Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nighthaunter

Advanced Nutrients Kushie Kush aan de Shoreline Test !

Recommended Posts

@polletje hoeveel deuce deuce gebruik je op een liter ?

ik had bac vervangen door bloom van humbold.

maar dat werkt niet goed silicium,magnesium is al het een en ander wat je dan mist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloom van humboldt kun je vervangen door batboost, niet met bac bloei.

ik doe een scheutje deuce deuce bij 100 liter dat is eehhhm ffe checken hoeveel ml de l dat is :P

 

ongeveer 1 ml de liter 1x in de week vanaf week 4 bij mij dan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polletje ja dat doe ik ook ongeveer ik denk dat dat nu mn fout is geweest heb de laatste 2 weken nu een tekort aan magnesium en zit even al de dingen uit te sluiten wat ik misschien fout heb gedaan.

Ik heb geen bac gegeven totale kweek want ik had allemaal spullen toegevoegd aan mn aarde.

Volgende keer dus die bloom + deuce deuce als pk booster mixen.

En daarnaast een goede standaard voeding.

Wat ik allemaal heb staan staat in het begin van het topic en had op de meeting in rotterdam leuke spulletjes gekregen van twindaddy80 :

connoisseur a+b ,iguana juice bloom and grow,b52,bud ignitor,budcandy

Misschien is het wat als ik Big bud erbij neem tegenover kushie kush ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 1 groei 18-9-2011

 

Gisteravond zijn ze in de 9x9 cm potjes gegaan dat was nodig ook 9 van de 10 fem shoreline zaden zijn ontkiemd ik ben zeer tevreden over het snelle zaad :P

Eerst maar even de benodigde schimmels en bacterien in de potjes proppen.

gallery_28908_12871_519852.jpg

 

FF mixen :rofl

 

gallery_28908_12871_1619458.jpg

 

En daar zijn ze dan !

 

gallery_28908_12871_168871.jpg

 

Toen maar even ingewaterd met Sannies bacto en Advanced Nutrients Piranha 2ml op een liter.

 

Morgen weer een kleine update !

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze testende groentehoer eh -boer zegt ook ff gedag, volg je in de achtergrond en zal zonodig waar je wilt mijn twee centjes droppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel leuk testje heb je lopen :rofl

 

ben benieuwd wat de kushie kush gaat doen bij jou , ik zie wel dat je nog andere produkten hebt van een ander merk en mijn intresse was alles van AN ,, maar zo zou het ook moetten lukken toch :rofl

 

ik zou zeggen have fun growing

 

 

greetzz st0ny :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@st0ny ik heb wel voeding van an ik zou ook alles van an kunnen gebruiken.

ik weet niet wat de anderen daarvan vinden.

Rondje connoisseur of iguana juice.

 

Wat lijkt de heren mooi ik heb nog 2weken om te beslissen.

ga wel iguana grow meegeven in week 2 denk ik mischien wat b52

wat vind jij twindaddy80?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Collega :rofl

 

Veel succes met je test :P

Het ziet er allemaal netjes uit bij!

 

Ik zit ook een beetje te denken hoe ik dadelijk de test ga doen...

Ik denk dat ik de ene helft op Plagron ga draaien,net als anders,en de andere helft zet ik op een AN dieët :rofl

 

Veel succes nogmaals,en ik kijk met je mee.

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vin dat je gewoon op je normale pakketje moet blijven hoe graag dat ik je onze spullen zie gebruiken.Het is een test voor 1 product dus niet voor een mengelmoesje van alles wat je heb.Je bent de controle dan kwijt en weet niet meer wat je doet.

 

Het beste is alles hetzelfde geven en dan de helft Kushie Kush erbij.Dan kan je zien of het product werkt.Gaan vergelijken met andere producten waar we niet eens met zekerheid van kunnen zeggen wat het is werkt niet.

 

Dus ben je bekend met de sannie methode,blijf daarop en voeg Kushie Kush als extraatje toe.De andere producten die je op de meeting heb gekregen blijven nog wel een tijdje houdbaar(als jij ze goed bewaart)dus kan je makkelijk de volgende ronde proberen.

 

Om nog terug te komen op die deuce deuce,alles er mee of niks ermee.Dat lijkt mij het eerlijkste.

 

Grtz twin

 

Ps zowiezo word het een dubbelopje als je met Iguana gaat werken.Wij stoppen er echte bat guano in namelijk.De groei zal geen probleem zijn,maar alsnog blijf op je vertrouwde setje deze testronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook doen wat twin zegt..

