Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tw!tchy

Tw!tchy goes on: 2e ronde 400 watt

Recommended Posts

Thnx voor de tip Krasi, bij de achterste potten (kan er amper bij) wil ik nog wel eens lui zijn :D Zal het opruimen als het echt zo'n gevaar oplevert!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 76, 12/12 dag 53, zichtbare bloei sinds 34 dagen!

 

Bijna 5 weken alweer, we zijn bijna op de helft en het gaat nog heerlijk! Ik had vanavond wat extra tijd, dus heb uitgebreid foto's staan maken :)

 

gallery_30799_12348_190300.jpg

 

gallery_30799_12348_100254.jpg

 

gallery_30799_12348_42092.jpg

 

gallery_30799_12348_59569.jpg

 

gallery_30799_12348_37180.jpg

 

gallery_30799_12348_160129.jpg

 

Kwas beetje ruig tegen haar met scroggen, blaadjes staan vreemd bij deze :D

gallery_30799_12348_22198.jpg

 

gallery_30799_12348_167298.jpg

 

gallery_30799_12348_121.jpg

 

gallery_30799_12348_8549.jpg

 

Groepje dikzakjes:

gallery_30799_12348_150831.jpg

 

gallery_30799_12348_31188.jpg

 

gallery_30799_12348_11878.jpg

 

gallery_30799_12348_123082.jpg

 

gallery_30799_12348_38965.jpg

 

gallery_30799_12348_46475.jpg

 

gallery_30799_12348_15075.jpg

 

Onder het scrognet heb ik zo goed als alles weg gediefd! Er zit alleen net onder het net nog wat, maar dat wordt nog wel wat, ik verwacht weinig fluf

gallery_30799_12348_39904.jpg

 

 

Hopelijk vinden jullie het mooi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tw!tchy, mooie foto`s hoor, lekkere toppen in de maak, mooi wit ook, terwijl de bladeren nog mooi groen zijn, mooi werk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Twitchy hij gaat super lekker man!!!

 

Je loopt ongeveer een dag of 10 voor op mijn sugars dus ik spiek steeds even bij je mee :D

 

Ze staan er supermooi bij.

 

Ik vraag me alleen wel even iets af over de bloeitijd:

 

Dag 76, 12/12 dag 53, zichtbare bloei sinds 34 dagen!

Bijna 5 weken alweer, we zijn bijna op de helft en het gaat nog heerlijk!

 

Jij gaat dus uit van zichtbare bloei, met nu nog 5 weken te gaan, en niet van aantal dagen 12/12. Het is een 9 a 10 weken soortje, maar er is natuurlijk verschil tussen pure bloeidagen of dagen 12/12...?

 

Uitgaande van jouw bloeitelling kom je op 106 bloeidagen, ikzelf ga uit van +- 70 dagen, dat zijn dus 30 a 40 dagen verschil en da's best veel, dus vandaar dat ik er maar even op reageer, 1 van ons 2 rekent hier verkeerd vrees ik. In mijn beleving zit je nu gewoon op dag 53, en niet op 34, en gaat je kweek over een week of 3, mischien 4, klaar zijn.

 

Maakt op zich niet veel uit natuurlijk, ze zijn klaar wanneer ze klaar zijn, maar ik neem aan dat je ook je voeding aanpast op de hoeveelheid bloeidagen die je verwacht, en het kan nu zomaar zijn dat een van ons twee hier op het verkeerde moment met de voeding zit te spelen.

 

In week 3 bloei ben ik pas begonnen met voeden, 1ml/L BAC en pas eind week 5 dit gaan opbouwen, zit nu in week 7 en voeding omhoog, ga nu richting week 8 alweer omlaag terug naar de 1ml en laatste 10 dagen gewoon water. Ikzelf was uitgegaan van rond de 70 dagen, ook als ik El Andy's kweek en die van Art erbij pak zitten zij rond zo'n zelfde aantal dagen, Sannie slechts een paar dagen later.

 

Kun je mischien verklaren waarom je zo'n lange bloeitijd hanteert?

