Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
carpe_diem

Politie treft hennep aan bij 72 jarige...

Recommended Posts

EEMNES - De politie heeft maandagavond in een woning op het Lambertsveen meerdere henneptakken aangetroffen. De 72-jarige bewoner is aangehouden.

 

Even voor middernacht kreeg de politie een melding dat er zakken met mogelijk 'wietplanten' naar binnen werden gebracht in de woning.

 

Agenten namen poolshoogte en werden door de bewoner binnengelaten. Bij het onderzoek wees de bewoner uiteindelijk een slaapkamer aan waar 25 grote henneptakken werden aangetroffen. De gemiddeld twee meter lange takken waren opgehangen om gedroogd te worden.

 

De bewoner is voor nader onderzoek ingesloten. De henneptakken zijn verwijderd en worden vernietigd.

 

http://www.dichtbij.nl/t-gooi/regionaal-ni...ennep-aan-.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé wat, waarom??

 

die takken kwamen dan toch gewoon van z'n buitenplantjes?!?!

moet hij die dan inleveren zelfs als het te drogen hangt en het komt van bijv. zijn 2 buitenplantjes??

Share this post


Link to post
Share on other sites

GADVERDAMME. Je hebt dus buren die uit het raam kijken wat jij 's nachts aan het doen bent en die dan bellen over "mogelijk wietplanten".

 

Dan is je relatie met de buren wel verstoord door iets denk ik.

 

Wat is het toch klote. Ik mag de taxusboom omzagen, drogen en me een vergifteging roken, ik mag tabak telen en me een longaandoening roken maar een wietplant groeien en roken NEE NEE dat mag niet.

 

Het verbieden van het een en toestaan van het ander aan volwassen mensen waarbij er geen schade of last voor anderen is...IS TOTALE PATRONISERENDE IDIOTIE.

 

Podenco

Share this post


Link to post
Share on other sites
De 72-jarige bewoner is aangehouden
De bewoner is voor nader onderzoek ingesloten

Nazi Nederland komt steeds dichter bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Agenten namen poolshoogte en werden door de bewoner binnengelaten.

 

 

door pure intimidatie... natuurlijk :rofl ...onder het mom van... je heb toch niks te verbergen????

 

nou... die man zijn kleinkinderen hebben weer niks voor Sinterklaas :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...