen het wereldwijde voedselprobleem op een uiterst eenvoudige manier worden opgelost, maar ook zou het gebruik van pesticiden en genetische manipulatie niet meer de moeite waard zijn om inkomsten te vergroten.

 

Tijdens laboratorium experimenten, hadden de onderzoekers Guido Ebner en Heinz Schürch de kiemcel van een normale ‘varen’ blootgesteld aan een elektrostatisch veld, een eenvoudig hoogspanningsveld (zonder stroom), waarna het gezaaid werd. Maar hun ongeloof was nogal groot toen er uit de varen een uitgestorven soort opgroeide, welke nu alleen nog maar in fossielen terug te vinden zijn! Blijkbaar werd er door het E-veld in het zaad iets geactiveerd waardoor het zich weer aan de genetische oercode herinnerde, aan een slapende genetische eigenschap dus, waarvan de werking eerder was stilgelegd.

 

Zonder dat de beide heren het effect konden verklaren, namen de twee onderzoekers deze kiemcellen en plantte ze, zonder ze eerst aan het E-veld bloot te stellen. De daaruit ontstane planten leken steeds meer op de varen. De kiemcellen die vervolgens weer daaruit gewonnen werden, nog meer. Hoe vaker het proces herhaald werd, des te meer de plant de vorm van de huidige varen aannam, tot er uiteindelijk weer een normale varen uit groeide.

 

Vervolgens stelden de onderzoekers tarwe korrels bloot aan een elektrostatisch veld. En wederom was de verrassing groot. Eén enkele korrel groeide uit, zonder het gebruik van kunstmest, tot een complete struik met meerdere korenaren, en het groeide ook nog zo snel, dat het na slechts zes weken klaar was voor de oogst. Planten, die in dit tempo opgroeien, hebben natuurlijk nog maar weinig te vrezen voor ongedierte. De toegesnelde plantkundigen keken hun ogen uit. Blijkbaar was er weer een Oervorm van de gezaaide plant opgegroeid, in dit geval een primitieve vorm van tarwe, die, als we deze zouden telen, niet alleen een veelvoud van de tarwe van vandaag zou opbrengen, maar ook nog eens uiterst resistent zou zijn.

 

Aangemoedigd door de veelbelovende resultaten vervolgden Schürch en Ebner hun onderzoek met maïs en vis-eieren. Het resultaat: uit individuele maïskorrels, waaruit meestal maar één tot maximaal drie maïskolven ontstonden, groeiden met de E-veld methode, maïs stengels, die tot aan twaalf maïskolven aan hun stengels droegen – een soort, zoals die ooit eerder in Zuid-Amerika voorkwam; uit de eieren van normale regenboog kweekforellen ontstond een bijna uitgestorven reuzen-soort, die een derde groter waren en rode kieuwen hadden, die ook nog eens veel schuwer bleken te zijn dan de gekweekte forellen.

 

Het concern Ciba beoordeelde de sensationele ontdekkingen van de wetenschappers, patenteerde het proces en stopten het onderzoek onmiddellijk. Waarom? De reden ligt voor de hand. Oer-gewassen die behandeld werden met het elektrische veld, waren in vergelijking met het moderne zaadgoed bestand tegen ongedierte, en vereisten dus minder pesticiden – pesticiden, zoals die door Ciba op de markt worden gebracht.

 

Schürch en Ebner deden er echter alles aan om hun onderzoeksresultaten te kunnen publiceren. Zonder succes. Er was geen enkel wetenschappelijk tijdschrift te vinden die bereid waren om het te publiceren. Dus benutten de twee onderzoekers uiteindelijk als een aller laatste redmiddel een tv-talkshow om het publiek grootschalig op hun ontdekkingen te attenderen. De respons van de bevolking was groot, de professionele collega’s echter, negeerde het grootste gedeelte van de resultaten volledig, of maakte hen belachelijk. De ontdekking, werd uiteindelijk weer snel vergeten – zonder dat de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap er enige kennis van had genomen. Dit moet snel veranderen.

