Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tony montana

Daar ben ik weer, 5x amnesia haze onder 1200watt

Recommended Posts

Hallo lieve vrienden :wacko: ben een tijdje weggeweest maar heb toch weer de behoefte om een kweek verslagje bij te gaan houden.

 

Afmeting van het hokje is 245x75x240

2 x 600 watt lumatec met boost knop (+10%)

1500m3 afzuiging + filter

Diamant folie op de muur

 

Hieronder liggen 5 zakken Gold label Special mix, een subtraat waar ik de volle vertrouwen in heb gezien het verleden.

 

In elke zak zit momenteel een Amnesia haze stek van 2,5 week oud en ze moeten nog minstens een week verder op 21uur.

 

Record uit dit hokje was 1372 gram, bedoeling is om toch wel weer om tegen de 1200 te komen, lukt dit dan komt er de volgende oogst CO2 bij.

 

Kwa voeding ben ik nog niet over uit, heb goede resultaten gehaald met de voeding van No Mercy, maar ik ben ook wel in voor wat anders, mischien de nieuwe van Gold Label. DOC!!!! is dat iets voor mij? :rofl

 

Hokje is nog niet echt lekker afgewerkt, na deze oogst komt er een verbouwing en maak ik er een juweeltje van.

 

 

Hier zijn een paar ( slechte) foto's

 

gallery_9003_13015_2392437.jpg

 

gallery_9003_13015_3079399.jpg

 

gallery_9003_13015_1557010.jpg

 

 

Planten zijn de 2,5 week oud en zoals je kan zien zijn er wat puntjes verbrand. Dit komt omdat er wat verdamingsproblemen waren ivm het verwijderen van de Wilma deksel en lage LV

En het is mij opgevallen dat de plantjes de eerste 2 weken het een heel klein beetje moeilijk hebben op dit subtraat, dit mischien door de hogere voeding die erin zit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis duidelijk te zien dat ze het moeilijk heeft in de zwaar bemeste aarde.

En je gaat nog voeden ook....

 

Weet je dat wel zeker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zouden wel iets strakker kunnen staan

Wat heb je met de onderkant van je zak gedaan?

Hoe warm is het eigenlijk in je hokkie?

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voortaan maar lightmix of custom mix halen. :rofl

 

Veel succes met je kweek, planten moeten er wel doorheen trekken als je even stopt met voeden.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij gaat er weer voor.

 

Succes

yep yep succes ik dacht dat ik lui was

echt old sckool losse zakken , effe volle bak timmeren , folie er in 2of4 zakken extra er in ,

das zeker beter , ik denk dat je geen tijd had ,, kan je als nog doen , effe een tip ,(weet je zelf ook wel )

wel gemmend succes 250 gram per plant good luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeden gebeurd pas NA de 3e week op 12uur, nu niet is fataal voor de plantjes. Heb wel gemerkt dat de start op deze aarde vrij pittig is waarna ze het wel weer inhalen. Let maar op :wacko:

 

Temp met lampen aan is rond de 30graden, deze zal dalen zodra de planten groter worden.

 

Kweken in zakken is idd oldskool, maar waarom niet? Zie weinig voordeel om ze in een pot over te gooien, tenzij je er meer aarde bij gaat stoppen.(Volgende keer komt er een aardebak).

 

Het is idd een beetje snel snel gedaan, maarja...heb nu wel de tijd om me voor te breiden op een nieuwe setup. :rofl Elke week die je pakt is er 1 toch?

 

 

 

 

Met de onderkant van de zak heb ik niks gedaan, hierin zitten standaard al een x aantal kleine gaatjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liefde, liefde hebben ze nodig, nie een weekje sneller het einde van het jaar halen, maar goed ! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb met deze all mix 60 pp'tjes groot gebracht zonder voeding alleen wat green sensation.

In het begin hadden ze het best wel moeilijk maar na een week of 3 bloei haalden ze dat ruimschoots weer in.

Na veel spint die ik niet onder controle kreeg en op het eind toprot toch nog 1,8 kg er af gehaald.

Met deze mix dus voorlopig NIET voeden. Veel succes met deze ronde :rofl

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken het wel..gelijk in de zak...

kan ook 4 per zak..ik legde de zakken wat dichter tegen mekaar..zodat ze elkaar ondersteunde en wat meer volume kregen...

let wel op een goed drain, niet te nat kweken, anders krijg je vrij snel schimmel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drain is er niet, aarde word elke dag nagekeken kwa vocht. Straks zuipen de planten ook al gauw 2 a 3 liter water per dag. Heb ze liever droog als te nat staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een pot kun je optillen om te voelen hoeveel vocht erin zit, dat gaat nu een beetje lastig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zak een beetje op liften geeft hetzelfde effect?50 liter aarde in een zak weegt minder dan 50 liter in een pot :rofl En de ouderwetse-vinger-prik-techniek moet je ook niet onderschatten :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar als je een zak optilt heb je zo wortelschade lijkt me?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik dit zo lees vraag ik me af waarom wij allemaal zoveel planten zetten als het zo simpel is om over de K te gaan met 5 planten?

 

ik volg dit zeker...

 

succes ermee en tot in de week of zo :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reden is vrij simpel. Meer planten is minder lang voorgroeien. Zet ik de ruimte vol met 11 liter potten, volstaat hooguit een week op 21uur, waarschijnlijk een dag of 3. Nu moet ik om een beetje boom te krijgen 3 a 4 weken voorgroeien. Tel je winst maar uit :rofl . Dat meer planten altijd meer opbrengst betekend is zeker niet altijd waar.

 

Helaas vanwege omstandigheden moet het bij 5 stuks blijven.

 

 

Ze zijn nu over de "startdip" heen en beginnen te knallen. :wacko: zie het verschil met een paar dagen terug maar.

 

gallery_9003_13015_1557010.jpg

 

Dit was 13 oktober

 

med_gallery_9003_13015_4046944.jpg

 

En vandaag, groeien de ze wel. Helaas krimpen ze eerdaags weer omdat ik er een x aantal stekken van moet snijden aangezien de stekkenboer het weer te druk heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp niet dat ik deze gemist heb. :rofl

Wel leuk om de BBB manier van kweken te zien.

Je kan de eerste 5 weken een beetje wortelstim geven en daarna af en toe een klein beetje voeding.

BBB deeed op deze manier een hele ronde zonder voeding. :)

 

Veel succes, :wacko:

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc

 

Wortelstimulator hoeft niet, ben eigelijk wel benieuwd naar gold label shit. Laat binnenkort wel even wat van me horen. Voorlopig hoeft er geen druppel voeding in :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt ze zelfs onafgezuurd water geven, dikke gedrongen struik, lekker zo'n 40 Liter buffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...