Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

Hey cannagroeiers,

 

dag 21 groei:

 

De dames hebben net zoals eerder hierboven vermeld weer water gehad, deze keer weer met een vitamine boost oftewel AN Organic B en GL Roots.

Donderdag wil ik de klok op 12/12 zetten, ze hebben dan een kleine 3 1/2 week groei gehad.

Ik heb de dames gefotografeerd vanuit een zij-aanzicht, 1xdichtbij en 1x wat verder er vanaf.

Ik heb 3 planten, een wat kleinere, een middelmaat, en een wat grotere hiervoor gebruikt.

 

Eerst de wat kleinere.

 

gallery_30844_12863_1502335.jpg

 

gallery_30844_12863_844328.jpg

 

De middelmaat.

 

gallery_30844_12863_1216284.jpg

 

gallery_30844_12863_3796011.jpg

 

En dan de Slungel. ;)

 

gallery_30844_12863_2146738.jpg

 

gallery_30844_12863_689198.jpg

 

Tips, complimenten, maar ook commentaar zijn altijd welkom B)

Mvg Krasi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

geen commentaar! :)

Maar het gaat goed tot nu toe.

Als de zijtakken wat langer zijn, kun je de planten naar beneden buigen en de takken voorzichtig opzij trekken.

Dan creëer je ook een soort scrog, maar dan zonder net.

Hierdoor kan je de lamp laten zakken, waardoor meer licht op de toppen komt.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Torsten, dank u, geweldige tip, ik heb dit meerdere keren in de topics van Art gezien, hij is echt meester in het binden, dat wil ik dus beetje bij beetje gaan leren nu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

 

en wat een opstelling slijm loopt uit me mond.

En killing field wat een keuze ik vond de roze erg lekker en compact de paarse zoeter maar minder compact.

Veel genot met het opvoeden van de dames.

 

/zODd

 

PS, interessante voeding combi moet ik zeker volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pat123 & John007, dank jullie wel, ze gaan morgen in de bloei :)

 

@zODd, thanks for the compliments, `t is m`n eerste organic grow, en ik probeer nu een mooie voedings combi te vinden, tot op heden erg geslaagd, we delen trouwens nog een hobby, koken, die van mij is redelijk uit de hand gelopen, alleen zonder geestverruimende ingrediënten ;) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Howdy marihuanafarmers,

 

Update!!!

 

Gisteravond hebben de dames respectievelijk 750ml en 1ltr verheerlijkt water gehad, en vandaag gaven de tensio`s weer doodleuk 230, 260 en 320 aan, dus gaan we morgen weer van onder bewateren, 2ltr p.p.

Morgen is trouwens een heugelijke dag, we gaan dan over op 12/12, ze hebben dan ruim 3 weken 18/6 gehad, vanavond zal ik de klok omzetten ;)

Dus diegene die dacht dat het nu snel ging, staat nog wat te wachten.

Tot op heden heb ik tijdens de nacht-uren geen in of uitblaas aangehad, alleen 2 clipfans.

Dit gaf de juiste temperatuur (met raam open) en tevens de juiste LV.

Vandaag rook ik voor het eerst een geur in de gang van m`n woning.

Morgen ochtend zet ik de in en uitblaas handmatig op 50% (raam dicht) kijken wat dit doet.

Als nodig kan ik in de winter de ruimte waar m`n tent in staat verwarmen dmv de CV.

Aan de grootte van de planten schat ik ze ver genoeg om 12/12 te hanteren.

Wat denken jullie ervan???

 

Greetzz Krasi B)

 

De linkerkant:

 

gallery_30844_12863_3457496.jpg

 

De rechterkant:

 

gallery_30844_12863_441819.jpg

 

En nog 2 camera geile dames.... :)

 

gallery_30844_12863_298734.jpg

 

gallery_30844_12863_339938.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De klok is om!! ;)

 

Morgen dag 1 bloei, ik heb er zin an :)

De afdek zeiltjes zijn van de grond, de tijdklokken losgekoppeld van de in en uitblaas.

Volgende week donderdag zullen voor het eerst de hps bulbs gaan gloeien en nemen we afscheid van het succesvolle MH groeilicht.

 

Morgen weer van onder bewateren, de tensio`s geven weer absurt hoge waardes aan, de potten zijn ook wel best licht.

De aankomende 2 weken geen Organic B op aanraden van Twindaddy, zondag weer thee.

Ze zullen nu in 3 weken 2 a 3 keer zo groot worden qua lengte en hopelijk met wat bindwerk ook stukken breder. :rofl

 

En last but not least, met ongeveer 2 a 3 weken ook de eerste bloemen, de GL Roots zal dan vervangen worden voor GL Batboost.