 

Groet Indicaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vraag ik me nu ook eens af,hoe rekent de breeder eigenlijk,vanaf dag 1 op 12/12 Of vanaf zichtbare bloei,je kweek twitchy ziet er schitterend uit maar eerlijk gezegd denk ik ook dat deze geen 5 weken meer gaan duren ze.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk ook vanaf zichtbare bloei, maar ga eveneens op trichoomrijpheid af :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Indicaan: Bedankt voor je belangstelling, even een paar puntjes die de boel misschien verduidelijken:

 

- Die 30 á 40 dagen verschil met jouw telling klopt niet, het begon bij mij 19 dagen na 12/12 omschakeling te bloeien, dus het scheelt 19 dagen.

 

- Die 19 dagen worden al bijna opgeheft door het feit dat ik met 400 watt kweek. Weet je jouw eerste 250 watt ronde nog? Je was al ver na aangegeven bloeidagen toen je de boel omhaalde, maar het was nog steeds niet afgerijpt :D Dit heeft onder andere te maken met ons wattage (minder licht is een iets tragere bloei).

 

- Ik tel vanaf zichtbare bloei, de plant heeft pas een paar dagen voor de zichtbare bloei een bloeihormoon ontwikkeld waar daarvoor geen sprake van was. 19 dagen, of bijna 3 weken eerder tellen heeft dus geen zin naar mijn idee.

 

- Ik pas mijn voeding nauwelijks aan op het einde omdat ik Biologisch kweek :D Ik ga er vanuit dat tegen het einde de voedingsstoffen (palmboomas, vispoeder, guanopoeder, buffertabs, wormenmest en de voeding dat al in de aarde zit) redelijk op zijn, om deze reden zijn er ook richtlijnen op de verpakkingen geplaatst hoeveel voeding je in je bodem doet, anders hebben je planten aan het einde van de bloei te veel voeding. Ik voed verder alleen bij met 1x per week 1ml/L BAC Bloeivoeding. De overstap naar puur wateren zonder voeding is dus ook veel geleidelijker.

 

Ik mag hopen dat de boel met 3 á 4 weken klaar kan zijn, eerder is beter :)

 

Laat trouwens altijd je planten spreken, niet je schema! Wanneer de boel herfstig wordt kan je gaan kijken naar de kleuren van de trichromen, ga daar juist vanuit, dan maakt het geen donder uit hoe je telt, het is slechts een indicatiemiddel voor ons ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twitchy, ben het stiekum toch niet helemaal met je eens:

 

- ten eerste over die 40 dagen... Je zegt inderdaad 19 dagen, maar tegelijkertijd zeg je dat je op de helft bent, dus die 19 extra dagen komen er in de 2e helft ook weer bij. 2 x 19 is zo ongeveer 40. Ik had overigens ook pas na 2 weken bloei de eerste haren.

 

- het verschil met 250 vs 400 ben ik het ook niet helemaal mee eens. Ik dacht dat eerst ook dat 250 langer zou duren, maar ben er inmiddels achter dat dat echt nagenoeg geen invloed heeft. Maatje van me doet dezelfde kweekjes/soortje/spullen maar dan in een 400w setup, we merken geen verschil in bloeidagen. Ook zie ik hier op forum geen grote verschillen? Zijn ze met die 1000W zoveel eerder klaar dan jij met 400W dan, nee zoveel scheelt dat allemaal niet het zit in de gentica.

 

- Ik kweek ook biologisch organisch, maar ben wel van mening dat je kan sturen op wanneer bepaalde stoffen vrijkomen en wanneer niet. In week 7 zit er bij mij meer P en K in de bodem wat er daarvoor nog niet of in mindere mate inzat, o.a. met bacto kan je sturen wanneer iets vrij moet komen voor de plant.

 

- mijn eerste kweek kan ik me nog heel goed herrinneren, als je resultaat van mn 2e kweek de revanche ziet dan zie je daar ook dat ik niet te vroeg maar juist veel te laat heb geoogst die eerste keer. Alle geur en aroma was eruit doordat de plant allang over zijn deadline heenzat. 2e run werd een veel korter kweekje met uber vette geurende aroma haze. Dus ook hier ben ik het niet met je eens, dat je maar eindeloos door kan gaan als de plant er nog prima uitziet. Sinds de tip van El Andy over het inkakken van de geur als perfecte oogstmoment, let ik ook op de geuren en zodra die afneemt gaat meteen de plant om. Het is natuurlijk wel het mooist als dat afnemen van de geur tegelijk samenvalt met een gele herfst in de plant, en niet dat je (zoals mijn 1e kweek) je geur al aan het verliezen bent terwijl je planten er nog pico bello bijstaan.

