Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Interesse peiling

Recommended Posts

WFZVM2011IP

(wiet forum zee vis meeting 2011 interesse peiling)

 

Beste mensen,

 

vorig jaar hadden we een redelijk geslaagde doch kleine zeevismeeting, daar we er dit jaar achter gekomen zijn dat het animo wellicht groter is als de 5 man die vorige keer op is komen dagen... Mede door de hoeveelheid kennis is er vorig jaar niet zoveel gevangen, wat het tot een gezellige maar een beetje saaie bedoening maakte... Ondertussen heeft de organisatie veel bijgeleerd over zelfvoorziening wat betreft vis, en er wordt dan ook wel eens een visje gevangen hier en daar...

 

Dit jaar heeft de organisatie signalen gekregen dat er in Zeeland veel vis is die gevangen wil worden door het WFZVM2011-TEAM, vanzelfsprekend denk je nu, wat the fuck, waar heeft hij het over ? Nou wat dus het plan is, is om op een nog nader te specificeren in Zeeland wat vissen te gaan vangen, onder het genot van een BBQ, en wat dichtgerolde lange vloeitjes...

 

WIE ? Iedereen die lid is van wietforum kan zich via PM aanmelden (en maar niet of een reactie plaatsen), vanzelfsprekend moet je wel voor het zeevissen komen, al zal de organisatie niet te streng zijn, want er moet ook iemand jointjes kunnen draaien :) ....

 

WAT ? Zeevissen, met hengels, en zee-aas, joints, bbq, gezelligheid etc. :o

 

WAAR ? Zeeland, de locatie wordt later bekend gemaakt via PM

 

WANNEER ? Hierover valt nog een klein beetje te debatteren, maar de data welke de organisatie naar aan het kijken is zijn de volgende; 23 & 30 Oktober. Het idee van de organisatie is om (mits het weer het toe laat) te vissen vanaf een uur of in de namiddag, en de volgende ochtend weer te vertrekken. Een andere mogelijkheid is om van de ochtend tot de avond te gaan, dit geeft qua reizen alleen wel een aantal 'geen zin om op te staan want het is zo vroegjes'. Maar het voorstel is vanaf een uur of 4 tot de volgende ochtend, kampeerspullen kunnen dus mee, we zullen dus ook een plaats uitzoeken die een relaxte voortzetting mogelijk maakt.

 

Prijs: Gratis, maar de organisatie is bereid om aas te halen, mits dit (op de dag) betaald wordt.

 

Verder laten we dit topic dan maar even z'n gang gaan...

 

Ik ben benieuwd wie er allemaal zin hebben!

 

Het is het laatste stukje tongen-seizoen, en de dikke gullen komen er aan...

 

Kibbeling:

gallery_9137_7880_67137.jpg

 

KTM

 

PS: voor zeevissen is geen vergunning nodig, wel een hengel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een niet te korte karperhengel volstaat wel, wat wel belangrijk is, is om achteraf even met vers water af te spoelen als je zuinig bent op je materiaal.

Al zijn geloof ik meer mensen die het nooit af spoelen... Maar dan toch.

 

Dus ja, met een karperhengel red je het wel, even een tripje langs de viswinkel voor een paar onderlijntjes en wat lood.

 

Zolang je er maar ver mee kunt gooien... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn mening is, kom maar lekker naar de pier in ijmuiden.

 

Ik ga niet helemaal naar zeeland want uiteindelijk komen toch maar steeds dezelfde mensen opdagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm lijkt me erg leuk maar ik vis nooit :)

En ijmuiden is wel dichter bij als Zeeland voor me :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeeland???? :o ;) :o

En je verwacht dat er meer als 5 man komt. :P

Let maar op dat dat weer een leerpuntje wordt voor volgend jaar. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij komt toch niet Doc...

 

Dusja..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz Kees ;

 

Zal er bij zijn ... zonder hengels .

Zal zorgen voor de bbq en houtskool , jullie vangen de vis maar ...

Of mischien een burgertje ofzo .

Moet er eentje propere poten houden om te rollen toch :)

 

popz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of mischien een burgertje ofzo .

visburgertje??? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er zin in.Ff voor de duidelijkheid,op de brouwersdam in zeeland moet je wel een vergunning hebben.Dat gaat um dus niet worden :)

 

Grtz twin

 

Ps hopelijk vang ik meer als een fokking grondel

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol die foto bij de kibbeling :) :o

 

ik zou er zo graag bijzijn en het is wat afstand betreft zelfs heel goed te doen maar helaas ga ik ruzie krijgen met de vrouw

in die periode verwachten we paps und mams te worden dus wederom geen meeting for moi

maar wens jullie allen veel plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom je een visburger halen ?? Doc ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm, nouja, je moet een loodje van enige betekenis (100-200g ofzo) zo ver mogelijk weg slingeren, zolang je dat lukt is het prima hoor..

 

We hebben tot nu toe;

KTM

Stonedt

Dentette

The-Predator ;)

Poppa

Twindaddy

GroeneShizzle

 

Wie er zeker niet komen maar wel verwarring gaan veroorzaken;

Doc. :)

Doc.

& Doc. :o

 

Als je jezelf op de bovenste lijst ziet staan, noteer dan beide data even in de agenda, dan zullen we een paar dagen van te voren de knoop doorhakken. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat die wickle picker maar thuis hoor GS.Die gaat weinig brengen voor je.Te licht materiaal voor op zee.

 

Voor de mensen die een betaalbaar zeesetje willen zijn er mooie setjes bij albatros in de aanbieding.Paar tientjes voor een hengel en een molen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte zeevisser ken niet zonder zeeland :)

 

Ben zelf niet zo'n visser maar heel veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een beetje fatsoenlijk weer is deze week doordeweeks dan ga ik nog even in Ijmuiden uitwapperen, dus wie weet.

 

Maarre, voor mij is het ook 250km naar zeeland hoor... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegens beperkte, gemengde en wazige interesse...

 

Wordt de locatie verplaatst naar Ijmuiden... Exacte locatie alleen voor deelnemers.

 

PB voor meer informatie.

 

ktm

 

PS as zaterdag v.a. een uur of 4 mits het weer voldoende is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz Kees ;

 

Zal zonder popz zijn dan , ...

 

grtz popz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het spijt me Poppa, maar het heeft een beetje te maken met de onbekendheid in het gebied en de korte termijn waarop het moet gebeuren..

 

Volgend voorjaar, als het echt mooi weer is gaan we het in Zeeland doen. Afgesproken ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaterdag a.s. hmmmm kan het niet een andere dag, een weekje later ofzo, hebje ook meer tijd om alles te regelen :P

 

en ik kan mee, en heb dan wat lekkers voor op de boot.

 

in ieder geval veel plezier en laat foto's zien van dit avontuur.

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...