Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nighthaunter

Advanced Nutrients Kushie Kush aan de Shoreline Test !

Recommended Posts

Ja ik had ze ff twee dagen eraf moeten laten.

Zojuist nog even gekeken naar de 6 uur rust van ze en ze zien er al een stuk beter uit !

Zal morgen wel weer wat fotos erop zetten en even geen water geven of moet ik wel een kein beetje geven.

mijn bovenste aarde is iig wel droog maar ik heb een fles yucca staan :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi breed blad en lekker compackt,heb je al een pheno gespot ?

greetsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

der staat toch geen fan op de planten gericht?

ze hebben duidelijk een verdampingsprobleem :tu

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beest in je potgrond. :tu

Ik zou dan je potgrond terugbrengen en om nieuwe vragen.

Dat hoort niet te gebeuren met potgrond die vers uit de zak komt.

Staat er een RHP of Kiwa certificering op de zak??

Ik zoek naar de RHP voor Horticulture en niet naar het RHP voor consumenten.

Het ziet er zo uit.

logo_rhp_horticulture.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

@newgrow leuk dat je meekijkt :tu

zo te zien heb ik 2pheno s en zie nu 5 en 7 vingers.

@digi ik zal vanavond ff mijn fan checken bedankt.

 

@doc Ik gebruik goldlabel he :rofl

maar geintje hij kwam uit de gk all mix en het was er echt maar 1 en nog nooit zoiets gezien

 

vanavond update !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 1 12/12

 

Ik heb de klok maar omgegooid en volgens mij worden ze heel breed.

De bladeren raken elkaar al aan.

 

Verdampings probleem was al opgelost dankzij het jullie ;)

Folie eraf gehaald en volgende dag stonden ze er al mooier bij.

 

Gister alleen 500 ml water gehad tensiometer staat op 160 nu dus morgen maar weer wat.

Ik was zo gewend aan de smartpots ze hadden maar 2x in de week water nodig en gaf genoeg om tot onder te komen.

Deze potten zijn kleiner en verdampen minder aan de zijkanten.

 

gallery_28908_12871_696878.jpg

 

Morgen maar 0,5 ml bac per liter geven en de helft van wat er op de fles staat van AN Kushie kush

 

Ps de verbrande bladeren van de voorste in het midden had ik per ongeluk gedaan.

Omdat ik bacto + voodoo juice erover liet vallen :)

Zo zijn er nog wel een paar aan de onderkant gehit maar dat gaat toch weg over een week ofzo B)

Tot snel :0

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je de hele tijd je dames te nat staan..!

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen stimulator gebruikt voor de eerste weken bloei,zoals Bud Ignitor,dan begin je met je Kushie Kush vanaf de zichtbare bloei.Dit zal week 2 ongeveer zijn verwacht ik.

 

Je bladeren zijn mooi groen,maar ik ga mee met sticky.Het is veel te nat.Laat die plant in het begin lekker gaan zoeken naar water.Dit zal een sterker wortelstelsel uitzetten, en sterkere wortels is direct een sterkere plant.

 

@ Greenmouse

 

2 en 3 vingerig blad ligt vaker aan de omstandigheden van de kweek dan aan de genetica.Neem eens contact op met de jongens van DH.Mijn ervaring is dat ze je zullen helpen goede ervaringen te krijgen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 4 12/12

 

Daar gaan we weer gelijk maar wat fotos:

 

Het word al aardig vol :)

 

gallery_28908_12871_138393.jpg

 

 

gallery_28908_12871_501502.jpg

 

 

gallery_28908_12871_480034.jpg

 

 

Ik word echt gek mijn tensiometer staat nu op 520 en opnieuw gevuld etc veels te hoog :wacko:

 

Komt waarschijnlijk door de 11 liter potten is denk ik te klein voor de meter ?

Ik moet erg aan deze potten wennen ze hebben nog steeds geen water gehad.

