Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keesthemad

Wietforum Zeevis Meet 2011 Deel 1

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Dit topic is om het andere topic even samen te vatten en om eventueel nog een paar vissers er bij te werven. Ten tijde van schrijven is de opkomst ongeveer 8-9 personen.

 

Locatie: Ijmuiden

Tijd: Zaterdag a.s. vanaf 18:00 verzamelen (exacte locatie via pm), later komen is geen probleem.

Kostten: Geen, tenzij je aas danwel broodjes hamburger wilt.

Vangstgarantie: Bot vang je altijd, maar serieus, momenteel doen vooral de zeebaarzen, gullen (kabeljauw), tongen, scharren en paling het goed.

Materiaal: Een hengel waar je wat verder mee kunt werpen, 3 meter + is zeker aan te raden, lijn in ieder geval 5kg/10lbs. Lood 100g+ (eventueel met ankers). Onderlijntjes zijn bij alle hengelsportzaken te verkrijgen, 'wapperlijn' 'paternoster' of 'jojo' onderlijnen doen het dan ook goed.

Aas: Zagers, Pieren, Mesheften, Garnalen, Bliekjes, Sardientjes etc. (Als je zagers of pieren wilt, voor vrijdag even aangeven!)

 

Ik hoop jullie Zaterdag te zien... En dan kunnen we zondag dit topic vol spammen met gevangen vis!

 

KTM!

 

PS: Dingen die je eventueel mee kunt nemen en wel handig zijn; hoofdlampje (gaslampen), warme kleding, lekkers om te roken en delen. :P . :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woehoe! :P

Tits en tette zijn erbij :rofl top Kees, tanks voor alle tips en info :rofl

Wel nog wat visgerief inslaan :rofl

 

Blijven wel Tot .... Niet zo laat :rofl Of vroeg beter, we zijn al van vroeg in de ochtend onderweg.

 

Yeah!

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal gezellig...

 

We gaan er een leuke avond van maken!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een viszaak open daar aan de haven......dus foto's komen dr wel :rofl ...die maak je wel te voren... :rofl

 

noord of zuidpier?

 

lama...domme vraag... :P

 

kijkuit voor staand want :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sja Noord of Zuid, das toch een lullige gok, als je het niet weet... :rofl

Voor de zekerheid even een pm-etje droppen scheelt een mooie natuurwandeling :rofl

 

Pffff Niet zo flauw he, we gaan geen vis kopen, dat is voor PUSSIES, en dat zijn wij dus duidelijk niet :rofl . :P

 

Hihi!

 

Verder moet ik melden dat ik het niet vind kunnen dat Piet Piraat niet komt, de enige zeerover die we hebben op dit forum, en dan gaat hij niet eens mee vissen... Wie moet het ritueel pier-halen nu doen ? :rofl

 

Nou ja, tot zaterdag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

noordpier is wijk aan zee :rofl

 

dus ijmuiden zei je =zuidpier :rofl

 

http://www.zeevistips.nl/zuidpier.html

 

pm me waar je gaat zitten...ik kom mss ff langs... :rofl ...zonder hengel...

 

in de Kennemerlaan kan je een afzakkertje halen....of 2... :rofl

 

gr :P

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verder moet ik melden dat ik het niet vind kunnen dat Piet Piraat niet komt, de enige zeerover die we hebben op dit forum, en dan gaat hij niet eens mee vissen... Wie moet het ritueel pier-halen nu doen ? :P

 

 

Zeevissen doen piraten vanaf een boot met vooronder en veel drank. :rofl

 

*btw het is kielhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeevissen doen piraten vanaf een boot met vooronder en veel drank. ;)

 

*btw het is kielhalen.

Oke :P .... dan gaan wij zonder boot...en jij kaapt er 1 voor ons.... :rofl

 

in de haringhaven liggen mooie SPORT-vis boten...dus ver te zoeken hoef je niet :rofl

 

 

PIRATEN kapen :no ....Vissers vissen.... :lol:

 

Piet: Als piraten gaan.... vissen :rofl ..... en vissers gaan.... kapen :nerd .... dan snapt niemand het meer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je met vissen iedere keer zou vangen zou het wel vangen heten...

 

Maar goed, piraten vangen ook wel eens bot, hoe zit dat dan ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn manier van vissen werkt zo: Ik gooi de hengel in en ga wat lullen met iedereen op de boot, daarna naar beneden om de droge keel wat te smeren. :rofl

Dan is 't tijd om de hengel te inspecteren. :rofl

Mmmh... al het aas weg en geen vis eraan. :P

Nieuw aas eraan en hop dat spul weer een eind de zee in. :nerd

Na al die inspanning heb ik dorst gekregen en ga weer naar benedendek. :rofl

Inmiddels is het daar al wat drukker geworden, het wordt reuze gezellig en na paar uur besef ik ineens: Ow fuck mijn hengel. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel plezier mensen! ben benieuwd wat jullie vangen :rofl Normaal ben ik bijna altijd in de omgeving van ijmuiden in het weekend alleen helaas dit keer niet.. anders kwam ik wel even een kijkje nemen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt helemaal lekker weer!!! :P

 

http://www.buienradar.nl/weersverwachting_...1&lon=52.46

 

Het gaat gezellig worden, we hebben een leuk clubje bij elkaar van een kleine 10 man...

 

Als er nog last minutes mee gaan... Laat maar horen!