Gewoon je standaard methode aan houden en dan bij 1 helft Kushie Kush erbij en bij de andere niet.. zo kan je echt het effect van het product zien.

En dan kom je er ook achter wat de tekorten zullen zijn bij kushie kush ( als die er zijn ) en dan weet je wat je volgende keer erbij moet doen om het nog beter te krijgen.\

 

Succes en ik blijf je volgen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar zijn de stekken...???

Met zaad krijg je nooit een eerlijk antwoordt op de test...

 

En dat het ''getest'' wordt op zo'n kleine schaal helpt ook niet echt mee..!

Met een beetje ongeluk zit je met 3 pheno's en zal je dus zelfs zonder de kushi kush al hele verschillende uitslagen krijgen...

Dus wat het middeltje nu echt gaat bijdragen zullen we helaas ook na deze test niet weten...

 

Succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen stekken en kan ze ook niet krijgen en al helemaal geen kush.

Mischien wat pp met spint ?

1x gedaan daarna nooit meer de stekkenboer zit ook niet op een bestelling te wachten van 5 denk ik.

Als ik meer ruimte heb hier ga ik mn eigen moeder maken en daarna zaad proberen te maken stekken etc.

Als het goed is heeft shoreline 2 phenos.Het zijn er 9 dus maar even uitzoeken met jullie hulp dan he :rofl

 

 

Over mn standaard methode kan ik kort kort zijn die heb ik nog niet.

Heb nu 3x B.A.C gebruikt ism sannies spullen en dat ging erg goed.

Daarna wat dingen toegevoegd van humbold zoals fulvine en humus zuur,honey es,en deuce deuce.

Ging ook goed ging allemaal wat sneller mooier groter vooral honey es werkt goed,meer smaak en eten voor het bodemleven.

 

Over deuce deuce het is geen booster op zich het is een 0-0-22 concentratie dus als je in de bloei dat goed samenstelt heb je meer K dan bloom 0-10-0 erbij voor de P.

Vorige draai had ik dus geen Bac bloei gebruikt maar probeerde de grow bloom en deuce deuce te mixen en af te stellen op de plant.

Echter hier ben ik niet ervaren genoeg voor dus de laatste 2 weken bladprobleem niet echt boeiend maar wil het perfect hebben.

Ben erook achter gekomen dat de humbold lijn wat mist in europa heb hier al vragen over gesteld maar nog geen antwoorden gekregen.

Het gaat over Equilibrium wat calcium en magnesium bevat niet te krijgen in europa.

Misschien daarom wel een tekort gehad.

 

Dus nu maar terug naar de basis met bac bloei en wat humus en fulvine zuur en honey es,

Een klein beetje deuce deuce maar nu komt het volgens humbold zit er dit in :

Soluble Potash (K2O)…….………….………22.00%

En kushie kush bevat hier 8,00% van.

Dus daarom wilde ik het niet aan ze allemaal geven.

 

Wat betreft de iguana juice bedoelde ik ook voor de groei en niet bloei.

Ik groei nooit lang voor enigste keer met heribei en gebruikte ik humbold grow voor (ook voor mn pepers )

Mijn ontkiemde zaadjes zitten in de custom light mix he met alleen maar michorizza en piranha ingewaterd met bacto en voodoo juice

om het bodem leven te stimuleren.

Aangezien devils harvest nog niet hier is om te antwoorden over hun genetica ga ik er vanuit dat het korte planten zijn die je minimaal 2 weken voorgroeit vandaar dat ik iguana juice wou gebruiken maar ik kan ook humbold grow gebruiken.

De term dubbelop is niet van toepassing (lezen twin :P )want er zit geen batguano in lightmix of iets anders.

Daarom wil ik weten of ik nu een groei middel moet gebruiken.

(lijkt me wel)

 

(edit:Ik zie net dat het europese schema afwijkt van de amerikaanse en dat er in amerika wel grow meegegeven word ik vond het al raar misschien daarom ook een tekort.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mensen ik kwam er net pas achter dat mn tijdschakelaar vast stond dus ze hebben 4 dagen 24 uur licht gehad per dag :)

Echter zie ik helemaal niks aan mn verse zaailingen.

 

Zo waren ze gister:

 

gallery_28908_12871_777645.jpg

 

 

De Dr80 staat op 2 dagen donker nu vanavond hak ik de laatste 3 om.

 

Hier is mijn mutant die geen hoofdtop aanmaakte maar ipv daarvan 4 bladeren aan elkaar die heb ik er af geknipt en kreeg 2 toppen en groeide in een U :

 

gallery_28908_12871_531887.jpg

 

Sorry voor de slechte fotos maar mn camera heeft me in de steek gelaten doet het niet meer op mn usb poorten.