Ik voel maar gewoon op de oude vertrouwde methode en das met me vinger in die pot en wegen ;)

 

 

Volgens mijn aan de bladeren te zien en aan de potten te voelen moet ik nu wel water geven.

Ze krijgen : Sannies bacto ,Advanced nutrients Voodoo Juice,Humboldt fulvic en honey es heb een klein beetje humboldt grow meegegeven voor de laatste spurt.

 

Elke pot 500 ml.

Tot ziens :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi nachtjager, je plantjes hebben een mooie opbouw en stam, gaat toch wel goed hierzo :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sticky Kun je dat uitlichten eerst staan ze te nat dat zag ik want ze hingen slap.

maar de voeding geef ik bijna niet alleen klein beetje grow,de rest is of bodemleven of voer voor bodemleven.

Misschien dan mn aarde te rijk, volgende week begin ik pas met bloeivoeding en kushie kush.

kun je mij vertellen hoe je dat ziet dan ?

In het echt zijn ze anders als op de foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja.... :rofl als ze anders op de foto zijn dan in het echt dan word het moeilijk he... :wacko:

 

Maar je plant strest en wil daar weer even boven op komen, het gebobbelde blad en de houding van de plant geeft aan dat haar verdamping ook niet ideaal is....

 

Ik zeg...

Minder vocht, en even een paar dagen rustig met voeding..

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo sorry mannen ik had het even druk in mn prive leven.

Om het verhaal compleet te maken had ik nog enkele trips op bezoek in eerst week groei en het was natuurlijk zondag dus niks te koop.

Volgende dag maar gelijk met bayar wat ook geschikt is voor groente en fruit gespoten.

Tot nu toe zie ik ze niet terug.

 

Ondertussen is er al wat bloei te zien!

Ik heb ze 2x gevoed a la 50 ml per plant 1x water ,

1x: 0,5 ml bac per liter + Fulvic acid + 0,5 ml honey es per ltr + Voodoo Juice laatste week.

De planten voor de kushie test hebben nog 1 ml per liter Kushie kush gekregen je kan ze herkennen aan de gele tag in de pot (not)

want die zijn compleet overwoekerd.

De tensiometer doet erg raar en ik denk dat de potten te klein zijn voor dit geweldige apparaat (iemand die het zeker weet ?)

 

 

Ik zal maar gewoon fotos laten zien B)

 

19-10-2011 dag 10 12/12

 

gallery_28908_12871_190434.jpg

 

gallery_28908_12871_198277.jpg

 

gallery_28908_12871_998920.jpg

 

gallery_28908_12871_1221514.jpg

 

gallery_28908_12871_628751.jpg

 

gallery_28908_12871_1147980.jpg

 

23-10 2011 Dag 14 12/12

 

gallery_28908_12871_262934.jpg

 

gallery_28908_12871_1204361.jpg

 

gallery_28908_12871_262934.jpg

 

gallery_28908_12871_1583670.jpg

 

De bladeren staan fier overeind zelfs de grote gemuteerde fanleaves nog nooit zulke apparaten gezien :lol:

 

Tot later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi de eerste ronde met shoreline.Ik ben benieuwd naar jouw resultaat.Heb ondertussen achter de schermen een test gedaan met indica stekken en daar heeft Kushie Kush toch echt gewonnen tov Big Bud(dus binnen het AN gamma getest).Dit is alleen het geval bij indica's.Commerciele hybrides en sativa's raad ik zeker Big Bud aan.

 

Die tensio meter moet perfect werken in die potten van je.In 4liter potjes doet ie ze werk al namelijk :verrygood

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee twin welkom terug !Die 2 dames op die beurs verkleed als pitpoes had je wel ff mee kunnen nemen :verrygood

Inmiddels bloeien ze lekker helemaal groen en supergezond.

Ik zal vanavond wel ff updaten als ik tijd heb.

volgende ronde word extrema denk ik dan kan ik gewoon doorgaan met me kushie kush.

