Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
digi

warmtebeeld van gent

Recommended Posts

Ik heb er even goed naar gekeken.

Volgens mij kan je er weinig mee voor het opsporen van hokken.

Het is zeker niet dezelfde kwaliteit als een handmatige warmtebeeldcamera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een tijdje terug in een belgische krant gelezen dat belgie dezelfde middelen als nederland vraagt om plantages op te sporen,

zoals warmtecamera's enzo....

Aanleiding hiervan is dat de plantage's daar als paddestoelen uit de grond schieten,volgens hun dan toch... :)

Als je zoiets leest weet je toch al genoeg,niet?

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook een keer bezoek gehad. Een maand ervoor vond ik al dat er een vliegtuigje toevallig vaak over mijn huis heen vloog. de week ervoor, een onopvallende politieauto in de straat( ja wat doen twee net geklede mannen Met foto camers ,in een brandschone mercedes in een wijkje waar die mensen niets te zoeken hebben .)

 

Toen kwam een politieauto die liet zien dat ze een bevel hadden tot betreden van het pand. En toen liet ik ze met trosts zien, dat ik bacilicum aan het kweken was en thijm op zolder. en heb nog even koffie aangeboden, zodat ze ook het rest van het huis een beetje konden bekijken, en konden zien dat er in feite niets van waarde stond.

 

Die zie ik nooit weer terug. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...