Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leila

Ervaringen eugrowshop.eu/

Recommended Posts

Ongeveer een maand geleden een bestelling geplaatst en betaald bij eugrowshop.eu/, deze zou bezorgd zijn op 30-08 na lang gewacht te hebben belde ik ze maar op ze vertelde dat ze onderzoek gaan opstarte bij hun koerirersdienst, tot de dag van vandaag is dat niet gebeurt en houden ze mij aan het lijntje. Wat zijn jullie ervaringen?

 

Na deze negatieve ervaring die niet de eerste is met een webwinkel heb ik maar besloten in het vervolg mijn aankopen in een echte winkel te doen, weet iemand een goeie/goedkope growshop in de buurt van Deventer? Waar men netjes blijft en de klant koning is??

 

Groetjes Leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Leila,

 

Dat zijn zeer vervelende dingen inderdaad.Ik zelf heb er gelukkig GEEN ervaring mee,maar moet dit natuurlijk afkloppen.

Ik zou zeggen...waag er een ritje naar Zaandam aan en bezoek de Wietforumshop.

Daar is de klant écht koning,krijg je een duidelijke uitleg op je vragen van mensen met kennis van zaken :P

 

Succes ermee!

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx voor je bericht, nadeel van Zaandam is dat het erg ver voor mij is..

Mijn bericht heb ik vooral geplaatst om andere te waarschuwen, je krijgt de laagste prijs garantie bij eu maar als er iets mis gaat heb je geen service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deventer heeft er wel een paar toch? Kijk anders even op :

 

www.growshop.nl/growshops/

 

Staat vast wel wat tussen, succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf soms ook last van. Wat ze beloven is niet waar, en na een bestelling plaatsen duurt het een week voordat die binnen is. Niet te spreken over de afleverdatum. Zo veel mogelijk op WF shop kopen wat een service daar!! super

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er ooit een tentje van gekocht met nog wat apps , 650 euro , geen probleem , na aantal weken geleverd.

 

Ik had een ander leveradres opggegeven (bij een vriend omdat ik op vakantie was) en die klungels hadden het packet 3 huizen verder vanachter in de tuin gelegt omdat ze niet open deden.

Dus het was fout geleverd en nog eens niet aangetekend. Ik heb veel ervaringen van pakketjes in de tuin. Dit kan echt niet , zeker niet met zo een bedragen. Maarja , zo draait deze wereld nu eenmaal. Meestal zijn het laaggeschoolden of buitenlanders..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit problemen gehad met eugrow.eu

alleen dat er stond philips set maar de vsa was rommel dus wel een nieuwe moeten bestellen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de mededeling!

Als die lui echt zo met hun klanten omgaan zal het gauw afgelopen zijn.

En vraag je geld terug he!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 weken een bestelling geplaatst en de bestelling was keurig 2 dagen daarna binnen. Het probleem is dus niet structureel volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas nog steeds niet opgelost :rofl

Word hier zo boos om !!!!!!!!!!!!"#$&_)%$'"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk nooit problemen meegehad paar keer besteld ook spullen geretourneerd ivm garantie nooit problemen gehad

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Je bent de enige niet die geript is die site besta precies niet meer, tis gelijk exotic garden.NL ook zo een afzetter op het laatste als ze iedereens vertrouwen hebben stoppen ze met verzenden en rippen ze enkel en je kunt er zo goed als niks tegen doen ga je naar de politie gaan of zo hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linkje

 

Exoticgarden heeft in mijn ogen niets te maken met de eugrowshop !!!

 

 

De site werkt gewoon , ik heb hier netjes mijn spullen gehad .

 

En het was optijd en netjes verpakt.

 

Groetjes podhead,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al dat negatieve gedoe over die online bedrijven ik ben echt geen geluksvogel maar met bestellingen nooit geen problemen gehad....

Share this post


Link to post
Share on other sites

leila,

 

stuur nog eens een mailtje ofzo. wellicht doet dat wat..

lijkt me sterk dat je niets terug krijgt.

 

excotic garden heeft er niets mee te maken.

