Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Arizer Solo portable vaporizer

Recommended Posts

Als dat zo blijft dan sluiten we binnenkort deze hele sectie en wordt er niets meer van leveranciers getest op Wietforum.
Dat zou echt waardeloos zijn! Lighten up, deze sectie is een zeer toegevoegde waarde op het forum :huh:

En met terugwerkende kracht meld ik me -met lage rug hernia en versleten schouder + knie- bij deze aan om de Solo te testen en er een verslag van te maken! :)

 

Edit: ik rook puur en vape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou.. doe ik ook maar eens een duit in de buidel. Ik gebruik medicinaal. Ik druppel olie, verdamp en rook. Bovendien ben ik van harte bereid een verslagje te schrijven.

 

groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zou zeer zonde zijn als deze sectie gesloten zou worden.Is er ergens nog een beschrijving van de accu zelf, ben zeer benieuwd hoelang deze meegaat??

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is er ergens nog een beschrijving van de accu zelf, ben zeer benieuwd hoelang deze meegaat??

 

De accu heeft een capaciteit van 2200 mAh en gaat volgens onze ervaringen, bij een gemiddelde tot lage temperatuur, zo'n 1,5 tot 3 uur mee. Op de laagste temperatuur zou hij 4 uur meegaan, maar deze is voor onze doeleinden net iets te laag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz 2 all ;

 

Whazzup , ik kan mij iets voorstellen bij die plaatsvervangende schaamte waarover je spreekt ...

Te vaak halen de tests niet het niveau dat jullie bij oprichting van deze sectie voor ogen hadden

of is het verslag te eenzijdig of mist het wat diepgang ...

Daardoor geef jij als het ware niet wat je zou beloven aan de aanbieder die met het topic ook weinig of niks kan

als verwijzing naar zijn aangeboden product .

Indien een test goed gedaan wordt , kan jij trots zijn op deze sectie , kan de aanbieder zijn shop/product in de kijker

zetten , worden de actievere leden beloond voor hun trouw en blijft het topic zijn waarde houden lang nadat de test

afgelopen is .... dus enkel winnaars als alles gaat zoals gepland .

Dat er nu nog weinig animo is voor het topic betekent in mijn ogen niet dat dit zo moet blijven ...

Daarom zal ik nogmaals mezelf voordragen om deze test te mogen doen en uitleggen wat ik er eventueel mee van plan

ben ...

Ik zou graag het toestel doormeten qua temperaturen , zowel in de inloopperiode van de batterij als nadien

De medische toepassing zal trager gaan om dat daar nog veel onderzoek voor mezelf moet gebeuren

Om te voorkomen dat het topic doodbloed door eenzijdigheid omdat er maar een testpersoon is zal ik verschillende meetings

proberen organizeren , dit zowel in belgie als eentje in nederland

Ik kan hiervoor wel over een leuke locatie beschikken zodat we op ons gemak kunnen testen .

Zou het zo doen dat we met vijf a tien man samen het ding op de rooster kunnen gooien , met een paar soortjes wiet

Niemand zegt dat testen niet leuk mag zijn , hehe

Op deze manier krijgen de belgen de kans om eens een meeting in eigen land te doen , en dan later doe ik hetzelfde

maar dan in nederland ...

Hiervoor zou ik graag een beroep willen doen op Kees , een vismeeting waar we dan ook weer met z'n allen de mogelijkheid hebbben om het toestel te proberen (Graag zeeland kees , is het niet overdreven ver voor mij want het kost me behoorlijk

wat moeite om met de auto te rijden ... :huh: )

Heb hier in huis ook een vierkoppig testteam voorradig en zou graag een testteam van vrienden die nog niet bekend zijn

met verdampen ook eens laten kennismaken ...

Deze zijn totaal niet verbonden aan dit forum , dus zijn hun ervaringen ook niet beinvloedt door zakelijke belangen .

Wie weet krijg ik er enkele zover dat ze gaan dampen ipv blowen ...

Door er meerdere mensen bij te halen zal het topic meer bekeken worden en zal er meer animo zijn om reacties te plaatsen

Ook wil ik er een luik inplaatsen waar de andere leden mij dingen kunnen vragen te testen die ik niet zou gedaan hebben

Ik wil graag een deftig testverslag maken en dit combineren met het ontmoeten van wie hier rondhangt en als het kan

jou en ik neem aan tomas tevreden stellen met een review waar ie potentiele klanten naar kan verwijzen ...

Wel zou ik dan aan de aanbieder willen vragen of hij een vijf a tien van die mondstukjes erbij zou kunnen doen , anders

sta ik meer die mondstukjes af te wassen dan dat we aan het dampen zijn als er meerdere testers bezig zijn ...

