Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pacman83

15% + zaadjes van sannie

Recommended Posts

Hoi sannie , als de wet er word doorgedrukt dat boven de 15% niet meer is gedoogd , wat houd dat in voor je zaadjes verkoop die boven de 15% thc komen ?

Ik vraag het omdat ik anders meer zaad zal bestellen voor het nieuwe jaar

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is zaad genoeg :)

 

En die wet gaat er denk ik niet doorheen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat het invloed heeft op het zaad verkoop :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe kan je weten dat er uit een zaadje een plant van +15% zal groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij nederlanders weten toch de mooiste weetjes te verzinnen :)

 

De shop is 2 talig en kan bij het nederlandse gedeelte het %THC weghalen, maar ik denk dat het niet zover zal komen.

Weer zo een lucht ballonnetje

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand kan zien aan een zaadje wat voor THC er MOGELIJK aan de plant kan komen.

 

Zo das dat :)

 

En wat betreft die wetsontwikkeling:

 

De wiet die je in de shop koopt die BOVEN de 15% THC is, is straks verboden.

Dus die hoor je straks daar niet aan te treffen, aangezien die straks wordt gezien als Harddrug.

Maar maak je niet druk, binnenkort kweken we gewoon weer voor de CBD, dan hebben we 14% THC en 4% CBD... Dat slaat harder in hoor :rofl

 

 

Nu ff heel kort door de bocht over het wetsontwerp:

 

Het is "slechts" een popularieteitsstunt.

Het is nooit uitvoerbaar, aangezien er dan een controleur het moet checken in de shop.

Dit zal dus de keuringsdienst van waren doen.

 

Nu komt er 1 langs en die neemt een monster van de voorraad.

Na een aantal dagen komt het rapport binnen uit het lab en daar staat in dat ie 16% is.

En dan is de kous af:

 

De coffeeshop houder KAN zelf niet zien wat het percentage is

De coffeeshop houder staat los van de kweker en het procces en weet door het wetssysteem niet eens wie nou echt zijn kweker is.

De "TE sterke" drug kan ook niet uit de handel worden genomen, want die is vaak wel op na 3 dagen. Gezien het huidige voorraad beleid van een shop. En sluiten van ALLE shops... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze verkopen het toch in zakjes......

kan je toch ook wat anders bij doen, dan moeten ze alles meenemen en kom je zo onder de 15% uit.

 

ik snap echt niet dat ze moeilijk doen, ik verdun mijn karvan cevitam toch ook voordat ik t opdrink :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze verkopen het toch in zakjes......

kan je toch ook wat anders bij doen, dan moeten ze alles meenemen en kom je zo onder de 15% uit.

 

ik snap echt niet dat ze moeilijk doen, ik verdun mijn karvan cevitam toch ook voordat ik t opdrink :wacko:

 

Bij de shops die ik ken doen ze nog veelal afwegen naar bedrag of gewicht waar je bij staat.

Het bij doen in zakjes lijkt me toch echt een stap de verkeerde richting op. Je wilt toch ook niet gaan zoeken in je zakje wat de "Echte" shit is en wat de "Meuk"?! :)

 

Koop je een Ferrari maar d'r zitten wel andere banden bij, die van een fiat panda..."Ach is ook Italiaans toch? Kun je alleen geen topsnelheid meerijden.... das toch veiliger?!" ;)

 

Denk met name aan het voorraad beleid wat de shop heeft en hoeveel ze officieel maar aan je mogen verstrekken per dag. Dit zou dus betekenen dat je Top spul waar je misschien wel 5gr van haalt ineens 2.5gr top spul is en 2.5gr meuk.... en dat is je max voor die dag bij die shop....

 

Heb je dus als "leek" nog meer gekloot met het leren kennen van je product, ene keer is het veelste sterk andere keer is het alsof je een hooibaal rookt. :rofl

 

Anyway genoeg over dit we dwalen af van het onderwerp

 

 

De vraagstelling is beantwoord:

 

Handel in cannabis zaad is VRIJ. geen restricties wat betreft de mogelijkheid over je uitkomst. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...