 

De journalist Luc Burgin, die de ondertussen gestorven onderzoekers Ebner en Schuch persoonlijk kende en hen begeleid had met hun werk, bracht de ontdekkingen in het boek “der Urzeit-code” in 2007 weer in de openbaarheid. Tijdens zijn onderzoek ontdekte hij ook nog, dat de ontdekking van Ebner en Schürch inmiddels op twee Duitse universiteiten in Mainz en Freiburg, gereproduceerd en bevestigd waren, de drie profesoren van dat onderzoek staan inmiddels achter hem, waaronder de Nobelprijswinnaar prof. dr. Werner Arber. Ook kon het patent van de zonen van Schürch en Ebner terug worden gekocht – wat inmiddels gratis ter beschikking wordt gesteld. Voor de teelt van ‘prehistorische planten” staat in principe dus de weg vrij. Met minimale kosten, kunnen ze door iedereen gekweekt worden. In het kader van een “hulp project” moet nu de technologie van het “elektrische veld” naar Afrika worden geëxporteerd om het aldaar aan de hongerende lokale boeren gratis ter beschikking te stellen - als een ecologisch alternatief voor de genetisch gemodificeerde gewassen van de internationale agro-multinationals.

 

Uitspraken:

 

“Ik kon destijds met de test serie van Ciba persoonlijk meekijken en was echt onder de indruk. Sindsdien laat het me dan ook niet meer los. Ik ben me er dan ook zeker van: dat op een gegeven moment, iemand dit opnieuw zal ontdekken … “(Prof. dr. Werner Arber, Nobelprijswinnaar)

 

“Toen Guido Ebner en Heinz Schürch van Ciba-Geigy hun onderzoeksresultaten aan mij bekend maakten, toen was ik in het begin sceptisch, even later verbaasd, en na wat overleg met andere wetenschappers overtuigd, van het feit dat hier een alternatief voor “genetisch onderzoek” ontdekt was. (Dr. Franz Alt, ecoloog)

 

bron

 

Filmpje (wel Duits gesproken)

 

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

W0W!

 

Er zijn meer voorbelden van"het onder de tafel moffelen"van ontdekkingen die het systeem doen trillen.

 

Maar ehh nu op zoek naar een Guerilla spot onder Elektra kabels en zaaien :rofl

 

 

Mooie doku!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dit artikel is niet geplaatst vanuit de gedachte van conspiracy, maar meer vanuit botanische interesse.Het is wel een manier om weer voldoende diversiteit te bevorderen, die nu dalende is, ook onder de drugvariëteiten van Cannabis.

 

Link voor het boek

 

http://bovendien.com/files/oertijd_code.pdf

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay dan, sorry! Dit stukje zette me op het verkeerde been:

 

Het concern Ciba beoordeelde de sensationele ontdekkingen van de wetenschappers, patenteerde het proces en stopten het onderzoek onmiddellijk. Waarom? De reden ligt voor de hand. Oer-gewassen die behandeld werden met het elektrische veld, waren in vergelijking met het moderne zaadgoed bestand tegen ongedierte, en vereisten dus minder pesticiden – pesticiden, zoals die door Ciba op de markt worden gebracht.

Eerst wordt beweerd dat Ciba het proces patenteerde, maar dat het later van de zonen van Schürch en Ebner is teruggekocht :rofl.

Dit komt de geloofwaardigheid van de rest van het stukje ook niet echt ten goede. En dat dit dan ook nog de honger in Afrika zou moeten oplossen?? De honger in Afrika wordt veroorzaakt door afhankelijkheid van westerse 'ontwikkelingshulp' en corrupte lokale politici. Deze documentaire van Nieuwsuur heeft wat dat betreft mijn ogen geopend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de klimaat veranderingen is het huidige graan niet tegen droogte en extreeme hitte bestemd en verliezen velen hun oogst.

 

Heb ooit eens een doku gezien waar ze op zoek zijn gegaan naar het OER graan.

 

Daar waren ze ergens in het oostblok op zoek naar.

Ze bezochten boeren familie's die al eeuwen op de zelfde manier hun land bewerkten en al eeuwen hun graanzaad in de familie had.

Deze zaden haden veelal 10tal verschillende pheno's per familie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet echt een kei in duits... blijkt verassend weinig over te vinden in het engels

maar wat me opvalt is dat er overal staat dat het om een hoogspanningsveld staat, maar niet de details

 

hoe hebben de onderzoekers dit veld tot stand gebracht?

afstand draden tot planten/zaden, welk voltage, amperage etc

en behandelenn ze nu de zaden en laten ze ze dan kiemen, kiemen terwijl onder invloed van het veld of moet dit de hele kweekperiode doorgaan?