Deze dingetjes zijn vrij goedkoop dacht ik ( nog geen drie euro )dus dat zou geen onoverkomelijk probleem mogen zijn

Wat ik ook niet heb is een thermometer waar ik de temperaturen kan controleren ....( moet 250 graden aankunnen ) deze zou ik graag een weekje of drie , vier in bruikleen willen krijgen van iemand . Hierna wordt deze gewoon teruggegeven

Wat haal ik eruit , uiteraard het toestel , ik en me kiddo kunnen er de tabak uitgooien en gewoon een hoop plezier dat

ik samen met de andere leden een vet stonede meeting zullen gehad hebben ...

Zo zie ik het momenteel , maar sta open voor vragen en suggesties vanuit het forum

Hoop mijn motivatie genoeg kenbaar gemaakt te hebben en voor de rest laat ik de keuze aan jullie ......

 

groeten Popz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stem op poppa.. :)

Je post is een goed voorbeeld van de diepgang/ die ook terug te vinden is in je growverslag, en ik gok daarlijk ook in je testverslag..

 

Het is niet dat ik zelf niet wil en Ik trek me zelf niet terug ofzo, maar het lijkt me gewoon echt iets voor poppa... (en er komt vast wel een volgende keer, toch wazzup :huh: )

 

Goed te zien dat er na een bump of 3 van me er eindelijk animo is... :D

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we een tester gevonden hebben. :)

 

Ik ben het helemmal met Whazzup eens.

Heb op dit forum wel een moeten smeken voor een tester.

Dat is de wereld op zijn kop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil gerust ook brutaal doen tegen de admins om hem te mogen testen hoor :) :huh:

 

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan poppa, mijn stem gaan ook naar jouw uit, leuk idee dat je daar hebt :)

 

Ik had nu pas de tijd het topic eens deftig in plaats van vluchtig te lezen en wou alsnog mijn (nu nutteloze waarschijnlijk :kill: ) toevoeging voor een test toevoegen.

 

Ik heb knieproblemen waardoor ik amper mobiel ben en momenteel staat de medische wetenschap niet ver genoeg om mij te helpen. (@ whazzup: PB als je meer info wilt :huh: ) Het me vooral helpt om dingen te doen, het haalt mijn idee van de pijn weg, die er meestal nog wel is, maar net ver genoeg uit mijn gedachten verdwijnt om toch een beetje mobiel te zijn.

Momenteel gebruik ik een kleine bong of waterpijp en als ik buitenshuis ben rook ik meestal jointjes, soms stikkies met een beetje tabak. Ik heb vrij lang een klein glazen "pijpje" gebruikt om puur te roken en dit was doordat het klein was ook heel handig buitenshuis, maar is onlangs stuk gegaan en ik vind nergens zo een model. 't was niet zoals de pijpjes die wij kennen, maar een recht glazen buisje, ongeveer 8cm lang.

 

Ondertussen was ik beginnen uitkijken naar draagbare vaporizers, aangezien puur roken beter werkt voor mij en ik graag volledig van mijn tabaksverslaving afwil. MFLB leek me qua prijs wel interessant maar heeft naar mijn idee het grote nadeel dat hij niet op temperatuur instelbaar is. En laat nu buiten het draagbaar zijn, ook het instellen van de temperatuur belangrijk zijn voor mij :kill: Er zijn er wel enkele op de markt die dit hebben (en goedkoper zijn) maar tot hiertoe heb ik daar vooral slechte commentaren over gehoord en gelezen...

 

Ik wil de Arizer dus gebruiken voor continu dagelijks gebruik, zowel binnenshuis als buitenshuis. Buitenhuis lijkt de grootste uitdaging aangezien hij dan vaak zo'n 8 a 12u moet kunnen meegaan. Uiteraard niet in een keer maar door af en toe ingeschakeld te worden en gebruikt te worden tot het benodigde effect :D Ook moet hij optredens en dergelijke kunnen overleven (binnenkrijgen is geen probleem, het volhouden in mijn tas wanneer ik foto's probeer te trekken wel :kill:). De Arizer moet dus ook discreet en eventueel indoor kunnen gebruikt worden, onopvallendheid is dus ook iets waar ik zeker rekening met zal houden in mijn beoordeling.

 

Mijn ervaring met vaporizers beperkt zich voornamelijk tot niet-draagbare vaporizers (vooral deze van Evert). Van de draagbare vaporizers heb ik de Iolite original vaporizer enkele keren kunnen uitproberen, maar deze heeft me nooit kunnen overtuigen.

En voor de moment gebruik ik dus wiet door te roken (verbranden), te eten en drinken (cake, brownies, thee en melk) en als olie (oraal en als zalf).

 

Wat ik dus vooral wil afbouwen door het gebruik van de Arizer is het roken en een deel van het eten en drinken.