De Bac biologische bloeivoeding wordt eens per week meegeven en de Humboldt Deucedeuce gaat zich ermee bemoeien.

Dan is het wachten op de eerste tekenen van kleur ;)

 

En dit is dus waarom ik kweek, pure passie voor de plant :D

 

Morgen weer pics, laters Krasi :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch wel 1 van de mooiste dingen om te zien de bloei oké als de

zaden boven komen met het helmpje vind ik ook uber strak.

we delen trouwens nog een hobby, koken, die van mij is redelijk uit de hand gelopen, alleen zonder geestverruimende ingrediënten

Ik kook van alles met drugs zonder drugs.

Als je een leuk recept heb ben ik zeer geïnteresseerd koken is een passie net als het keken.

 

Succes met 12/12 dat er maar snel bloei te zien mag zijn.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles gaat goed Krasi ben benieuwd hoe snel je de eerste bloei straks gaat zien. Ze gaan echt hard vanaf nu. :rofl

 

Ze beginnen nu ook al redelijk te drinken, ik heb zelf ook gemerkt dat je toch meer moet wateren als met reguliere potten. Maar je hebt dan wel een beter wortelgestel als het goed is.

 

Ben in afwachting van je volgende update!

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er goed uit,nu de de afdekzeiltjes weg zijn zullen ze de hoogte ingaan,probeer ze ook de breedte in te laten gaan,ook moet je proberen alle hoofdtoppen zoveel mogelijk even hoog laten komen als de zijtakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Krasi,

 

Lekker lekker allemaal hoor.

Zo te zien ben je goed lief voor je meisjes :wacko: Ziet er puik uit allemaal.

 

Veel succes verder,en ik kom vlug weer kijken :rofl

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd, je hebt gelijk hoor, het kiemen is ook een adrenaline verhoger, thanks for the goodluck wishes :D

 

@Donnie, drinken doen ze zeker, ik had vandaag 3x een knipperende 750 in beeld, gelukkig geldt dat alleen voor de meetzone van de tensio`s, maar toch, monsters zijn het.

De smartpots hebben hier zeker (positieve) invloed op, en dit zal mooie grote wortels opleveren.

 

@Art, je weet dat ik jouw kweekmethode enorm bewonder, en je hebt gelijk, groeien doen ze, en hoe, maar daar later meer over.

Ik ga de aankomende dagen weer eens je verslagen doorspitten, overigens niet de eerste keer, ik wil je bind, knak en buigwerk meesteren, maandag of dinsdag zal ik stokken in de potten steken om dit alvast voor te bereiden ;)

 

@Zeebodem, dank je, en je bent altijd welkom :nerd

 

 

@Topic 12/12 dag 1.

 

Zoals hierboven vermeld gaven de tensio`s alle 3 knipperend 750 aan, watergift kan dus nog hoger/vaker. :)

Vandaag iig van onder 2ltr per plant gegeven, verrijkt met GL roots en GL enzyme.

Ik heb veel gelezen over de groeipotentie van de killingfields, en zelfs ben ik gewaarschuwd hiervoor, toen ik vanavond m`n tent opende was dit meteen duidelijk, na 1 dag 12/12 :wacko: .

Jullie hebben de foto`s van gisteren gezien, en straks de foto`s van vanavond, unbe-fucking-lieveble, dit gaat nog een heel gevecht worden, en ik heb er zin in.

Er zal gebonden, geknakt, en gebogen moeten worden, en maandag of dindag zal ik dit gaan voorbereiden.

Ik heb vandaag geconstateerd dat ik 4 ipv 3 getopte planten heb en dus 6 gefimde, en van deze gefimde heb ik er 2 met 5 potentiële hoofdtoppen en 4 met 4. ;)

Nou dan de foto`s, en vergelijk ze nou eens met die van gisteren, ik weet niet of jullie het duidelijk kunnen zien, maar er is echt een significant verschil, ik heb zelfs de lampen 5cm moeten verhogen evenals de ventilatoren.