 

ben skeptisch al lijkt het me niet volledig onmogelijk, als het klopt ligt het in het gebied van de epigenetica lijkt me

 

maar het wordt wel erg positoef afgeschilderd, het klopt dat ooersoorten vaak beter tegen plagen kunnen(o.a, door meer diversiteit), maar de reden voor de huidoge gewassen is vaak juist grotere vruchten/oogst en beter aangepast aan de kweekomstandogheden in de huidie landbouw, lagere resistentie gecompenseerd door pesticides en om tot de grotere oogst te komen ook afhankelijkheid van kunstmest

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

gewoon terug in de tijd dat hebben ze twee weken terug ontdekt toch gaat het hard he ?

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

die conclusie dat neutrino's die sneller gaan dan het licht=tijdreizen stoort me een beetje... neutrino's die sneller gaan dan het licht betekent alleen dat einsteins relativiteitstheorie niet klopt en dat er een betere theorie moet komen die het uit kan leggen, maar dat betekent niet geijk dat tijdreizen mogelijk is

tijdreizen was btw ook al mogelijk met einstein, maar op andre manieren(in een zwart gat voorbij het 'point of no return', of met een wormgat waarbij je het ene uiteinde versleept, als je dan dat uiteinde in zou gaan zou je het andere uiteinde uitkomen voordat je erin ging)

 

zal dat patent even bekijken, mooi dat het in het engels is(duits snap ik echt geen biet van, net als frans, engels daarentegen ben ik aardig vloeiend in behalve dat ik een enorm accent heb)

 

ben er nog niet helemaal doorheen, maar wat ik er tot nu toe uithaal:

eletrostatisch veld tussen 2 (geisoleerde) elektrodes(of platen van condensator), geen volledig circuit

1 tot 10 tot de 5e macht V/cm, geen opmerking over het amperage

direct current(volgens mij gelijkstroom? )

 

rond de formule E=U/d

d is afstand tussen platen/elektrodes(liefst 1-10 cm)

u aantal volt(liefst 100 tot 10.000)

 

en aan generator met 'rectifier' word aangeraden

 

en blootstellen aan veld tot het uitkomen van de visseneieren of totdat de jonge vissen volwassen zijn

 

mijn elektrische kennis valt wat tegen, maar als ik dat zo lees moet dat praktisch haalbaar zijn, zou het graag eens uitproberen op wat verschillene plantenzaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat geen De-volutie . er voor zorgen dat mutaties en eigenschappen weg of verloren gaan, tot er een oer soortje ontstaat? met de basis eigenschappen van de hogere soorten?

 

electronische incest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg interessant, zie wel een bepaalde mogelijkheid en niet als devolutie. Immers als je in staat bent om een zo goed mogelijk gen te pakken wat misschien allang voorbij is geweest of nog moet komen, dan evolueer je jezelf toch met het vermogen om ze genetisch te manipuleren (wat nu ook gebeurd). Maar of de mens mag spelen voor god (in mijn ogen) is echter een eigen topic waardig

 

 

geen opmerking over het amperage

direct current(volgens mij gelijkstroom? ) klopt

 

 

[...]

Tijdens laboratorium experimenten, hadden de onderzoekers Guido Ebner en Heinz Schürch de kiemcel van een normale ‘varen’ blootgesteld aan een elektrostatisch veld, een eenvoudig hoogspanningsveld (zonder stroom), waarna het gezaaid werd.

[...]

 

duidelijke toch

 

(Stroom=Ampere)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote van een andere site (link stond in dit topic):

Twee experimenten werden succesvol uitgevoerd, 1 met een forel en de ander met een tomatenplant. De tomatenplant, waarvan ik de foto’s heb kunnen zien, was grillig en de tomaten leken nog maar weing op tomaten. De heren die het experiment met de tomatenplant deden vergewisten mij dat niet alleen de smaak overheerlijk was maar er ook een geweldige geur van de vrucht afkwam.

 

Het experiment met de forel werd door anderen gedaan. De forel die uiteindelijk uit het experiment kwam werd door wetenschappers bestempeld als oer-forel, net als de varen van het allereerste experiment een oervaren werd genoemd.

 

Zoals der Hollander al aangeeft waren de apparaten pas laat klaar en net te laat om zaden te behandelen. Volgens voorjaar gaan wij allemaal van start met experimenteren en kunnen hopelijk de resultaten gecommuniceerd worden met de rest van de wereld.