 

ik kom er wel eens, niks mis mee daarzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook geen fijne ervaring met EUgrowshop. Had een bestelling gedaan, kreeg ik maar de helft binnen. Na navraag werd me uitgelegd dat ze de spullen niet konden leveren en het geld op de MULTISAFEPAY account terruggestort was. Heeft me 2 dagen gekost (klantenservice, mailen etc) om überhaupt in die account te komen en nu moet het nog teruggestort worden. Heeft multisafepay wel al mijn gegevens en heb ik gedwongen een account bij hun.

 

Verder hadden ze de EXTRA verzendkosten voor juist de producten die niet geleverd waren niet meegenomen in de terugstorting van het geld, betaal je dus 17,50 voor een normaal pakketje versturen.

 

Conclusie: slechte communicatie, slechte service, je word best genaaid daar ja...

 

p.s. heb ook een keer gehad dat ik ze belde van te voren om te vragen of ze 11l potten en gold label OP VOORRAAD hadden; " ja hoor, geen probleem, kom gerust langs"

rij ik er in 1,5 uur naar toe, kom ik daar, geen 11 potten alleen 6,5jes en ze hadden alleen plagron batmix/lightmix/growmix.... en bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is opgelost eindelijk! :P Pas na tig telefoontjes maar oke.. Ook de levering ging was onjuist ipv groei lamp een bloeilamp gekregen en t niet willen oplossen. Ik ben gewaarschuwd en bestel hier niks meer!Dan maar een tientje duurder elders ipv dit gezeik.

 

Gr Leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Nou die eugrowshop is gewoon een grote bende

nou ik ben er echt niet over te spreken . heb nou wel een keer of 5 een bestelling geplaatst daar .. meer komen er ook niet !!!!!

niet 1 keer dat het compleet was of niet goed .. niet wat ik bestel .. maar ze gooien er zo wat anders bij in

bel je zijn ze gruwelijk arrogant ook nog .."dan ga je toch naar een ander" dat zeggen ze dan

het is zo dat zij in werkelijkheid leverancier zijn van growshops .. nou ik hoop dat die er ook nooit wat weer bestellen

 

Ik bestel er nooit van me leven wat weer daar ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al mn spullen bij Eugrowshop.eu besteld en alles is in goede orde aangekomen .

heb t over voeding en ventilator irrigatie , thermometers en schakelkast.

(afgelopen 2 maanden)

 

had probleem met ventilator met afstandsbediening , deze was niet in balans zeg maar

hij trilde hevig .

ik hun bellen en kreeg vrouw(aardige meid) aan de telefoon en kon langs komen in tilburg.

ven omgewisseld zonder problemen .

 

voor de rest kan ik aanraden om het bedrag gewoon over te maken en je niet te registreren bij raar tussen bedrijf .

 

ben dus tevreden over deze growshop .

 

p.s. bel nog eens en zeg dat dit op WF besproken word :spliff:

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd alleen in de tel.rek. in de gaten die gasten hebben een 088 nr, daar betaal je je goen en geel aan

Ik heb daar ook mijn set gekocht en daar was aardig wat mis mee, verkeerde tent geleverd , geen vsa meegeleverd, maar wel goede telefonische hulp

( mag ook wel toen ik mijn rekening zag)

en op mijn geld teruggave die beloofd werd moest ik ook nog eens 3-4 keer bellen dus voor een nieuwe set / onderdelen zal ik niet zo snel meer naar deze webwinkel gaan

 

Geld teruggave moest bij raar "tussenbedrijf" en duurde lag en ook daar veel mee moeten bellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

bestel al heel lang bij de eugrow nooit problemen als er wat mis is lossen ze het op

 

over dat betaald nummer je moet je terug laten bellen met de terug bel functie

 

denk dat de topic starter zelf niet heel vriendelijk is geweest

 

de mensen die er werken zijn heel klantvriendelijk koffie staat altijd klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook eens gehad dat ik grond en nog wat kleine dingetjes had besteld, alles werd geleverd behalve de grond. Dus ik mailen en die grond die ik wou hebben was op. Zou het geld teruggestort krijgen, dit gebeurde ook maar de verzendkosten van de grond die rond de 15 euro zaten heb ik nooit terug gezien. Conclussie, een k**-club.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...