Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TheRealDopey

Wat is beter Bubbleator of Pollinator?

Recommended Posts

Ok ik heb de volgende zakken:

 

pyramide-vormige zak 220mc

zuiveringszak 220mc

opvangzak 70mc

mini opvangzak 38mc

 

Dus de 220mc geef onzuivere hash, de 70mc geeft de beste hash en de 38mc redelijke hash. Klopt dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee de 220 is rotzooi plantmateriaal

 

de 160 is onzuivere hash/skuff en soms ook rotzooi(omdat jij deze niet hebt zal dit in je 73 micron belanden)

 

73 micron(of bij jou 70) geeft de beste kwaliteit(zeker als je machine eerste run maar 8 minuten laat draaien, daarna bij de volgende 4 runs kan je runs van 15 min doen)

 

en dan 25-38 geeft redelijke hash , dit hangt van plant tot plant af , soms kan het echt goed zijn

 

 

 

 

Nog iets : als je je knipafval droogt voor hash te maken zal je meer opbrengst hebben

 

Maar als je je knipafval vers bevriest , dan krijg je de zuiverste hash

 

Ik droog het meestal eerst maar oms doe ik het ook vers

 

 

ALs je het goed doet zal je hash zo branden --->

 

 

Zo een hash vind je in de shop niet

 

 

Hoe meer assen er achterblijven ;, hoe onzuiverder de hash

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voor de droogzevers onder ons.. ><

 

 

Enige voorkeuren wat betreft de merken pollinator / topzeef ?

En stel dat ik voor een topzeef zou gaan, de inhoud laten we nu even in het midden want dat spreekt voor zich..

Maar ik vroeg me af of het feit dat die van 20liter ook nog eens trillen en niet enkel draaien er veel toe doet ?

 

Heb geen bergen afval, maar na wat manueel icolaten wou ik graag eens een automatische droogzeef proeven !

En scheelt ook wel wat werk :rofl Maar vroeg me dus af of het voor mij de €€€ waard is om voor de 20liter te gaan, heb namelijk wel geen bergen afval maar ook niet bepaald weinig :tu

 

Is dus naast de extra inhoud ook de trilfunctie een mooi voordeel ?

 

JACK TRIPPIN'

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ TheRealDopey

 

De 220 micron is inderdaad bagger, maar dit komt omdat de zak waar je het knipafval in stopt ook 220 micron is.

Mocht er knipafval ontsnappen en in je water terecht komen(wat altijd wel gebeurd) dan wordt dat opgevangen door de 220 micron ice-o-lator bag.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...