 

Zaden die ik wil gaan re-coderen zijn o.a.;

 

Hennepzaad, zowel vrouwelijk als mannelijk.

( deze wil ik in het wild gaan uitzetten opdat de plant zich in de vrije natuur kan gaan vermenigvuldigen ).

 

Tomatenzaad, pepers, vruchten zoals blauwe bessen, appel en peer, zonnebloem, etc.

 

Mensen die hun zaden behandeld willen hebben kunnen deze naar mijn adres sturen inclusief retourenveloppe. Na behandeling stuur ik ze retour.

vanzelfsprekend kan ik maar een bepaald aantal behandelen i.v.m. de tijd. Stuur de zaden dus op tijd op en vergeet vooral niet de retourenveloppe erbij te voegen met retouradres en voldoende gefrankeerd.

 

mailen kan naar nexus apestaartje bovendien.com

adres via mail opvragen.

 

groet,

 

Nexus

 

p.s.

 

Het ultieme experiment is misschien wel het recoderen van menselijk zaad. Ik durf zo’n experiment niet aan maar als de theorie klopt, dan zou na het experiment duidelijk worden hoe de ongemanipuleerde mens eruit zou zien en welke gaven deze zou bezitten.

 

Geinteresseerden dus snel even contact opnemen. Ben heel benieuwd wat er met cannabis zou gebeuren. Misschien wel cannabis die niet op de cannabis van nu lijkt^^

 

Quote uit een document van dezelfde site (handleiding):

Het beste de platen of het hele apparaat ergens plaatsen waar er niemand bij kan, bijvoorbeeld in een aquarium. Er staat behoorlijk veel stroom op.

Zaadgoed in schaaltjes tussen de platen zetten. Afdekken met een natte doek. Schaaltjes moeten van plastic zijn. Afstand tussen de platen moet 2 cm zijn.

Apparaat (Voltcraft) aanzetten en op 12 Volt zetten. Goed opletten dat de andere schakelaars uit staan.

Dan plus en minus (rood en zwart) in de Voltcraft steken.

De schakelaar aan de kant waar de „High Voltage Generator“ zit aanzetten.

Het lampje moet knipperen.

Dan de schakelaar aan de andere kant aanzetten. Deze is met de platen verbonden. De platen niet aanraken!

De zaden 96 uur erin laten.

Daarna de schakelaars weer uit in de omgekeerde volgorde. (dus eerst de uitgangsschakelaar die met de platen verbonden is)

 

Overigens wel jammer dat ze meteen weer over de een of andere Planeet X beginnen (AaaAAaAAAaaRRRGHHH *bangs head against radiator*). Maar goed, wie zet er even een wetenschappelijk verantwoord experiment op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig verhaal, gelukkig ken ik wat mafketels die in een lab werken, ik laat deze technische installatie direct opzetten, jullie horen van mij over een tijdje of dit werkt,

bedankt voor de PDFjes maar is dit alle info die we hebben of zou er nog wat ontbreken? want stel het werkt niet bij mij? dan kan de installatie niet goed zijn na gebouwd, of ik doe het helemaal

verkeerd.. of ik mis cruciale informatie...ik kan niet wachten totdat ik uber oersoortjes heb staan, dit word testen!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hou ons op de hoogte, eventueel met foto's van de planten :rofl

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh en nog een hele goede tip: Probeer het ook uit met hallucinogene paddestoelen :)

 

En het liefst met foto's inderdaad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote van een andere site (link stond in dit topic):

 

Mensen die hun zaden behandeld willen hebben kunnen deze naar mijn adres sturen inclusief retourenveloppe.

 

Het ultieme experiment is misschien wel het recoderen van menselijk zaad. Ik durf zo’n experiment niet aan maar als de theorie klopt, dan zou na het experiment duidelijk worden hoe de ongemanipuleerde mens eruit zou zien en welke gaven deze zou bezitten.

 

Haha, ubertrol. Het moet echt niet gekker worden. Aan de andere kant ben ik best nieuwsgierig naar hoe een "gere-codeerde Azagthoth" eruit ziet ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht er eerlijk gezegd ook meteen aan. Het is uiteraard nooit te doen en zo onethisch als maar kan, maar het zou een mooie klap kunnen toebrengen aan het creationisme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Deze methode zouden ze ook niet moeten toepassen op haaien ;)

 

gallery_16467_6951_67795.jpg

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...