Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hee groentemannen!

 

Na mn probleem met thrips die ik nu weg heb gekregen met spruzzit heb ik nu wat met mn bladeren.

 

Binnenkweek

 

Soortje: Sugarpunch

Week Bloei / Groei : 7

Zaaiing of stekje: zaad

Medium: goldlabel custom

 

Temperatuur : rond 28 dag 20 nacht

Luchtvochtigheid : dag 30/40 nacht 40/50

 

Mischien mn fan te hard gezet en verbrand ,volgens mij een van de oorzaken en mn bladeren krijgen opeens een brandvlek ergens,

en sommige worden lichter maar dat is de herfst denk ik of een tekort haha wie kan het zeggen.

 

gallery_28908_12846_1311896.jpg

 

(rent naar zn tent om de fan langzamer te zetten :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaag idee maar is je lv niet een beetje laag ?volgens mij is ut in de sahara nog vogtiger

 

 

 

 

 

 

 

greetz newgrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ouwe gister nog met knutsel overgehad.

40 is goed ik heb geen stekken he

Hoger als dat dan heb je meer kans op toprot in de bloeiperiode

 

Als je vanaf het begin dat al heeft gaat je blad meer mondjes aanmaken om meer vocht op te nemen uit de lucht.

 

Ps het is vocht he ;P

zit je alweer aan de amnees ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaag als het ut vocht niet is dan is het wat anders,maar van wat teveel wind in je tent krijg je tog niet meteen van die gele wegtrekker's ?

 

 

 

 

Nope geen Amnees geraukt gewoon zin om ff wat spel vouten te maken :)

 

 

 

 

gr

 

 

 

 

Vraag mij wel af wat het dan is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben net weer wezen kijken en ik heb nog meer gekleurde bladeren zal morgen of wanneer ik tijd heb wel wat eropzetten weer ik denk dat het 3 dingen zijn ofzo.

als er teveel wind direct op je blaadjes staat kan die niet verdampen he dus dan word het ook te heet.

Maar denk dat het al schade was van trips gecombineerd met die fan en dan nog een kalium tekort ofzo.

Ik dacht juist dat ik te veel voeding had gedaan dus al 1 week waterdieet maar word er niet beter van.

ik zit btw al in week 8 dus mischien trekt ie alle voeding ook uit het blad

de jongere bladen zijn wel groen iig maar beginnen ook beetje lichter te worden dus zal ff voeding geven overmorgen ofzo.

Even aankijken maar en kijken wat er gezegd word hier :)

ik zal ook nog foto maken met licht uit in de tent.

 

Word vervolgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo heren ik heb wat betere fotos en ik heb echt alles na gekeken wie o wie weet wat dit is.

Ik zit inmiddels al in week 9 nu.

Let vooral op de stippen die komen nu ook tot de bladeren die in de hoofdtop zit.

2 planten hebben hier een heel klein beetje last van maar dat zijn de kleinere phenos.

De grote monsters hebben de stippen ziekte :o

Mischien toch wel kalium wat ze op dit moment meeste verbruiken ?

Maar ik zie de randjes ziekte niet ?

 

gallery_28908_12846_3713936.jpg

 

gallery_28908_12846_4332045.jpg

 

gallery_28908_12846_1926813.jpg

 

gallery_28908_12846_1264834.jpg

 

ik laat ze nog gewoon een week staan dan spoelen en choppen maar het gaat even om de ervaring en de kennis he :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou graag een beginnend blad willen zien met de problemen,of foto van een hele plant.Het lijkt op overvoeding,maar ook op magnesiumtekort.

 

Beetje info over wat je geeft,hoeveel enz.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overvoeding en een lockout Mg/Ca. zo te zien.

 

Veel K opname en aanwezig in medium wat de rest verdringt, ph meer richting 7 dan 6 of , gezien je wel groene blad eerder richting de 5 waardoor veel teveel opname van wat je in de bloei nu juist niet wilt zoals N?

Ook problemen met opname micro elementen zo te zien eerder in de bloei/groei.

 

Heb dit zelf ook vaak en bij mij is het altijd een combi van waterhuishouding net niet op orde (keer te droog laten trekken van pot) en een te hoge ph omdat ik, tot voor kort, het water niet aanzuurde als ze alleen maar water kregen en daarmee werd de rhizosfeer weer zwaar verstoord en geen opname van oa ca/mg en N want met voeding zit ik op ph 5.7-5.9 en zonder op 7.2-7.4.

Nu ik aanzuur tot de ph tussen de 6-6.5 is heb ik allen nog een licht mg probleempje maar dat komt eerder door mijn zachte water dan wat anders.

 

Zo laat in de bloei is er helemaal niks meer aan te doen, behalve wegblijven vd boosters en de basisvoeding zo vaak als mogelijk meegeven zodat ze wel nog van alles wat mee krijgen, sturen op lossen componenten haalt niks uit want dan krijg je weer problemen met opname van andere elementen.

 

hoop dat je wat aan de info hebt en de volgende ronde erop kunt acteren:

probeer zo lang mogelijk de basisvoeding mee te geven en als je merkt dat je aan het overvoedden bent, ga dan niet alleen maar water geven maar verminder de hoeveelheid voeding die je geeft met de helft tot aan 1/4 en bouw weer langzaam op, zo voorkom je dat je wortelmileu zodanig op zijn donder krijgt dat de plant helemaal niks meer via de wortels op kan nemen en zich gaat kannabaliseren, wat we normaal gesproken zelf altijd introduceren ergens rond laatste weeek bloei. dat ze het vanzelf gaan doen wil je echt niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...