 

Grtz Night

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat grappig die "mutant" plant.. zo blijf je maar zien dat de plant ons nog dagelijks kan verrassen :)

Dat de zaailingen 4dagen 24uur licht hebben gehad moet geen probleem opleveren want ze hebben hiervoor nog niet op 18/6 gestaan toch?

 

Succes met hakken!

 

Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites
waar zijn de stekken...???

Met zaad krijg je nooit een eerlijk antwoordt op de test...

 

En dat het ''getest'' wordt op zo'n kleine schaal helpt ook niet echt mee..!

Met een beetje ongeluk zit je met 3 pheno's en zal je dus zelfs zonder de kushi kush al hele verschillende uitslagen krijgen...

Dus wat het middeltje nu echt gaat bijdragen zullen we helaas ook na deze test niet weten...

 

Succes, mvg stikkie

 

Het is idd zoals NH al aangeeft.Stekken krijgen is helemaal niet te doen van Kush,daarnaast is stekken handel illegaal :) Vandaar dat er zaden bijzitten.En tja dan heb je kans dat je een andere pheno heb.Kunnen er een paar anders zijn.Bij de stekkenboer heb je grote kans op slechte stekken en spint.Doe mij dan maar een verschillende pheno.

 

Shoreline is al een stabiele soort,en het zijn feminised zaden.Normaal gezien zouden de pheno's al een eind beperkt moeten zijn met deze 2 gegevens.

 

Dus een eerlijk antwoord krijgen kan je een heel eind wel.Vooral als de tester met de helft wel Kushie Kush gebruikt en met de andere helft niet.Ik ben wel met je eens dat je met zaden minder snel kan oordelen,maar de stekken zijn er nou eenmaal niet.Als jij ze heb..........

 

@nighthaunter

 

Stekken zou ik er niet van maken.Het is feminised en de kans dat het in de soep gaat lopen is altijd aanwezig(ook met regular overigens)Ik zou deze ronde gewoon netjes afmaken en wat nieuwe shoreline zaden scoren.Uiteindelijk blijven zaailingen altijd sterker dan een stek.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ziran :Ik weet het niet zeker :huh: maar ze doen het nu goed!

Wel zie ik iets verbrande randen bij het onderste blad maar dr groeien nu alweer nieuwe erboven.

 

@twindaddy80 : Natuurlijk wil ik geen stekken maken van een feminized plant :D

Ik bestel dan wel reguliere zaden van een interessant soortje en selecteer daar een moeder uit maar heb voorlopig geen ruimte daarvoor.

Misschien dat je het gemist heb maar hierboven staat nog steeds de vraag over Deuce Deuce volgens polletje is het geen booster maar dat is het degelijk wel het is echter maar een gedeelte van de booster .

Het gaat om de Soluble Potash die zit voor 22 % in deuce deuce en voor 8% in Kushie kush mijn logica zegt mij echter dat die 2 niet samen gaan dat ik dan teveel Soluble potash in me planten krijg dus teveel K

Als Advanced Nutrients heeft uitgezocht dat die kushes of indicas maar 8% nodig hebben wie ben ik dan om ze meer te gaan geven :D

 

Dag 11 groei 29-9-2011

 

gallery_28908_12871_569165.jpg

 

Ze hebben van de week net als verleden week 1 ml Humboldt grow per liter gekregen met 2ml voodoo juice.

 

Op dag 5 hebben ze een lekker thee tje gedronken gemaakt van mayan microzyme honey e.s en voodoo juice :kill:

 

Vanavond maar even beetje water geven zonder voeding.

 

Nu weet ik nog steeds niet hoelang ik moet voorgroeien heb nog geen antwoord van The Devils Harvest :)

Ik heb geen idee wat ik moet verwachten van een northern lights x skunk plant hoelang die bv nog doorgroeit in de bloei.

Morgen gaan ze in de 11literpotten en komen er meer fotos maandag gaat de klok op 12/12 dan maar.

Dan hebben ze 2 weken gehad en dan moeten ze maar is aan het werk.

3 dagen om de pot te verkennen en nog wat te groeien.

Ik kan altijd nog besluiten om langer te groeien ik kijk zondag avond wel of ik wortels zie aan de onderkant van me pot.

 

Tot morgen :0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd naar die Shorline van DH hun Kuchi's is niet echte stabiel iig ,2vingerige 3 vingerige blaadjes zat.

voor mij geen DH meer volgende x zullen toch wat langer door moeten gaan met selecteren imo.

maarj suucces met de Shoreline!

