Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ramiz

Anti Detectie ENERGIE MAATSCHAPPIJ

Recommended Posts

Vorige week heeft de politie mijn plantjes ontdekt. Ze hadden nog maar 2 weekjes te gaan.

Ik ben zo vreselijk benieuwd naar hoe ze erachter gekomen zijn. Ik ben pas verhuist en heb echt aan niemand vertelt waar ik woonde.

Ik heb een brief gekregen van de politie waar in staat dat ze ENECO hebben verzocht om een stroom meting te doen.

Waarom hebben ze dit gedaan? Was de politie al iets op het spoor? Ben ik verraden of is het pure pech?

De dag dat ik begon met stekken is er 5 verdiepingen boven me een andere plantage ontmanteld. Heeft dit er toe geleid dat ik ook ben gepakt?

 

Wordt er helemaal gek van! Maar nu de echte vraag die hier in dit topic hoort.

 

Ik wil nu een "anti-detectie relais" gebruiken. Google op "SMS DIPJE".

Wie kan mij uitleggen hoe dit werkt en of dit wel echt nut heeft?

 

Hoe doet (in mijn geval) ENECO een meeting? Ik las dat ze even het stroom eraf halen en vervolgens een piek meten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel lampen had je dan? 1 of 2 lampen gebruikt toch niet zoveel stroom dat ze gelijk weten dat je aan het kweken bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet er dan een EPES-systeem voor zetten.

Kijk HIER maar even.

 

Gecondoleerd met de verliezen.

Succes met het vervolg :)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben zo vreselijk benieuwd naar hoe ze erachter gekomen zijn. Ik ben pas verhuist en heb echt aan niemand vertelt waar ik woonde.

 

Waarom hebben ze dit gedaan? Was de politie al iets op het spoor? Ben ik verraden of is het pure pech?

De dag dat ik begon met stekken is er 5 verdiepingen boven me een andere plantage ontmanteld. Heeft dit er toe geleid dat ik ook ben gepakt?

 

Ga maar weer verhuizen want dat pand blijft nog wel even onder de aandacht en is ongeschikt nu.

 

vraag me af waarom je verder bent gegaan nadat er in zelfde pand inval is geweest?

beter tijdje kunnen wachten voordat je echt begon en helemaal als dit je opzetje was en speelde tijdens je run.

 

gecondoleerd met je verlies en ik hoop dat je er goed mee wegkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan niet geloven dat energiemaatschappijen aktief opzoek zijn naar ons....

 

zal best wat kosten om dat allemaal te doen, en waarom zouden ze de politie helpen?

 

 

 

is er nou echt niemans die bij nuon werkt om even te vertellen of ze het nou wel of niet doen?

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een brief gekregen van de politie waar in staat dat ze ENECO hebben verzocht om een stroom meting te doen.

 

 

niks zelf aktief...goed lezen... Snolletje :kill: ....hier staat dat het van Politie afkomt... :huh:

in convenanten hebben ze afgesproken samen te werken.. :D

 

en die brief gloof ik ook niet...bangmakerij.. :kill: ...meld M deed je de das om...ze zijn zo lui man... :D ...

 

kan je de tekst van die brief laten zien/over typen hier :) ?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan is de energieleverancier toch opzoek naar ons en helpen ze de politie...(aktief omdat ze ons proberen op te sporen op deze manier)

 

de politie kan die metingen niet doen, die zijn te dom :huh:

 

gaat het hier om een nieuwe meter of een oude?

 

als je volgens mij een signaal naar die oude stuurt, zegt ie alleen ja of nee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je even in het convernant kijken... wat ze onderling afgesproken hebben in je gemeente... :D

 

volgens mij gaat het meestal zo: :kill:

 

een belletje naar meld M...

 

OKE...politie doet onderzoek...beldt stroomboer:

 

heeft dat adres verhoogde afname?....antwoord: nee...conclusie: adres tapt stroom..

 

heeft adres verhoogde afname?....antwoord: ja...conclusie..ze kweken..

 

kijk met deze 2 aanwijzingen na hun grondig speurwerk :D ...krijgen ze een doorzoekings bevel :) en je staat op de lijst.... :huh: ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt op vele verschillende manieren gepakt worden:

 

1 verraden door buren

2 piekstroom, dus geen vertragers en veel lampen tegelijk schakelen

3 warmte camera

4 resultaten uit het verleden, ofwel je eerdere vergrijpen, strafblad

5 stroomverbruik

6 waterverbruik

7 beslagen ramen, vocht, geur etc.

8 warmte uitblaas

 

en noem maar op ....

 

Je geeft aan dat de politie heeft verzocht een meting te doen bij de energieleverancier. D.w.z. dat er eerst een verdenking is geweest. Je kunt dus zelf een aantal oorzaken wegschrappen.

 

Hoeveel lampen had je hangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen een belletje van m en een belletje naar energie is niet voldoende voor een doorzoeking.

 

@dopey, heb je hier harde bewijzen van?

 

ik tap nml geen stroom en ben er nog. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
alleen een belletje van m en een belletje naar energie is niet voldoende voor een doorzoeking.

dat zei ik. :) ..daar na ff bellen met de stroomboer en als ze zich helemaal uitsloven dan lenen ze een warmte cam bij de brandweer...( als die ook in jou convenant mee doet)...dan hebben ze 3 bewijzen :huh:

 

dusss...zorg dat niemand meld M beld :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk met deze 2 aanwijzingen na hun grondig speurwerk :kill: ...krijgen ze een doorzoekings bevel :) en je staat op de lijst.... :huh: ....

