Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Frikandel_Speciaal

1ste kweek, 1ste kweekschema

Recommended Posts

Op langere termijn inderdaad een goed idee, het scheelt je snel 2 of meer weken per ronde en dat is wel heel lekker :) Bij mij is alles om, staan die van jou nog steeds? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze nog een week op enkel water zetten, scheelt je toch nog wat grammen als de zaadhulsjes nog lekker opzetten en je hebt nog veel witte pistels.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou friek!

 

 

Gaat helemaal goed komen zie ik!

Mooie toppen hoor kerel ;)

Ben benieuwd wat je eraf gaat halen gast de 1e keer, ik denk dat ik jaloers gaat worden op je :)

 

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die trichomen blijven maar doorzichtig, niet allemaal maar nog steeds teveel. De dames beginnen nu toch wel af te takelen. Alle bladeren worden geel met als gevolg dat ze afsterven.

 

Ik zit nu in week elf en begin nu toch wel ongeduldig te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij stonden ook tot dag 85 12/12, het kan dus wel. ;) Ik ben wel van mening dat deze strain niet de 9-10 weken bloei waarmaakt, dit is nu de 2e kweek waarbij dit zich voordoet.

 

Ik zou eerder zeggen 10-12 weken.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Donnie, mijne stonden 73 dagen en hadden nog even gemogen, ze waren nog niet helemaal klaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook die van Polliepol (superscrog) stonden langer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook de mijne hebben genoten van 11 bloeiweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de trichomen is geen progressie meer te zien. Helaas zijn er nog teveel trichomen te wit, maar ik denk dat de planten gewoon niets beters meer op kunnen leveren dan dit resultaat. Ik ga ze dit weekend omhakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelfs een pheno gehad die de 100 dagen aan tikte :rofl

maar de kwaliteit maakte wel alles goed.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de planten nog in goede conditie waren liet ik ze gewoon staan. Alleen de planten zijn in secure staat. Bladeren zijn al af aan het sterven. Ik zie het dus ook niet gebeuren dat er nog veel energie over is voor de toppen. Ik hak ze gewoon om dit weekend, ik heb geen zin in afgestorven bladeren tussen de toppen. Jammer, kwaliteit had dus nog wat beter kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd naar een paar foto's :wacko: Mooi dat ze eindelijk om kunnen, ik vond ze bij je laatste update al herfstig worden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat ze nog liever staan, maar de planten zijn op. Sommige bladeren kan ik gewoon van de steel afbreken :wacko:. De laatste twee weken heb ik geen progressie meer gezien. Daarom gaan ze om, omdat ik geen gele of stukjes dorre bladeren tussen de toppen wil hebben. Ik denk dat dit komt door de stilstand die opgelopen is eerder tijdens de bloei. De plant is nu daarom aan haar einde terwijl de toppen nog niet echt klaar zijn. Is dat mogelijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Friek, ik zou zeggen de schaar erin ze leken me 2 weken terug al gaar ..

ik geef mijne kolossus 11 weken en dan gaat de schaar erin, maar vind het een heel interresant soortje zit nu op 29 dagen 12/12 en wow wat gaan ze hard

denk dat dit een all time best word kwa gewicht .

 

gr ernie :wacko:

 

Friek, ik zou zeggen de schaar erin ze leken me 2 weken terug al gaar ..

ik geef mijne kolossus 11 weken en dan gaat de schaar erin, maar vind het een heel interresant soortje zit nu op 29 dagen 12/12 en wow wat gaan ze hard

denk dat dit een all time best word kwa gewicht .

 

gr ernie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

en, lukt het drogen een beetje ?

geen onaangename surprises tegengekomen ? (rot) :rofl

hier wel wat rot tegengekomen maar dat kan de pret niet bederven :rofl ( de 1ste 2 dagen wel maar nu is het over :()

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola, het is tijd om af te ronden....

De toppen zijn droog, tijdens het drogen nergens last van gehad. Ik heb ze in de tent laten drogen, ventilator aan en de temperatuur was rond de 20 graden. Nadat ik de takjes doormidden kon knakken heb ik ze uit het droognet gehaald. De toppen zijn ook echt netjes droog.

De geur die ervan af komt is ook heerlijk, een lekker fris citroen geurtje.

 

Nu graag even wat tromgeroffel voor de opbrengst die men hieronder kan lezen.

 

De totale opbrengst is vierhonderdzesenvijftig gram waarvan vierhonderdachtien gram hieronder op de foto te bewonderen is.

 

Moet ik nog iets dramatisch/ emotioneels mededelen, a trip through memory lane? Uhm.....nee. OP NAAR RONDE NR. 2 (zeshonderd gram, here I come :rofl )

 

 

Wel moet ik iedereen nog even bedanken voor alle tips en tricks. Bedankt allemaal :rofl!

 

dsc0012ad.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan frikandel :rofl

Dat het goed mag smaken en je er veel plezier aan hebt :(

succes met ronde 2 :rofl groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima eerste kweek Frika, and so on!!!! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk resultaat frika!

1op1 gaat je wel lukken als je de ruimte mooi vult volgende keer :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...