Ook wil ik het effect van de verschillende temperaturen uittesten aangezien ik de hele dag door 'moet' roken maar ik niet altijd kan en wil stoned zijn. Ik weet dat het deels van het soortje afhangt, maar ik heb niet altijd een keuze ivm het soortje (belgië :D ) en volledig pure jointjes zijn me te duur. Wat ik ook wil testen is of ik in totaal minder verbruik aangezien ik het effect beter zou kunnen kiezen.

En dan wil ik natuurlijk ook uittesten hoe goed hij een hele dag buitenshuis volhoudt bij geregeld tot "zwaar" gebruik.

 

En buiten mij zullen er nog wel enkele vrienden hem met plezier mee uittesten :kill:

Natuurlijk kunnen jullie een uitgebreid testverslag verwachten dan :kill:

 

Maar zoals ik dus al zei, mij stem gaat uit naar poppa :kill:

Het doormeten van de temperaturen en dergelijke ken ik niets van dus zie ik me niet snel doen en eigen vervoer heb ik niet dus meetings organiseren gaat me ook niet lukken.

 

Dus tenzij de admins anders beslissen: je kan me op de meeting in belgië waarschijnlijk wel verwachten, poppa :kill: :kill:

 

Namaste,

DailyLama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie kunnen wel allemaal leuk je stem uit brengen op poppa maar dat heb toch geen nut want whazzup bepaalt :)

En sja... eerst met allemaal plannen komen en dan gaan vragen om dingen om het uit te voeren... in mijn visie is het gewoon een brutale actie wat poppa doet.

Maar ik ga er verder niet op in.. want het moet hier gezellig blijven :huh:

 

Ben wel benieuwd wanneer de tester bekent wordt gemaakt.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jullie kunnen wel allemaal leuk je stem uit brengen op poppa maar dat heb toch geen nut :D
Doe ik ook eens leuk mee met een beetje positieve participatie om de sectie te redden :huh:

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht het ook gezellig te houden en wat toe te voegen in de vorm van een mening over wie ik het meest geschikt vind tot nu toe .... :huh:

is het weer niet goed... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

grtz 2 all ;

 

Laat ik beginnen met duidelijk te maken wat ik in feite wil bereiken ...

Ok , ik ben inderdaad mischien wat bruut overgekomen in m'n bericht tegenover Whazzup

maar dit komt omdat ikzelf in een zwaardere periode zit en ik iets minder vriendelijk uit de hoek

kom dan normaal ( stond erbij trouwens )

Ik deel zijn mening over het feit dat de tests niet meer van het niveau zijn dan dat ze ooit waren ,

waardoor aanbieders mischien minder snel geneigd gaan zijn om hier iets te doneren .

Willen we de testsectie behouden en op hoog niveau blijven houden zullen wij als testers dus ook

bewust moeten zijn van de taak die ons te wachten staat ...

Wanneer het over dingen gaat die niet in een vaste opstelling moeten getest worden gaat deze nu

naar een iemand die dan een zware last te dragen krijgt want een topic vol lullen en iedereen tevreden

stellen is helemaal niet simpel ( niet iedereen heet whazzup die al getoond heeft dat hij dit kan )

Hoe meer mensen er bij betrokken zijn , hoe meer input je verkrijgt want elk heeft z'n vragen en specifieke

noden .

Dat is dus de reden waarom ik zinnens ben om een meeting te organizeren , zodat de reviews niet enkel

en alleen over mijn beleving zou gaan .

Hierbij verkrijg ik dat meerdere mensen het toestel kunnen proberen die anders die mogelijkheid niet zouden krijgen

wegens niet geselecteerd voor de test ...

Vergeet niet dat wij belgen om een meeting mee te kunnen maken al iedere keer 400 a 500 km mogen gaan rondcrossen

Daarom opteer ik om er eentje langshier te doen en nadien eentje bij jullie .

Hoe vaak rijden wij belgen naar holland toe om er een toestel te kopen die dan net op dat moment niet voorradig is in de shop.... geloof me dat is nie plezant en al helemaal niet wanneer je een medi gebruiker bent en het heel wat moeite kost

om daar naartoe te rijden .

Als je denkt dat het mij enkel om het toestel te doen is , dan schat je me zwaar verkeerd in ... geloof me nu maar

Als je kijkt naar andere tests zul je zien dat ik dit eerder getracht heb om meerdere testers aan bod te laten komen

gewoon omdat ik er van overtuigd ben dat dit het forum en de testsectie ten goede zou komen evenals de aanbieder.