 

Ik vrees er dus juist een beetje voor dat hier hetzelfde gaat gebeuren als bij mijn eerste kweek.

 

Deze planten hebben niet veel voeding nodig, dus je herfst zal langer op zich laten wachten omdat je voorlopig van plan bent zo door te voeden (ook al is dat minimaal) en zo mis je dat omslagpunt.

 

 

 

Geen bedoeling om je af te vallen, probeer slechts te voorkomen dat je hetzelfde overkomt.

 

 

Groet Indicaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tw!tchy,

 

ben nieuw hier op het forum, maar heb je hele kweekverslag meegelezen,

mooi duidelijk en zeer leerzaam voor de leek zoals mij.

Ziet er echt te gek uit allemaal! Dank voor alle info!

Mede dankzij verslagen als deze, ben ik ook mijn 1e kweekje gestart.

 

Mvg BGB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Indicaan, bedankt voor je snelle reactie

 

Ik dacht dat er wel een groot verschil in bloeitijd zat met wattageverschillen, die conclusie trok ik juist uit jouw verslag, blijkbaar toch te snel dan! :)

Hoe zou jij dan op rijpheid controleren? Trichromen lijkt me toch het beste dan?

Mijn lemon skunk vorige ronde was 1 plant die al 3 weken eerder bloeide en tegelijkertijd om ging met de andere lemon skunk, die een kortere bloeitijd had. De lemon skunk met de korte bloeitijd ging gewoon volgens de bloeitijd van Greenhouse seeds om, de oudere lemon skunk heb ik eigenlijk veels te lang laten staan maar smaakte VEEL beter! ;) De oudere lemon was veel haziger en rook echt flink naar citrus, terwijl de jongere best sterk was maar niet echt een duidelijke smaak had.

 

Ook hier kan het natuurlijk weer om genetica gaan, iedere plant is toch een iets andere phenotype dan de ander dus een vergelijking op alleen bloeitijd is niet mogelijk in mijn geval, in de jouwe wel aangezien je twee keer met 3 planten kan vergelijken, toeval is dan snel uitgesloten natuurlijk.

 

Uiteindelijk denk ik trouwens dat je in je eerste ronde te lang door gevoed hebt, waardoor de herfst er niet echt in kwam, maar als jij zegt dat ze net voor de oogst minder sterk roken dan een paar weken daarvoor, heb je misschien inderdaad dat omslagpunt overschreden, dat weet jij beter dan ik :D

 

Fijn dat je even gereageerd hebt, ik ga even goed nadenken over mijn manier van de rijpheid in de gaten houden! Tips iemand?

 

 

 

@ Biggreenbag: Kom maar op met die foto's en een mooi kweekverslag :D Zoals je ook hier nu ziet zijn mensen altijd bereid je te helpen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
- ten eerste over die 40 dagen... Je zegt inderdaad 19 dagen, maar tegelijkertijd zeg je dat je op de helft bent, dus die 19 extra dagen komen er in de 2e helft ook weer bij. 2 x 19 is zo ongeveer 40. Ik had overigens ook pas na 2 weken bloei de eerste haren.

 

Nee, die 19 dagen tel ik dus niet mee omdat ik van zichtbare bloei tel. Dus: 5 weken (de helft) keer 2 +19 dagen die ik niet heb opgeteld maakt nog steeds 19 dagen verschil, anders tel je de eerste 12/12 dagen dubbel :D

 

Jouw telmethode:

19 dagen 12/12 zonder bloei + Zichtbare bloei + = 10 weken + 19 dagen

 

Mijn telmethode:

Zichtbare bloei = 10 weken

 

Ik tel de 19 dagen 12/12 niet mee omdat ze niet relevant zijn voor de telling, waarom zou ik die 19 dagen dan verdubbelen? Niet om het laatste woord te hebben, maar ik snap er niks meer van hoe je het bedoelt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twitchy, jouw kweek duurt dus in elk geval 19 dagen langer dan de mijne inderdaad. Ik tel die 19 dagen wel mee, ik tel vanaf moment 12/12.

 

En over die bloeitijden vs/trichomen etc. Ik wil het wel even onderbouwen, ook niet de waarheid maar heb er wel een gedachte achter.

