Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wainlet

Rookverslag Herbei Outdoor2011

Recommended Posts

Hiiiiiiiii,

 

Ik heb drie Heribei-planten op mijn dak gehad dit jaar en het is me bevallen.

Paar foto's ervan:

HEribei.jpgHerobi.jpg

Opmerkingen over de plant:

Overall goede outdoorplant. Begint redelijk vroeg te bloeien maar ik moest 2vd3 te vroeg oogsten. Ongeveer 25 september, vanwege toprot. De derde bloeide wat later, en had daarom geen rot. Die heb ik 5 oktober geoogst en had hele dikke toppen.

 

Ze groeit niet zo snel als ik had gehoopt. Je moet ze echt in maart planten of hele grote bakken hebben. Ik had ze half mei ontkiemt en in 35L potten gezet. B.A.C groei- en bloeivoeding, bacto en schimmels gebruikt dus ze kwamen niks te kort. Veel internodes, weinig lengte.

 

Dit is ongeveer 30% van de totale oogst:

2011-10-10201407.jpg

 

Rookverslag:

 

 

Geur:

Als ik een topje verkruimel in mijn hand, dan komt er geen extreem sterke geur vanaf. Een lekker, donker, fruity geurtje dat enigzins aan PowerPlant doet denken. Nice, naturel smell

 

Een dikke stick, met weinig tabak:

2011-10-10201942.jpg

Smaak: Vrij doffe smaak. Het best hoe ik het kan beschrijven is als de PowerPlant, maar dan fruitiger. Een natuurlijk smaakje. :P

 

 

Effect:

Het effect komt pas na enkele minuten opdagen. Een rustgevende, licht euforische high. Helemaal niet drukkend of zwaar. Heel ontspannend in je spieren maar toch voel ik hem vooral in me hoofd. Wanneer het begint uit te werken ben ik niet zo kapot als je bij sterke wiet hebt, na een tijdje ben je gewoon weer nuchter. Een beetje slaperigheid is alles wat ik er aan over hou.

 

 

Overall:

Echt een natural wietje. Ik ben zeer tevreden over de smaak en de werking ervan. Het is precies wat ik van een joint verwacht. Voor de potency hoef je het niet te doen maar ze is niettemin bevredigend. Bovendien ben ik nu toch behoorlijk stoned B);)

 

 

Als andere Heribei-growers nog toevoegingen hebben, mogen die hieronder. :)

 

Met Vriendelijke groet,

 

Wainlet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk en snel verslagje

Meer hoeft het niet te zijn :)

Geniet van je rookwaar, heb je mooi gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

kort maar leuk verslagje.. :)

alleen snap ik totaal niet waar je de pp inlvoeden vandaan haalt.... ;)

ik proef of ruik echt niks terug in de pp wat je in de heribei vind...

 

en kwa effect doet hij het bij mij ook totaal anders....

geen milde uphigh maar juist een hevig stoned gevoel.. B)

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, Oke hoe zou jij de smaak omschrijven?

Deze wiet was te vroeg geoogst, daarom is ie misschien higher bij mij. Ik heb alle toppen in 1 zak gedaan en ik merk dat de ene top meer stoned is en de ander meer high. Heb jij alles tegelijk geoogst?

 

Laterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, bij ons zaten er ook grote verschillen in oogst tijd...

 

en ik zal de smaak maar niet omschrijven want dan is deze pagina gelijk weer vol... B) of ken je mijn rookverslagen niet... :)

maar op pp lijkt het iedergeval niet.. ;)

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...