Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hazer4

12-12 kweek

Recommended Posts

De kollega's

 

Ga binnenkort mijn eerste kweek beginnen.Heb lang aan het twijfelen geweest hoe kweken en welke zaden ik ging gebruiken,ik zag door het bos de bomen niet meer zal ik zeggen.Heb nu beslist dat ik in SOG ga kweken met 16 11l potten.Het zullen 5 kollossus dames zijn en 10 super bud zaden van greenhouse plus nog een WW die ik nog liggen had.

Mijn opzet is een secret jardin darkstreet van 1-1-2m met afzuiger 325m en koolstoffilter.Samen met een 400watt lampie.Voorlopig passieve inlaat maar als ik hopelijk een paaar goede kweken draai wordt de afzuiger de actieve inlaat en komt er dan wat zwaarder materiaal versta je :P .Ga het starterspakket bestellen bij sannie en een paar dubbele porties aangezien het normaal pakket voor 5 planten is en ik met 16 begin.Ga jullie op de hoogte houden en zou graag wat reactie en possietieve kritiek krijgen want voor alles is een eerste keer en het is de ervaring die telt zeker he :rofl

 

Grts

 

Ga ze laten ontkiemen in spongepot en na een paar dagen direct de pot in en de klok direct op 12-12.

 

nem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hazer,

dat lijkt mij wel goed te komen,

ga je een kweekverslagje maken?

 

Grtjs en succes met je kweekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,ga zeker een verslagje maken,alle hulp kan ik gebruiken,ben alleen veranderd van opstelling.We gaan werken met 4 potten(smartpot van 26l)het kunnen er misschien 5 worden,maar denk dat ze dan tegen elkaar staan in de tent en dat mag niet met de smart pot.Denk dat ik san een week voorgroei en dan 12-12 hanteer.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...