 

 

grts snolletje :D :D :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelfs van een cop zelf gehoord dat als ze iets vrij zeker weten ze zelfs ZELF nog een keer bellen naar MMA om zo een bevel te krijgen, de flikkers! Dit komt dus van de bron zelf :)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere vrienden heb jij :huh: ...de flikkers... :) ...oeps...sorry :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
alleen een belletje van m en een belletje naar energie is niet voldoende voor een doorzoeking.

 

@dopey, heb je hier harde bewijzen van?

 

ik tap nml geen stroom en ben er nog. :D

 

@Polletje,

 

Als je politie getipt wordt zijn ze verplicht hier iets mee te doen. Wanneer ze dus zelf e.a. gaan bekijken en verdere verdachte zaken aantreffen, is dit voldoende om het onderzoek uit te breiden richting Energie MIJ. Wanneer deze ook nog eens verdachte zaken aantreft, dan plannen ze een inval.

 

1 belletje naar M

2 eerste onderzoek politie

3 bevestiging Energie MIJ

4 je bent de klos. :)

 

@Carpe_Diem,

 

Vergeet niet dat agenten ook mensen zijn en mensen maken fouten (althans volgens de wet). Er zijn zat agenten die kweken, handelen, criminele activiteiten uithalen, corrupt zijn etc. etc. Zeker de laatste 15 jaar, sinds de eisen om agent te worden enorm zijn versoepeld, is nog net geen melkertbaan geworden in mijn ogen. Een vriend van me zat een tijdje zonder werk en heeft ook bij de politie gesolliciteerd. In de 2e ronde heeft hij aangegeven niet helemaal brandschoon te zijn en ook wel eens iets heeft uitgevreten. De agent moest toen lachen en gaf aan dat wat hij had gedaan in het niet valt, bij de gemiddelde agenten die ze aannemen. Er is BIJNA niemand meer die nooit iets heeft uitgevreten, zo zei de agent. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
is er nou echt niemans die bij nuon werkt om even te vertellen of ze het nou wel of niet doen?

 

 

er zijn 85 mensen full time bezig met stroom dievstal...en die posten hier echt niet...

das de secret service waar een gewoon monteurtje niet tussen komt...

 

en ze zoeken ook de bakker op de hoek en de shoarma zaak.. die tapt...en niet kweekt...dus niet te meten zijn via hun vsa... :) ...dus rara... hoe vinden ze die...?

 

klikkerde klilk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap al niet wat mensen gaan liggen kweken in appartementen van in jou geval minimaal 6 hoog ... mja

Share this post


Link to post
Share on other sites

in hoevere houden ze een verleden in de gaten..? (de lijst)

Stel iemand huurt een 2e huis, wordt daar dan extra aandacht aan besteed..?

En als ik het goed begrijp vallen ze dus bij alle mensen binnen die ''getipt'' zijn en bijvoorbeeld €500 aan stroom verbruiken..? :)

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou achter stroom dieven aan gaan...niet achter goed betalende klanten... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@topicstarter: Ben je niet gezien door je buren toen je met je filters en potten aan het sjouwen was? Daardoor zou je ook getipt kunnen zijn... En hoeveel lampjes had je hangen? En zit je in de vrije sector of sociale huurwoning? En gaat het gevolgen hebben voor je? Succes ermee man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe_diem: Maar jij bent niet kortzichtig, vandaar

Ik snap weer niet dat ze (de politiek) überhaupt moeilijk doen over wiet kweken. Er komt enkele honderdern miljoenen aan belastinggeld binnen van de coffeeshops. Maar er is meer: De coffeeshop-kwekers, zeg maar diegenen die aan de CS leveren geven hun geld ook uit en betalen BTW over zo ongeveer al hun aankopen: Weer een paar honderd miljoen. De exportkwekers leveren ook geld op: Ongeveer 1 miljard aan BTW, want ze verkopen wel zwart, maar wat ze uitgeven is natuurlijk wel gewoon belast. Die lijn kun je nog verder door trekken want geld wordt meerdere keren per jaar uitgegeven.

Dus de directe schade voor het Nederlandse volk als je wiet zou uitbannen is al meer dan 1,5 miljard. Indirect loopt dat op tot ruim 10 miljard. En dan is het ook nog eens ECHT GELD. Dus geen fictief getal in een miljarden nota of op de beurs.

Als een dommerik er dus in zou slagen om wiet uit te bannen zou Nederland in een recessie tuimelen waarbij die van 2008 verbleekt (en die van 2011/2012 ook)

Misschien is dat wel de echte reden waarom er in de laatste wijziging van de opsporingsaanwijzing van het OM wel een grote verandering zit voor de privé kweker (5 planten onder een lamp is strafbaar gesteld) en er voor de echte grote kwekers nauwelijks iets merkbaar veranderd is.

 

!!! Geld dat dom is, maakt recht wat krom is !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekkere vrienden heb jij :D ...de flikkers... :) ...oeps...sorry :kill:

 

Ach ja.... vrienden? :huh: :D , niet in mijn kring van die NSB-ers.

Het kwam naar voren op een feestje en ze vertellen het ook nog met trots.

Jammer is dat, zulke bedorven mensen :kill: .

 

Gr. green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb zelfs van een cop zelf gehoord dat als ze iets vrij zeker weten ze zelfs ZELF nog een keer bellen naar MMA om zo een bevel te krijgen, de flikkers! Dit komt dus van de bron zelf :)

 

green-lady

 

 

Dit was toch algemeen bekend ?

 

ik snap al niet wat mensen gaan liggen kweken in appartementen van in jou geval minimaal 6 hoog ... mja

 

Liggen, staan, zitten... je moet wat he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...