 

grts

GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GreenMouse tot nu toe gaan die shoreline apparaten goed.

Het blad is wel een beetje verfrommeld en ze schieten minder hard de lucht in maar ben dan ook sativa s gewend he :)

De heribeis gingen ook niet zo snel.

Kijk even bij zeebodem zn topic die heeft de extrema en ik zag ze bij sannie weer op voorraad !

Ik ga er ook even 10 bestellen.

 

@29-09 dag 11 groei (nog steeds )

Kon het niet laten om ze al in de grotere potten te zetten heb van het weekend geen tijd en zag al veel wortels er aan de onderkant uit komen.

Dus maar ff mixen die aarde:

 

gallery_28908_12871_1052219.jpg

 

De piranha staat niet op de foto die zit in een gripzakje.

De gk allmix had een speciale verrassing voor me, Die lucht!

Gatverdamme dus ik met mn bekertje erin en ik schep de eerste rommel door mn aarde schrik ik me de vinketering!

Een of ander langwerpig wit insect met een platte kop en zon cm of 4 groot met voor aan iedere kant 3 of 4 poten hij leek een beetje op die alien creepers die je overnemen uit de films.

Nooit meer terug gevonden in mn bak voor dat ie dook dacht ik hem te pakken te hebben maar het was een echte graver.

Ik zal is even gaan zoeken naar wat het nu precies is en of het schadelijk is.

 

piranha en sannie michorizza :

 

gallery_28908_12871_1229243.jpg

 

En zo is het weer gezellig in de tent:

 

gallery_28908_12871_378882.jpg

 

Overzicht foto :

 

gallery_28908_12871_908451.jpg

 

Dat was het dan weer op maandag avond beslis ik of de klok om kan.

Ik hoorde van Knutsel dat met indica het mooiste is als de bladeren elkaar net niet raken dan op 12/12.

Dan moet ik dus nog ff wachten of het moet nu heel snel gaan :huh:

 

Grtz Night

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze nog ffies laten gaan anders hou je erg korte plantjes over, zoiets als mijn kronos op het moment, komt wel een leuk wietje aan, maar je wil toch ook wat opbrengst, ik maakte de fout dat ik dacht met amnesia als moeder moet het wel flink omhoog knallen, maar helaas tis de kortste amnesia kruising die ik ken :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Donbone ja dat was het plan ook maar maandag avond vond ik ze nog niet groot genoeg.

Hm ik moet straks wel een groot voordeel ergens in zien in dit indica dominante soortje.

De andere hybrides die ik had hadden maar 1,5 week voorgroei nodig en 9 a 10 weken bloei.

Nu ben ik straks 3 weken voorgroei kwijt en nog is 8 a 9 weken bloei dus dan scheelt het elkaar niet zoveel!

Maarja eerst maar is even afwachten :tu

 

dag 16 groei 04-10-2011

 

Hier maar weer is wat fotos :rofl

 

Het lijken wel kropjes sla :

 

gallery_28908_12871_639198.jpg

 

gallery_28908_12871_245868.jpg

 

Tot vrijdag dan maar dan besluit ik of de klok op 12/12 gaat :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijgen ze wel genoeg verse lucht..??

en staan ze niet te nat..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd volgens mij staan ze ook te nat als je zo dat blad ziet afhangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo dan stikkie zie je iets wat niet goed is dan ?

Mijn luchtvochtigheid is te laag staat op 40 en soms 28 ofzo ;(

Te nat dat stonden ze wel iets op 80mbar ze staan nu op 120 maar zie de blaadjes mooi in een v staan dus ze hebben het naar hun zin als het goed is.

donderdagavond potten ingewaterd en daarna niks meer gegeven morgenavond maar een beetje geven dan.

Ik had al niks gegeven mn smartpots staan sneller droog maar nu gebruiken ze niet zoveel.

die bovenste bladeren hangen slap eronder hebben ze een v vorm en ze komen allemaal beetje gefrommeld over mischien de soort plant ook.

iig bedankt jongens ga het in de gaten houden !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes lijken niet echt happy Nighthaunter. Probeer eens wat minder af te zuigen of plaats anders een luchtbevochtiger als de lucht rondom je kweekruimte heel droog is. Voel eens aan je potten of ze echt zwaar ''in de bodem'' aanvoelen. Zo ja, even niet wateren ze drinken nu nog vrij weinig.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zeiltjes op je aarde houdt natuurlijk lekker je aarde vochtig, maar zorgt ook dat je lv een paar puntjes daalt, aangezien nu geen vocht uit je aarde dampt, kans is dus ook dat ze al een tijd lang met (te) vochtige voetjes staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...