Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

polletje

PUK support

Recommended Posts

zoals zovelen was ook ik een trouwe klant van vincent (wf-shop).

 

nu een beetje rond aan het kijken en kom ik de puk supprt banner tegen.

als ik ergens reklame zou maken of een g.s. zou zijn, zou ik zeker op die site zelf rondneuzen.

 

ik vraag me af wie t zijn, en wie er ervaring met ze heeft.

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Pol, ik heb NOG geen ervearing met de site/shop, ik kreeg laatst een link naar de site van Doc en heb hem goed bekeken, ze hebben aardig wat spullen voor leuke prijzen, en misschien met wat advies en tips naar de eigenaar, kan hij z`n assortiment wat uitbreiden. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig gister mijn spulletjes daar vandaan binnen gekregen. Op zich een goeie shop met goede prijzen, snel contact (zowel via mail als telefoon) en snelle levering (2 dagen onder rembours).

 

Enkel moeten ze wel beter hun orders nakijken, had 4 Smartpots a 11L besteld, en kreeg er 1 van 19 en 3 van 15. De 11L waren gewoon op voorraad, maar begreep naderhand dat het erg druk is. Kleine fout die ik niet echt bezwaarlijk vind.

 

Al met al een goeie shop!

 

edit: De site heet overigens gewoon growshop-outlet.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken de jongens van Puk support al heel lang.

Toen ik nog een vertegenwoordiger bij een grote technische groothandel was kwam ik al bij hem in de winkel.

Ze hebben al 15 jaar een goede reputatie.(en goede koffie) :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puk heeft wel veel meer dingen die ik echt niet heb liggen.

Ook custom oplossingen die ik niet kan bieden hebben ze daar. :rofl

Natuurlijk heb ik goede koffie en mag je altijd een bakkie doen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een erg goed assortiment als ik zo eens op de site kijk maar zelf geen ervaring(nog geen) normaal bestel ik bij 123 tuintechniek door de scherpe prijzen maar bijv. de gavita digistar hebben ze daar niet dus moet ik wel naar andere alternatieven zoeken..

Ga zeker binnenkort een bestelling plaatsen..

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een goed gevoel bij deze toko. Het is een verzorgde website en het is misschien een beetje zeikerig, maar dat ze kunnen spellen zegt ook wel wat. Het feit dat ze hier een banner hebben pleit ook wel voor ze, want als het fout gaat wordt dat natuurlijk in geuren en kleuren op het forum besproken.

 

Ik ben benieuwd wat voor bedrijfsnaam er op je bankafschrift komt te staan als je met Ideal betaalt en of ze de artikelen in de oorspronkelijke verpakking laten (leuk als het bij je buren wordt afgeleverd) of dat er een nieuwe doos omgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties tot zover.....

 

weet er iemand nog een goeie shop waar ze gl custom verkopen in het zuiderlijke deel van holland?

t liefst ook de gavita producten etc...

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedankt voor de reacties tot zover.....

 

weet er iemand nog een goeie shop waar ze gl custom verkopen in het zuiderlijke deel van holland?

t liefst ook de gavita producten etc...

 

grts

 

 

Elke shop in principe. :rofl

De eigenaar hoeft alleen een beetje moeite voor je te doen om te bestellen.

Gewoon ff een winkelier schoppen.(ik help je wel vanaf mijn kant :wacko: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja da's nou heel simpel polletje, wie jij de business gunt. Je zegt gewoon "ik wil dit bij je kopen maar dan moet je het wel voor me bestellen" :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens.

Als ze het niet voor je doen moet je gewoon naar de concurent gaan.

Klant is koning.king2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil toch nog graag even een dikke thumbs up naar PUK Support geven :)

 

Ze hadden verkeerde maten smartpots geleverd, en na donderdag telefonisch contact had ik zelf aangegeven dat ik het niet zo ramp vond om eventueel de smarpots aan te passen om dicht bij de 11L te komen (lees knippen). De beste man kon dit wel waarderen, het scheelde hun immers een nieuwe verzending. Ik dacht eerlijk gezegd dat we het op deze manier goed afgehandeld hadden.

 

Nu krijg ik me net toch een mooi pakketje binnen, compleet met de juiste maten smartpots, feminized WW freebees en de voedingslijn van Gold Label :rofl

 

Hiermee heeft PUK Support een hele goede indruk achter gelaten, dit is een service die ik niet verwacht had en kan en wil dus geen enkel kwaad woordje spreken over deze jongens en meid(en)

 

Voor mij shop van het jaar :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk extra Smartpots das mooi voor een goede Chilipeper kweek. :rofl

Wel achteraf een potje sambal naar PUK sturen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat lastig is, is dat niet alle shops even toegankelijk zijn.

in de amsterdam regio, ben ik wat bekender dan in de zuiderlijke regio.