Wat ik nog liefst van al zou willen doen is het volgende ;

Een belgische meeting organizeren waar mensen als Evert en Wernard en Weetje en zelfs

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps foutje

 

iemand van Vaposhop bij elkaar brengen zodanig dat wij belgen ook eens alles naast elkaar zien en waar wat

uitleg gegeven wordt zodat wij niet elk apart naar holland toe moeten crossen

Zo kunnen de belgen die minder mobiel zijn alsnog aanwezig zijn ...

Deze meeting zal er zowiezo komen in de nabije toekomst en dan liefst onder WFvlag want het zijn deze mensen die ik beoog

Ik wil gewoon mijn bijdrage brengen aan dit forum , ik wil gewoon iedereen ontmoeten en als het kan een meerwaarde geven aan de testsectie .

Ik weet dat ik hard zal moeten m'n best doen om die meeting op poten te zetten en om medewerking te krijgen van zij die er in thuis zijn maar daar maal ik niet om ... respect moet verdiend worden ...

Dat gaat me meer kosten dan de prijs van dat toestelletje dus

 

Whazzup , Van mij mag je de test gerust aan iemand anders geven indien jij dit beter vindt

Share this post


Link to post
Share on other sites

noouuuuuu zeg.........mag wazzup zomaar iemand anders kiezen... :)

Dat is nog eens aardig van je..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dit alles zou ik zeggen....Stikkie! De idiale tester :)

 

Maar alle gekheid... Ik heb mij in het verleden ook heel vaak aangemeld voor testen...Wel een keer of 6,7,8. Maar totaal genegeerd.

Dan ga je je tog eens achter de oren krabben of je je uberhaubt nog op moet geven voor een test.

Maar begrijp me niet verkeerd...De test sektie mag nooit verloren gaan. Heel leerzaam en ik volg het ook altijd en velen met mij.

 

Succes met deze test heren en deze ga ik zeker ook volgen. Ben zelf in het bezit van een Arizer...Heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het idee van poppa om een vap voorstelling te houden.......daar ben ik wel voor. als die er kom mag je mij reeds inschrijven kan ik er gelijk eentje kopen.

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz ;

 

Stik , jij houdt er wel van om ergens een paar woorden uit te lichten en daarmee iemand

te kakken te zetten he ....

 

Verder zal ik mij terugtrekken uit deze test en zal het idee van een belgische vap meeting

verder uitwerken en zien wat er mogelijk is en wie hieraan zou willen meewerken ...

Ik zal later Whazzup hierover raadplegen zodat ik niet tegen de een of de ander z'n kar

aanrijdt .

sorry dat dit topic zo moeten lopen is ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjonge jonge.. :huh: kan je niet tegen een grapje...?

 

ik schuif je eerst nog naar voren als ideaale tester en dan nu dit...? :D

en inderdaad heb ik bij sommige mensen die nijging omdat ze er om vragen met hun houding/reactie's...

 

maar nu niet gaan overdrijven he...als er iemand positief/vriendelijk is op het WF ben ik het wel... :)

 

 

 

en als alles waar is wat je hier voor getypt hebt in dit topic snap ik niet dat je je zo snel terug trekt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo snel terug trekt...

 

 

beter dan te laat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poppa ik weet het niet hoor maar je word best wel snel boos !

Ik houd ook van mensen in de maling nemen maar dat zul je wel merken als je me tegen komt op een meeting.

Ik denk dat je vroeger meer naar bassie en adriaan had moeten kijken :)

Altijd blijven lachen !

Jouw verslagen zijn heel goed en je denkt overal heel goed over na nu nog even je andere reacties.

Ik denk dat stikkie het niet zo bedoeld ik heb hem pas 1 keer ontmoet irl maar lijkt me een geschikte gozer (hij eet en drinkt alleen al je spullen op !)

 

P.S. ik denk dat Whazzup hem gewoon zelf wil houden :huh:

Ouwe snoepert !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb niet eens 1 stukje vlees van je gegeten.. :) zo zwart als jij het grilde.. :huh: :D

neeee, ik had samen met me trui een heerlijk sparerip gedeelt van wazzup.. :D

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
P.S. ik denk dat Whazzup hem gewoon zelf wil houden :huh:

:)

 

Poppa ik weet het niet hoor maar je word best wel snel boos !
Poppa zit efkes in een mindere periode..
Sorry , bevindt me momenteel in een FTW momentje en is m'n lontje wat korter

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar ik bij deze wel nieuwsgierig naar ben is het gebruikersgemak ten opzichte van bijvoorbeeld de mfb en de evert.

de mfb is me soms net net klein en heb niet altijd de kracht om de batterij aan te duwen. (heb het "stopje"er al uit maar dan moet je oppassen dat je de batterij niet vergeet...)

is ie ook net zo onopvallend te gebruiken als de mfb, of net zo stoned als de evert dat soort vragen zou ik uittesten en uitvoerig verslag van uitbrengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...