 

Als je een zaadje krijgt waarvan je niet weet welk soort of bloeitijd, ja dan moet je goed naar je plant kijken en zelf goed in zien te schatten hoeveel dagen ie nodig heeft etc. Maar een 2e keer dat je diezelfde soort zet heb je al meer ervaring gekregen en weet je beter hoeveel weken de plant moet staan.

 

Nu hebben we een soortje, de sugars, van een breeder waarvan we de aangegeven bloeitijd wel redelijk goed kunnen inschatten qua betrouwbaarheid en het is tevens een soortje waarvan er al meerdere kweekjes zijn afgerond die je als leidraad kunt gebruiken. Aangezien jouw voorgestelde bloeitijd best veel afwijkt van de andere, en ook wat ik zelf in gedachte had (loop iets achter op jou) vroeg ik me af of je dit soms met een speciale reden doet. Mischien heb je wel een hele goeie reden namelijk.

 

Ik wil wel even uitleggen waarom ik denk dat je nu te lang gaat bloeien, want juist dit punt interesseerd mij enorm, het juiste moment van oogsten.

 

ik heb daar een idee over, maar ik ben ook niet ervaren genoeg om het als waarheid te beschouwen: (ik kan het dus mis hebben he)

 

Het is volgens mij de kunst om een aantal zaken samen te laten vallen. Je hebt diverse manieren om te bepalen of je plant er klaar voor is. Je noemde zelf al de trichomen, ik denk zelf dat dat een van de belangrijkste is en dat die daarom ook het vaakst genoemd wordt en gebruikt worden. Maar ook bijvoorbeeld de mate van herfst in je plant is een indicatie voor het oogstmoment, en ook dus de geur. En juist die geur vind ik zelf bijvoorbeeld een hele belangrijke, ik heb graag een goed meurend zakje wiet. Dat je wiet zo ruikt dat iedereen naar je omkijkt zelfs als je het diep in je tas hebt weggestopt.

 

Ik denk dat je kwalitatief het meest lekkere, geurende top krijgt door die drie elementen samen te laten vallen.

 

Bij mijn eerste kweek heb ik voornamelijk op de trichomen gelet, mijn herfst kwam erg laat en op 10/11 weken waren ze nog diepgroen. Ik melde daar al aardig stukkie voor het einde dat het leek alsof de geur iets minder werd, ik moest ook erg lang wachten op herfst en echt gele bladeren heb ik niet eens gezien. Hier vielen dus die drie dingen niet samen.

 

Bij mijn 2e kweek met veel schraler voeden kwam de herfst veel eerder, veel meer geel blad, planten gaven zelf hun einde aan, geur was er nog volop en heb de trichomen mischien nog wel meer amber geoogst dan de eerste kweek die veel langer duurde. En wat denk je, gewoon de bloeitijd volgens de aangegeven tijd van Sannie.

 

Je kan bijvoorbeeld je geur al verloren hebben als je enkel wacht op de trichomen, evenzo kan je andersom al met gele bladeren zitten terwijl je trichomen nog niet rijp zijn. Ik denk echt dat het de kunst is om ze alledrie op het zelfde moment te laten samen vallen: een rijpe plant waar de herfst er net in begint te komen, de geur er nog keihard inzit en ook de trichomen goed aan het vermelken zijn.

 

Ik heb het idee dat ze neigen door te gaan met langere bloei als er nog teveel/genoeg voeding in de bodem zit en je daardoor snel uit het pad raakt met de trichomen, geur en herfst - zolang er nog genoeg uit de bodem is te halen zal de plant willen proberen te overleven en alles gebruiken om zo lang mogelijk te staan.

 

Als je eenmaal al als leidraad weet dat het sooortje 10 weken nodig hebt, dan kan je daarop inspelen en zelfs een beetje sturen, ja zelfs organisch!

 

Je weet dat 10 weken ongeveer nodig is, dan zou je (ik in elk geval) rond week 4 a 5 langzaam beginnen met voeden om de bloei te stimuleren, in week 6 voeding langzaam opbouwen om in week 7 te pieken qua voeding met wat extra guano en as voor p en k, om in week 8 weer af te bouwen en ze lekker op water de resterende tijd de bodem laten leegvreten. Je bepaald zelf o.a. met bacto's wanneer stoffen vrij komen voor de plant. Als het een 10 week soortje is wil ik in week 7 knallen en de rest van de weken uiterst minimaal, is het een soortje van 12 weken dan wil ik in week 10 pieken. Dus vandaar dat ik de stelling niet begrijp dat je ze gewoon maar minimaal voedt en dan maar kijkt hoelang ze het volhouden.

