Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Krasi

Geen energievoorschot meer!

Recommended Posts

Zie topic titel en linkje

 

http://www.nu.nl/economie/2635052/geen-ene...er-in-2015.html

 

Volgens mij niet zo leuk voor ons.

Helemaal als je niet het hele jaar door kweekt.

Dan heb je de nene 2 a 3 maanden een hoog stroomgebruik, dan weer even niet enz enz...

Energie bedrijven zijn gelukkig tegen, ik ook, maandelijks uitlezen van het gebruikte aantal stroom is voor mij ook gewoon privagy inbreuk. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Einstein,

 

Er veranderd helemaal niks in je stroomverbruik. Alleen de facturatie is anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kunnen ze niet !!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen alleen het verbruik van de wijkcentrales zien, niet persoonlijk.

Als je per maand zou moeten gaan betalen voor je verbruik, zou je maandelijks zelf de standen door moeten geven, of een echte slimme meter moeten gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot twee lampjes lijkt het mij allemaal geen probleem. Een elektrische deken, kachel of aquarium verbruikt tenslotte ook wel wat.

De wat grotere jongens zullen nu misschien wel eerder een probleem krijgen, en dan wel vanaf die 4 lampen. Mischien, misschien....

Maar de 8 lampen en meer pakken toch al vaak de stroom voor hun meter. Dus voor hun maakt het ook niks uit, toch?

 

kortom, ik zie geen probleem, en het kan een voordeel voor de gewone consument zijn. (tenzij die persoon niet met geld om kan gaan)

Ik zie het wel. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ik vandaan kom (Caribben) hebben ze al sinds ik geboren bent dat systeem,alleen dan in het klein, en komen ze (volgens mij) elke maand zelf de stand opnemen, en verder wordt daar ook niet binnen gekweekt en niks dus heb je geen probleem met hogeren kosten in de winter,kweken.

Ben benieuwd hoe het hier zal gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, op zich mag dit misschien allemaal wel niets uitmaken maar...

 

Het betekent wel dat we allemaal een "slimme" meter in huis krijgen ! Immers, er gaat echt niet maandelijks een meteropnemer langskomen... En daar zit ik in ieder geval niet op te wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...