Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tim

ik zoek zaden voor een nieuwe ronde.

Recommended Posts

ouwe ketser.

Jack berry geeft ook gekleurde buds. en dat moet ik niet hebben...

 

oja en fem zaden geeft ook weer de voorkeur. want om te gaan selecteren etc, kost ook tijd he :tu

Tim , een kennis van me heeft een paar rondes hercules gedraaid , een zware producer !

Alleen de stank is niet te houden , en het is een echte bankzitter!

Bij 7 wkn kan je hem best neerhalen!

Good luck met je zoektocht !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Tim, mischien een beetje oldskool maar ik zeg skunk #1 feminized van sensi leuk geprijsd redelijke gever super simpel zeer vergevings gezinde plant, bikkel harde buds die makkelijk knippen, redelijk snel en ik krijg er hetzelfde voor als een pp.

 

En natuurlijk zou je die andere oldskool shit kunnen proberen BIG BUD, die moet je alleen niet bij sensi halen, daar istie een beetje erug aan de prijs.

 

Cheers,

Pieterpost

 

wil echt niet tegenstrijdig zijn ofzo hoor.. :tu

maar ik zou niet voor de skunk gaan, en je zegt het ook al zelf...

hij brengt +- het zelfde op als een pp in eurie's :rofl alleen helaas niet in gewicht.. :rofl

 

en ik vind de bigbud niet echt geweldig in smaak, jij wel..?

mvg stikkie

 

Ik geloof niet dat Tim het doet voor een lekker rokertje dude. en zo slecht is de opbrengst van een skunk #1 niet hoor, ik heb met skunk altijd een betere omzet dan met pp, maar dat ligt waarschijnlijk aan de klote kwaliteit stekken die hier in de polder verkrijgbaar zijn, en big bud tja niet een speciaal rokertje maar hij legt wel flink gewicht in de weegschaal en voor sommige mensen is dat belangrijker

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewicht is voor mij wat telt idd

of het een lekker rokertje is, dat doet MIJ weinig...

 

die oldschool skunk :tu

wat een tijden waren dat zeg.

 

maar big bud,

 

JA DAT KLINKT GOED.

 

 

7 WEKEN KLAAR :rofl

DAT IS 1 KWEEK PER JAAR MEER.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde word bij mij weer een rondje Skunk/Bigbud ga ik even kijken wat het meeste opbrengt en dan daar een tijdje mee door kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewicht is voor mij wat telt idd

of het een lekker rokertje is, dat doet MIJ weinig...

 

die oldschool skunk :tu

wat een tijden waren dat zeg.

 

maar big bud,

 

JA DAT KLINKT GOED.

 

 

7 WEKEN KLAAR :rofl

DAT IS 1 KWEEK PER JAAR MEER.

 

Ik heb liever een paar gr minder aan een plant met een top smaak en top prijs...

Dan die paar gram meer en een pp prijskaartje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is er alleen verschil tussen indica of sativa....

 

idica ...p/gr

sativa ...p/gr

 

dus alleen gewicht telt,tenzij je naar een shop toegaat o.i.d

maar dat doe ik niet :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tim,

 

Misschien is wat ik nu aan het kweken ben wel iets voor je. Ik weet zelf nog niet wat het wordt, want ik was ook op zoek naar een nieuwe soort voor mezelf. Ik heb hier ook gelijk moederplanten van opgekweekt, waarvan ik later de beste selecteer voor stekken te maken. Ik vond dit wel vet eruit zien, al zeggen die foto's niet zo veel. Het verhaal over S.O.G., 50% sativa en een korte bloeitijd zegt me wel wat, namelijk dat het goed zit. Mooi THC gehalte, dus ja, oordeel zelf.

 

Over de hoogte zeggen ze: indoor tussen de 0,5 en 0,9 meter. Perfect dus!

 

Zie deze info + foto:

 

gallery_27772_12944_17778.jpg

 

AK VROUWELIJKE WIET ZADEN

 

50% Sativa. Colombian, Thai, Mexican en Afghani genetica. Houtige geur en kruidig zoete smaak. Compacte, THC rijke buds. Perfect voor SOG. Sterke, krachtige high. Potentieel THC percentage hoog.

 

Onze vrouwelijke AK wiet zaden hebben iets meer Indica genen in zich dan onze reguliere AK. Toch heeft ze dezelfde Colombian Gold, Thai Sativa, Mexican Sativa en Afghani Indica met een kleine Indica toevoeging. Hierdoor ligt de opbrengst hoger en is de kwaliteit nog iets beter. AK is een echte vroegbloeier en heeft een goed THC niveau van rond de 20%. AK doet het goed op zowel hydrosystemen als aarde en ideaal voor SOG. Ze is zeer schimmelbestendig en is één van onze meest stabiele soorten met zeer uniforme planten.