 

ik merk ook dat veel mensen die in andere regio's bij gs komen, niet echt het verschil weten tussen kweken en kweken.

 

ik wordt zelfs uitgelachen als ik vertel hoe ik kweek, totdat ik een dikke top te voorschijn haal, maar dan snappen ze het nog steeds niet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gold Label is bij mij in de buurt ook niet te krijgen of te bestellen & concurrentie is in mijlen niet te bekennen.Via internet is ook geen optie, want een retour Kopenhagen is in verhouding nog goedkoper dan wat TNT rekent, als ze het al kunnen bezorgen. :rofl

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik weer wat moet bestellen zal ik het hier is een keertje bestellen.. aangezien ze promoten met "the best shop" in hun banner, dan kan het niet fout gaan lijkt mij :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er vanmiddag maar even naartoe gereden om wat smartpots op te halen.

Na ff zoeken op het bedrijventerein had ik het zo gevonden ;)

We werden van harte ontvangen met een bakkie en toen ik vertelde dat ik via wf bij hun terecht kwam was t helemaal koek en ei :)

Relaxte gasten en ik ben goed geholpen. Ook een mooie korting gehad dus dat zit helemaal goed wat mij betreft :wacko: .

Ze vertelde mij dat ze ook nog druk bezig zijn het assortiment uit te breiden om ook aan onze (''hobbykwekers'') eisen te kunnen voldoen.

Ook nog het allernieuwste prototype gavita 300watt plasma lamp gezien (met cooltube) :rofl

 

grts. O-K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijzonder vriendelijk en behulpzame gasten,die van puk support!

Ken deze jongen al een tijdje en is altijd goed voor leuke spulletjes en zijn klanten.

Dus bij deze goede en vertrouwde (web)shop met een enorme diversieteit aan kwaliteits spullen en snelle afhandeling van bestellingen vragen enz

 

 

 

GreeeeeesZzzzzz,serpent AKA David de Kabouter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top service de mede eigenaar is altijd in voor raad en de nieuwste snuffjes...

Aanwinst voor n-h waar er meer gs verdwijnen helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

werkt op zondag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gewoon om zijn klanten te antwoorden (mails dus ) .

 

puik support zou hen beter staan na 1 uur op zondag kreeg ik een mail weer toch 7 mails gestuurd en reactie gehad op alle 7 .

mijn eerste bestelling wordt gedaan als de gavitta ir 250 verkrijgbaar is .

 

deze shop is toppie :lol: B) :o ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

puksupport heeft een super service! ze doen er werkelijk alles aan om emails te beantwoorden zelfs tot laat in de avonduren

 

Ro.. van puksupport is een toppertje!

 

zeker om aan te raden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het in m`n topic al vermeld, hier ook nog een keer, Topzaak!!

 

Edit:Ik ben zojuist bij Puk Support geweest, en je raadt het al, de 3e IR is een feit. :verrygood

 

Over Puk Support zelf ben ik dik tevreden, eerst ff gebeld, alles was op voorraad, ik kon direct komen.

Eenmaal de eur binnen, wordt er eerst gevraagd of ik koffie of fris wou, ff voorstellen.

Dik een half uur gepraat over de zaak, z`n verleden, wat hij wil bereiken met ze shop.

Erg ijverig, gedreven, vriendelijk en klantgericht.

Zo vertelde hij me dat als ik iets wil hebben wat niet op z`n site staat, ik gewoon ff een mailtje stuur en hij maakt het in orde.

Hij zei me, wat ik overigens al eerder gelezen heb, dat ie zelfs in z`n vrije tijd gewoon ff z`n klanten mailt, een foutje maken is menselijk, maar het oplossen ervan is een kunst, ook bepaalde fouten horen niet gemaakt te worden.

Ik heb tevens wat goodies van hem gehad, waaronder 10 fem zaden silverhaze x ice, super gewoon.

Robbie bedankt en zeker tot ziens :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

super aardige gozer .

men bestelling is binnen heb egt niet lang moeten wachten

 

hij mailt snel terug heel klant gericht

een waardige wf shop vervanger moet ik zeggen,

als je mee leest rob :P

 

 

ik heb ook 10 ice zaadjes gehad krasi zijn het super silver x ice zaden dan heb ik dikke sjaans :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...