En dan zal ik gelijk die iguana juice ff testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijgen je dames wel genoeg verse lucht..?

want zoals je zegt ''supergezond'' zijn ze nu niet hoor.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stikkie dit zijn niet de actuele fotos.

Maar ik denk dat je wel gelijk heb ik dacht het ook al te zien deze shorelines worden erg breed

Er staan er 9 op 80x80 cm dus onderste bladerdek was aan verstikken gelijk maar ff de benen geschoren.

Bedankt voor de tip ik heb er ook normaal maar 5 instaan en hybride of haze wat worden die indica bladeren groot !

Het is jammer dat je zo ver weg woont anders konden we ff goed kijken wat er nu aan de hand is.

Zou je vanavond ff willen kijken naar nieuwe fotos en ff zeggen wat ik moet foto graferen.

Ik zet ook me afzuiger tandje hoger aangezien ik passieve inlaten heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk een domme vraag, maar doe je ook aan EC beheer ?

de groente newgrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Newgrow kun je dat mischien wat meer benadrukken zoals bv ik dat zou moeten doen en wat het effect van te hoge ec is in je aarde.

Ec meten in aarde is dacht ik niet goed mogelijk of een lab moet het doen.

 

Ik denk dat de theorie van sticky 2.0 juist is mn onderste leaves vertonen sporen van co2 tekort omdat alles te dicht op elkaar stond en groeide.

 

Hier wat updates :

 

 

Dag 29 12/12 dag 22 zichtbare bloei.

 

gallery_28908_12871_1208065.jpg

 

gallery_28908_12871_636896.jpg

 

gallery_28908_12871_930719.jpg

 

gallery_28908_12871_64345.jpg

 

 

Deze staat in de verdrukking bij de opening dat zie je ook aan de leaves die groeien tegen de tent .

 

gallery_28908_12871_1387409.jpg

 

gallery_28908_12871_111604.jpg

 

Is even kijken wat ik nu weer verkeerd doe :showoff:

 

De bladeren die raar staan staan tegen andere planten aan of tegen me tent sommige heb ik naar beneden gebogen zodat de kleine topjes wat meer licht krijgen.

Wat ik jammer vind is dat The Devils Harvest seeds niet mee kijkt zodat ze wat kunnen vertellen over deze soort :verrygood

Ik ben wel benieuwd hoeveel weken er voor staan normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude ziet er goed uit toch ...!

 

EC beheer... ik lul maar wat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er al beter uit als de vorig foto's.. :verrygood maar staan ze niet te droog..?

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap wat je bedoeld Stikkie, dat klauwen, kan meerdere oorzaken hebben, lamp er te dicht op, fan blaast op je plantjes, of idd water tekort :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

HeHe nu weer teveel water nee dat gaat goed lamp hangt 45 cm erboven en is een 400 watter.

Blijft over de fan ik zal eens even kijken want hoe die staat aangezien mn dames gegroeid zijn maar kunnen jullie iets duidelijker zijn over klauwen want dat zo omhoog staan doet ie altijd als ik water heb gegeven.

Ik dacht altijd dat de planten tevreden waren als ze zo staan ? zeg maar de v vorm.

Of bedoelen jullie die hangende punten dat is omdat ze tegen andere bladeren aanstaan of tent.

 

Edit: Wat zijn jullie scherp het is mn fan ik had het nog niet zo opgemerkt maar als ik de fotos vergelijk zie ik die kromme punten nu veel meer!

Hopen dat het zo beter gaat :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is niet het probleem dat ik in je planten zie.. :)

ik bedoel je complete bladpunten en zijkanten die naar beneden krullen...

en het zit ook midden in je tent dus het komt niet door het tegen de zijwanden aan staan.. :P

 

ik zeg, of je dames staan te droog, of je dames krijgen te weinig verse lucht... B)

waar haal je lucht vandaan, en waar blaas je het naar toe..? en hoeveel water geef je per plant..?

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...