 

KTM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het strand van ijmuiden heeft ook een leuk naaktstrand hihi

Mischien kom ik nog wel langs , een romantische avond wandeling met me mannetje na een heet dagje strand is nooit verkeerd

 

Gr. Liz

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen zien of je de juiste pier kiest Liza... :P

 

Hey Mitsz, ja, nou volgende keer ben je ook hardstikke welkom hoor!

 

Groetjes!

 

PS: Carpie, ook zonder hengel ben je natuurlijk helemaal welkom, even een fris zeeluchtje opsnuiven naast ons en wat meepikken van de gezelligheid mag natuurlijk altijd, jij helemaal. :rofl En als het dan toch even kriebelt, mag je vast wel even een hengeltje ingooien :rofl .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het strand van ijmuiden heeft ook een leuk naaktstrand hihi

Mischien kom ik nog wel langs , een romantische avond wandeling met me mannetje na een heet dagje strand is nooit verkeerd

 

Gr. Liz

 

moet je toch een eind lopen...das helemaal bij bloemendaal toch..... :rofl ?

 

niks mis met duinpannetjes hoor....onderweg naar hot-spots :rofl

 

Liza...wat dacht je hier van :P ?

een romantische picknick op dat grasveldje rechts was my dream.... :rofl

 

my dream came true :rofl ...hihi

gallery_22583_9897_3168354.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tromgeroffel... Over 48 uur zijn wij een goed eind in onze vismeeting...

 

:rofl :lol: :P :rofl :rofl :rofl :nerd

 

We hebben een visser die specifiek op tong gaat vissen, we hebben een visser die specifiek op kabeljauw gaat vissen, we hebben een visser die een haai gaat proberen te foppen, we hebben een visser die altijd krab vangt dus daar zijn we ook benieuwd naar, dan hebben we nog een paar vissers die altijd gewoon vissen we zullen zien wat ze gaan vangen en als laatste hebben we ook nog een paar nieuwelingen die natuurlijk zekerweten bot gaan vangen en misschien nog wel een echte vis ook!

 

MAAAAAAAAZZEL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE INSCHRIJVING IS GESLOTEN!

 

Je mag best langskomen (even melden in PM).

 

:P :rofl :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloemendaal en Velsen maar bij Ijmuiden kun/mag je tegen blokken tegen de pier uit de kleren :rofl :rofl

En staan jullie niet op de eene pier dan is het op de fiets via de sluis zo gepiept naar de andere :P

 

Gr. Liz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens aan... Nou dan zien we je wel verschijnen he...

 

Met of zonder kleren, zal ons weinig uit maken, maar het kan wel een beetje frips zijn denk ik... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, toch 3 stuks kibbeling gevangen en een baklap tong.... :huh:

 

Het was gezellig!

 

KTM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola :kill:

 

 

We zijn thuis geraakt.. :kill:

Gisteren zijn we een stoeltje gaan ophalen een halfuurtje van amsterdam :kill: Wegwerkzaamheden en het niet

aanwezig zijn van de juiste verkoper hebben er voor gezorgd dat we een uur later als gepland richting Amsterdam vertrokken :D

Weer wegwerkzaamheden en voor de deur parkeren van azarius is ook niet zo goed gelukt :kill: wat een drukte seg :D toch een parkeergarage gevonden redelijk dicht in de buurt :) best wel druk bij azarius , toffe gast die azariusman, om dan te horen dat ze de vaporizer niet binnen hadden :kill: eigen schuld ik had best eerst gemaild. Wel nog wat leuke smoketoestandjes gekocht, yeah!! Ondertussen had ik de pieren en zagers afgebeld bij Herman want vijf uren gingen we helaas niet meer halen

:kill: Veel te laat maar toch in Amsterdam zijn we daar nog vet in de wietjes gevlogen van een vijftal shops :kill: tegen 19u30 zijn we richting IJmuiden vertrokken... En een halfuurtje lateraangekomen in ijmuiden, wat "vlaamse patat" binnengetrokken en op zoek naar die koffieshop waar carpe over sprak. Helaas was ie dicht of heb ik um niet Gévonden :kill: dan maar wat bladjes gekocht in een tankstation :kill: het jammere gedeelte van de dag is dat we omstreeks 22u30 terug richting huis zijn vertrokken.. Zuidpier hebben we niet gevonden..ieder straatje van de haven gezien, holiday inn hotel, rotsen, grote parkeerplaatsen, een strand zonder blote tetten ...vandaar heb ik wel de zuidpier gezien denk ik, en volgens de gps heb ik meermaals in zee gereden :kill: Een topdag voor tets en tits, yeah!! En een mooi stoeltje en daar was ut uiteindelijk om te doen, woehaaa!! Volgende keer plan ik enkel het vissen. Sorry Kees, stonedt en predator! Volgende keer maybe!

Glazen potje shackzilla en coolbox drank bewaard wel.

 

En nu foto's graag :huh: Het weer was,is top!

 

Tetteman

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry het duurde even maar de foto's zijn ontwikkeld en digitaal gemaakt...

 

DSC00066.jpg

 

tis wel bot....heilbot...de keizer onder de botten....en dit is geen echt grote :D

 

 

@Dendette:wat een spannend verhaal zeg :kill: ...de weg kwijt raken in een gat ..als ijmuiden...idd bij hollyday in was je er bijna...bij de zuidpier dan :kill: ....helaas...Kees zat op de NOORD PIER :kill:

ehhh :huh: ...met afzakkertje in de Kennemerlaan bedoelde ik een kroeg eigenlijk.....geen koffie shop.. :D

 

google koffieshop ijmuiden:

http://www.coffeeshopjoecool.nl/contact.html

 

:kill:

 

tot deel 2 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...