 

Maar leg niet te zware druk op mijn woorden, ik kan het ook mis hebben!

 

Groet Indicaan :D

 

Groet Indicaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie en goed onderbouwde uitleg Indicaan, echter ik tel zelf ook vanaf de eerste zichtbare bloei, en in het geval van Twitchy, 19 dagen is bijna 3 weken zonder bloeiverschijnselen die je dan meeteld vanaf 12/12 en in mijn opinie misschien wel te kort komt, wel vindt ik dat je alle bijkomende aspecten, zoals geur, kleur en vooral trichomen laat meetellen in je beslissing tot oogsten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: het maakt in mijn visie hierboven op zich niet uit hoe je telt, of je nu 10 weken 12/12 rekent of 7 weken zichtbare pure bloei, het is beide hetzelfde met dezelfde benadering. Er ontstaat nu alleen een discussie, omdat Twitchy uitgaat van 10 weken zichtbare bloei, terwijl alle sugar kweekjes tot dusver 10 weken 12/12 (dus 7 weken zichtbare bloei) hebben gestaan.

 

 

Groet Indicaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indicaan jij voedt dus enkel door topping toe te voegen? Mijn palmboomas en vispoeder zit namelijk al in de aarde verwerkt vanaf het begin, wel heb ik bij de start rustig aan gedaan met de hoeveelheden bacto, maar merkte al snel dat ik bij de zichtbare bloei al een paar gele puntjes zag, dus iets te vroeg ingezet. Ik ben denk ik al blij als de planten de voeding op krijgen.. Onder een 400 watt zullen de planten een stuk minder verbruiken, ook daar wil ik rekening mee houden en voedt ik liever iets te weinig dan te veel.

 

Voor deze ronde heb ik vooral gekeken naar wat Art deed met zijn planten, die heeft namelijk altijd een enorm dikke oogst, ik wilde zijn recept overnemen. Dus een cupje van alles in de bak meemengen met aarde en vanaf week 3 tot week 7/8 één keer per week 1ml/L bac bloei meegeven. De Guano heb ik trouwens pas rond week 3 op de aarde gestrooid als topdressing, omdat anders de mycorhizza slecht op gang komt met het koloniseren door het medium.

 

Is het misschien een idee als jij me volgende ronde wat helpt om jouw manier uit te proberen? Ik ben hier wel heel benieuwd naar!

Heb trouwens een trichromencamera aangeschaft met de hulp van Krasi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou,

 

 

Allereerst echt een leuke topic om door te lezen zeker ook door alle reacties en opmerkingen. (ben een beetje jaloers op je tw!tch ;) )

En zeker de laatste discussie over de bloeidagen tellen enz.

Dat was voor mij ook een raadsel maar ik hou ook de dagen 12/12 aan.

Echter ben ik nu wel van mening dat ik als de sodemieter een loep gaat aanschaafen en die gaan gebruiken wanneer mijn kweek ten einde loopt.....

 

Tw!tch echt een leerzaam topic hoor en petje af!

 

 

See Ya :D

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Twitch, op zich is dan vreemd dat we nu zo uit elkaar lopen qua bloeigedachte, aangezien Art ook een groot voorbeeld voor mij is. Volgens mij kweek ik aardig volgens zijn gedachte, lekker minimaal. Maar als Art jouw voorbeeld is, had je al gekeken hoe lang zijn planten staan en hoe hij zijn bloeidagen telt :D

 

Volgens mij moet je wat betreft je bloeitelling je gedachte toch even herzien als ook Art jouw voorbeeld is...

 

Ik start met custom mix en buffertabs, verder alleen wortelwater en bacto tot week 4 a 5. Mijn BAC voeding komt nooit boven de 1ml/L gedurende de gehele kweek. In plaats van de voeding verhogen in de belangrijkste weekjes geef ik ze dan wat extra P en K op organische wijze: De guano (P) maak ik een thee van en een verdunde oplossing daarvan krijgen ze zo'n 3 weken voor de verwachtte oogstdatum. Gewoon 1 of 2 keer. En kalium (K) geef ik met deuce deuce van humboldt (0-0-22). Die twee tesamen zijn een leuke organische PK boost. De guano doe ik express als thee inzetten pas laat in de kweek, omdat mycorizza er niet goed op koloniseerd. (Heb deze ronde dik 100 paddestoelen in mn bak gehad.) De dag erna kijgen ze dan een plens bacto om alles los te peuteren. Soms een scheutje algamic maar da's geen voeding, en tegelijk met de bacto doe ik ook een ml sticky es van humboldt. Drie keer per week water, drie keer voeding, en 1x per week bactowater. Zeiltje over de grond tot week 3 bloei, tensio hou ik tot week 5 rond de 100, daarna naar 200 en richting herfst nog hoger.

