Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Schijnt zelfs heel er breed. Heeft met dat bolle te doen geloof ik. Bij gavita op de gradenboog kun je het zien. Als je hem met de kopse kant tegen een witte muur hangt zie je het ook. De scheiding tussen licht en donker is bijna horizontaal ipv een elipse vorm omlaag.

 

Gr R

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze stralen idd eerder breed als diep.. maar vorige ronde waren ze ook een beetje zo.. nu denk ik dat ik wel weet wat ik met die ceesjes aan moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hangen er al dicht genoeg op. morge gaat het netje eroverheen dan mogen ze beslist niet meer een mm strek hebben want vanaf het net komt de ganja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

of snel nog 2 lampen erbij....

casey is dol op licht en kan veel hebben, zeker nu.

ze geven zelf aan wanneer er teveel licht is, worden de puntjes in de toppen wit :P

 

als je trouwens die 2 lampen erbij doet en een net erbij, gooi dan wel de klok om, ze worden 2x zo groot no in de eerste 2 weken 12/12 :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo ketser

dat ziet er toch gewoon mooi uit lekker groen dikke takken die hebben het naar hun zin.

ben benieuwd hoe groot de bomen worden ik hou ze in de gaten :P

succes

gr igf :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polletje

Ik weet hoe beestachtig ze groeien en bloeien :P einde vd maand komen die 2 extra lampen er.

 

@igrade

Ze kunnen niet heel erg veel de hoogte in dus ik denk 1 meter hoog maximaal ofzo. Ik heb ze trouwens wat N gegeven omdat ze een beetje licht werden in het kruintje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dude niet mg, sporenelementen :P

 

als het goed is moet je hier niet echt last van kunnen hebben, heb je nieuwe aarde?

ach het kan ook geen kwaad als je er wat extra sporen bij doet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mena

thnx man ik doe me best :P

 

@polletje

Volgens mij heb dit soortje veel N nodig in de groei en tot halverwege de bloei. Ik wil ze nu 60 dagen groen proberen te houden. Hoe hou jij ze zo groen tot na dag 50?

De spoorelementen moet ik me nog in verdiepen eerlijk gezegd. (weet alleen van opneembaarheid met een bepaalde PH)

Ze hebben allemaal 60liter verse aarde incl. buffertabs. en in de basisvoeding (bionova-soil) zitten veel spoorelementen aminozuren etc.

Ik denk dat het loos alarm was/is maar ik hou ze scherp in de gaten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt `t er mooi uitzien, incluï je ruimte en zie ook weinig tot bijna geen strek hoor :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik ze groen wil hebben verkruimel ik een buffertab :P

 

ook die korrels van goldlabel werken goed, heb er mee getest en ga volgen de ronde laten zien dat je er zelfs mee met co2 kan kweken met alleen de gl bio lijn.

das dus alleen water geven voor 80% en een paar voedingsmomenten.

 

ideaal met bv blumat systemen als je maar 1x in de 2 weken in je hokje kan komen :rofl

 

beetje vroeg voor netje, zo kun je er niet goed bij om te knakken e.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi

Thnx man goos, toch is dit hokkie niet helemaal geworden hoe die had moeten zijn. Maar het werkt allemaal dus ik ben tevreden. Als je goed kijkt zie je dat ze in het begin wat gestrekt zijn. maar nu hou ik de lamp er zo dicht op dat ze eerder verbranden als strekken :rofl

 

@Polletje

Oke dus zo doe jij dat! :P

Die GL korrels heb ik niet.. ik ben benieuwd wat je ermee kan kweken. Blumats heb ik nog zat in de schuur liggen dus als dat werkt.. met deze setup kan ik er moeilijk bij om water te geven en alles dus dat zou een mooie uitkomst zijn.

De reden van het netje is dat ik ze zo makkelijk kan sturen zonder draadjes en touwtjes ed. Maar ik ben vrij lening dus komt wel goed. de 2grootste heb ik achter gezet en die hoeven niet meer getopt te worden. alleen over het netje verspreiden. en ik hoop helemaal niet te hoeven knakken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igrade

Yes i rasta, i do my best growin bomboclaat irie herbs inna die likkle room you know rasta!

But you know:

 

@winterwolf

thnx ik hoop het ook!

ik laat het net nog wel goed volgroeien voordat ik de klok omzet. ik denk toch nog wel een 4-5 dagen door zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit kerel!

Ik kan niet wachten tot ik weer van start ga binnenkort met ongeveer dezelfde setup, nog eventjes wachten...

Keep m green!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...