Zeer eenvoudig te kweken, want ze weerstaat eenvoudig hoge en te lage temperaturen. Daarnaast heeft de AK niet veel voeding nodig. Wel is het beter wat ruimte te laten tussen individuele planten. Als je de lagere toppen dieft dan creëer je een grote hoofdtop. Of als je de ruimte hebt kan je haar ‘supercroppen’. Ze kent een zeer felle groeiperiode.

 

De knalharde toppen hebben rode haartjes en zijn bedekt met kristallen. Zij heft een kruidige, zoete smaak met een licht, houtige nasmaak. AK kent en één van de meest krachtige highs, dankzij haar hoge THC gehalte. Medicinaal gebruik: tegen pijn, misselijkheid en stress.

 

Gr Dos & succes met je zoektocht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Tim, sativa over het algemeen een wat hogere prijs maar die word vaak weer teniet gedaan door de langere afbloei tijd. kortom, waarom moeilijk doen, gewoon een indica er in knallen, die vertonen ook wat minder kuren dan de meeste sativa's

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede vriend van mij kweekt nu voor de derde keer de PowerWidow

van Greenlabel.

Ik moet zeggen dat dit echt een monsteropbrenger is, heeft helaas wel

8/9 week nodig.

 

Heb deze toevallig hier ook staan!PowerWidow van Greenlabel valt mij vies tegen!Na 7 weken bloei staat de plant net zover in bloei als een powerplant na anderhalve week!!!.En ik geloof ook zeker niet dat deze na 9 weken klaar is.Het kan een goede opbrenger zijn,maar heeft er wel geduld mee.

 

Gr,

 

MagicStrain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas, kloppen de afbloeitijden die vermeld worden bij de meeste zaadbanken voor geen meter en kan je er in het algemeen zeker een week of 2 bij optellen voordat de plant daadwerkelijk klaar is.

en de opbrengst die ze opgeven klopt ook meestal voor geen meter.

 

Vaak word ook nog vergeten door de grower dat een stek totaal andere groei eigenschappen heeft dan een zaailing.

Mooi voorbeeld hiervan is de top44 werd als stek bij mij nooit groter dan een centimeter of 50/60, maar zet hem als zaadplant neer en als je niet uitkijkt word hij zo maar anderhalf tot twee meter.

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wil je meer gewicht, dan zou je toch anders moeten gaan telen.Viking is misschien nog te krijgen bij Organic Earth in Maastricht.

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo anders telen el manito ?

 

ik ben benieuwd wat ik nu ga bijleren van je :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
hoezo anders telen el manito ?

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=76689

 

of wanneer je bij hydro blijft, het toepassen van zeewater extract of zeezout (ongeraffineerd)

 

http://www.wietforum.nl/Zee-zout-kelp-zee-...len-t65778.html

 

Op icmag heb je een topic onder organic hydro van iemand die zeezout gebruikt van Sea-Agri met hele leuke resultaten.Soortje op de foto is trouwens Sour Cream.

 

med_gallery_16467_6951_15925.jpg

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

of dat de formule is voor veel meer gewicht...

Ik zal zowiezo op hydro blijven kweken,

 

en dat zeezout principe oke, maar waarom zie ik nergens betere opbrengsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
en dat zeezout principe oke, maar waarom zie ik nergens betere opbrengsten.

Heeft ook te maken dat men nog steeds te voorzichtig is met het gebruik van zeezout als voeding & je moet nu net de kennis hebben.

 

http://www.sea-crop.com/index.html

 

raspberries.jpg

 

Nu weer on-topic

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga waarschijnlijk dan voor de bigbud... of toch die AK

 

binnenkort start ik met een hokje te maken van 6x600watters, maar wat nou te doen met het medium......

diep van binnen wil ik toch eens proberen om te kweken met `24 liters en dus 6 per lamp, en deze knakken en croppen tot een scrog veldje

 

 

het wordt een ruimte van lxbxh 2 x 2,4 x 2.1

 

 

Ik zal de zaailingen grootbrengen in een dr120 met een 400watt hpi. waar dus 48 dames zullen voorgroeien in 3,5 liter potten.

totdat ze mooi volgroeid zijn, en maar een aantal dagen in het afbloeihok nog op 18-6 zullen staan, zo kan ik om de 8-9 weken oogsten met maar een beperkt aantal planten, die toch het oppervlakte volmaken......

 

goed idee of wat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik ga waarschijnlijk dan voor de bigbud... of toch die AK

AK, wel de originele :tu

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu dat weer muahahaha

 

waar krijgen we die ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
waar krijgen we die ?

ff bellen naar Simon of mailen.

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh wie is simon haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl

 

Ik heb zojuist een SKUNK# gevonden bij greenhouse seeds.

 

bloeitijd 7 weken....

 

:tu

 

maar de vraag is, hoe kom ik nou te weten of dat ze pheno stabiel is......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...