 

Maar je bent een hele mooie kweek neer aan het zetten momenteel, ben benieuwd op hoeveel dagen jij en ik nou uiteindelijk gaan stranden (hier ook scrog).

 

 

En natuurlijk help/denk ik mee, ik reageer nu toch ook nu ik dacht dat je mischien dezelfde fout als ik zou gaan maken? Dus volgende ronde ben ik ook gewoon weer van de partij!

 

Groet!

 

Indicaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoveel informatie dat men hoofd gaat tollen, of is het nu van die wiet :D

mijn info: ik heb nu 3 northern lights staan en daar zit denk ik een dag of 7 tussen het oogstmoment per plant...

 

mijn loepje is gisteren na 17! dagen aangekomen, op tijd bestellen dus CW.

ook een paar leuke dingen ontdekt over het wietje dat ik 10 min voor dat ik het loepje heb ontvangen had gekocht. nu ja leuk...

de loep word mijn beste vriend vanaf nu.

succes met de kweek, volgens mij kan je echt niet veel meer verkeerd doen als je vertrouwd op je loep en tevreden bent met het gewicht (d8 je dat je een keus had ? hehe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Indicaan: Ik keek bij Art vooral naar de voeding, maar ik nam niet zijn complete kweek incl. manier van telling over. Leuk dat je een blijver bent, ik stel je hulp erg op prijs!

 

@ Ragga: Heb ook een loepje besteld ;)

 

Dit weekend weer een update, en over hopelijk twee weken de eerste loepfoto's :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 79, 12/12 dag 56!

 

Ze kunnen als het goed is nog een goede twee weken als ik van Indicaan's redeneringen uit ga, dus ze hebben gisteravond het laatste soepje gehad:

gallery_30799_12348_122000.jpg

 

Ik merk deze ronde dat het licht overal heel mooi wordt gevangen, maar ik heb geen échte dikke cola's, mede door het toppen denk ik. Wel jammer dat de toppen wat klein zijn gebleven, maar het is wel erg veel allemaal.

gallery_30799_12348_14905.jpg

 

gallery_30799_12348_126294.jpg

 

gallery_30799_12348_18091.jpg

 

gallery_30799_12348_153237.jpg

 

Dit is een gemiddelde top, de groten hangen vooral aan de overkant, kan er niet zo goed bij ;)

gallery_30799_12348_67923.jpg

 

Nog eens meer van onder

gallery_30799_12348_93081.jpg

 

gallery_30799_12348_146404.jpg

 

gallery_30799_12348_125999.jpg

 

Links hier het stukje met allemaal kleine toppen, en aan de rechter zijkant een top die boven het net mee wilt zonnen

gallery_30799_12348_102941.jpg

 

gallery_30799_12348_55635.jpg

 

De kleine topjes rechts-midden:

gallery_30799_12348_4366.jpg

 

Linksachter diepgroene bladeren en harige pheno:

gallery_30799_12348_63891.jpg

 

gallery_30799_12348_85822.jpg

 

gallery_30799_12348_143887.jpg

 

gallery_30799_12348_144258.jpg

 

gallery_30799_12348_117265.jpg

 

Hier en daar helaas wat paarsige steeltjes, de jongen die de kast voor me heeft staan moet zijn kachel nog een beetje leren instellen, het wordt soms 32+ graden voor een uurtje en soms dropt de temperatuur onder de 19 graden..

 

Ik zal morgen proberen foto's te maken van de DR 120 tent met ook een SP in scrog, deze gaat erg lekker nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twitchy bij mij duurde het ook ff voordat ze de dikte in gingen , geef je ook pk mee??

Ik vind het er echt niet slecht uit zien hoor en denk als al die topjes hard zijn dat je een heel mooi gewicht eraf haalt ;)

succes en groeten pacman :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...