 

Mvg Krasi :rofl

 

De rechterkant:

 

gallery_30844_12863_4148295.jpg

 

De linkerkant:

 

gallery_30844_12863_3507273.jpg

 

En nog wat mugshots :D

 

gallery_30844_12863_1468303.jpg

 

gallery_30844_12863_4293199.jpg

 

gallery_30844_12863_4018441.jpg

 

gallery_30844_12863_4170760.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Grow in the Smartpots :D

Zien er toppie uit :rofl

 

Gaat helemaal goedkomen hier :wacko: :) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees mee hoor, ik heb alleen niets te zeggen :wacko:

 

ziet er mooi uit, maar dat is zo flauw de hele tijd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowsterke, dankjewel...handige dingen die slimme potten ;)

 

@Polletje, goed om te weten, ik kijk alweer uit naar jouw nieuwe ronde :wacko:

 

@Cannabis Fred, het is idd begonnen, ik zal moeten vechten om ze in bedwang te houden, op minder had ik niet gehoopt :)

 

 

@topic, het van onder gegeven water, 2ltr wel te verstaan, is in z`n geheel genuttigd, dit bracht de tensio`s weer naar 50.

Vanavond zal ik de thee voor morgen trekken.

Sinds 12/12 hanteer ik een nieuw in/uitblaas methode, op 18/6 gingen de in/uitblaas tegelijkertijd uit met de lampen en bleef `t raam open, nu op 12/12 gaan de in/uitblaas handmatig naar 50% met `t raam dicht, dit geeft mooie temperaturen, licht aan (afgelopen koude nacht) 27,5C en licht uit 22,5, de LV licht aan 35% en licht uit 45%. ;)

 

Greetzz Krasi :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je voor het op een idee brengen met de smartpots.

ook even voor de bakken kijken voor eronder.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd, ik kreeg de tip weer van Donnie, en hij misschien van weer een ander en dat maakt dit forum zo effectief, iedereen trekt leer uit iedereen :)

 

@Chriet, buckle up and please stay seated :wacko:

 

@Topic: bij de routine tensio controle waren waardes van 50 tot 90Mbar te zien, planten zien er super uit.

Thee staat te borrelen en kan morgen geserveerd worden. ;)

Morgen dus weer foto`s.

 

Adios :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi topic om te volgen aangezien ik de volgende ronde ook

met die smartpots wil gaan werken.

Ziet er super uit yoh.

 

ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@StoneTwisted, thanks, de smartpots zijn handige, mooie, sterke en vooral slimme potten ;)

 

@topic:12/12 dag 3

 

Lekkere koude nachten, ze doen mij goed, mooie temperaturen 21,5/26,5C ;)

De dames worden morgen voor het laatst preventief behandeld en deze keer weer met Plant Vitality Plus.

Zonet een 24 uurs getrokken thee uitgedeeld, gemaakt van Mayan Microzyme, Honey Es, GL zwarte wormenmest en deze 30x verdunt, en voor het serveren verrijkt met GL Roots en Sannies Bacto.

De planten zijn übersterk en hebben een enorme groeipotentie, 3 van hen dwongen mij om te beginnen met martelen in de vorm van supercroppen (pletten/knakken), redelijk vroeg dus maar wel nodig om de zijtakken gelijkmatig mee omhoog te krijgen.

Ik laat de MH bulbs er iig tot donderdag in zodat deze me kunnen helpen ze nog een beetje gedrongen te houden.

Op de foto`s zijn de slachtoffers te zien.

 

Ik heb btw vandaag m`n nieuwe USB microscope binnen gekregen, ik had er al 1, deze vergroote 200x, hier een resultaat van die scope bij een budje van m`n vorige ronde.

 

gallery_30844_12306_383224.jpg

 

Degene die ik nu heb gekocht vergroot 800x en geeft een beter beeld van de trichomen weer. :)

alleen zullen we nog ff moeten wachten op budshots :D

 

Dan nu de pics van vandaag, enjoy and see ya , Krasi :wacko:

 

De slachtoffers...AAaahhh :rofl

 

gallery_30844_12863_3396438.jpg

 

gallery_30844_12863_3623109.jpg

 

gallery_30844_12863_1200988.jpg

 

gallery_30844_12863_2983775.jpg

 

Twee groepsfoto`s

 

gallery_30844_12863_2511714.jpg

 

gallery_30844_12863_4471141.jpg

 

En nog twee camera lovers

 

gallery_30844_12863_3272296.jpg

 

gallery_30844_12863_4064331.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

ben je niet een beetje te agressief aan het knakken?

Ik doe het op de volgende manier:

Ik knijp het takje tussen de duim en wijsvinger en rol het een beetje heen en her.

Hierdoor verliezen de vezels van het takje de draagkracht.

Hierna duw het takje met de duim over de wijsvinger in de gewenste richting.

Op deze manier heb geen open wondjes en ziektekiemen kunnen de plant niet ziek maken.

 

Voor de rest ziet het er goed uit! :rofl

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...