Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Olijfje

5 maanden werk in de groencontainer

Recommended Posts

vaag verhaal...wie haalt er nou stekjes van een man...of een zwangere vrouw... ;)

mja...hij heeft net zoveel recht zaad te kweken, als jij wiet...toch :wacko: ?

als je een tievens NSB-ER ben...bel dan M...

welk soortje heeft hij staan? hoever is die man met bloeien.. :huh:

 

Het verhaal is ook vaag. Ik kan er ook niet meer van maken dan wat hij zei.

En ik heb ook nooit gezegd dat hij niet het recht heeft om zaad te kweken, maar wees eerlijk...jij zou net zo hard balen als dit jou zou overkomen of niet?

 

Wat bedoel je met NSB-ER? Is dat tegen mij gericht?

 

Welke soort hij heeft staan weet hij volgens zeggen zelf niet. Volgens hem is die plant gaan groeien uit vogelzaad en vind hij het een mooie plant.

 

En waarom hoop je dat mijn planten al bestoven zijn? Het begint er op te lijken dat je iets tegen mij hebt. Of lees ik de dingen verkeerd?

 

In elk geval heb ik een foto gemaakt van zijn plant zoals ie er nu bijstaat.

 

gallery_26818_11947_809687.jpg

 

Ik heb besloten zijn plant te laten leven en de natuur z'n beloop maar te laten. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om een plant van een oude man z'n nek om te draaien ook al staat die plant daar misschien wel opzettelijk. Hooguit timmer ik nog een constructie om mijn planten heen in de hoop ze zo iets te beschermen tegen de mannelijke plant en tegen de regen straks aangezien de bloei net is begonnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon dood spuiten die plant

mannelijke planten heb je geen reet aan maken alleen je oogst maar kapot

maar jij gebruikt het toch ook medicinaal?

dan vind ik dat jij meer in je recht staat hoor olijfje

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar jij gebruikt het toch ook medicinaal?

dan vind ik dat jij meer in je recht staat hoor olijfje

 

Ik vind het zo sneu om die ouwe man z'n plant om zeep te helpen. Ik kan echt niet pijlen of hij die plant opzettelijk daar heeft staan of dat hij echt zo onnozel is en denkt dat je iets met een mannelijke plant kan. Vorig jaar had ik ook al aardig wat zaad in m'n plant dus ik ben bang dat hij 'm daar opzettelijk heeft staan om mijn oogst inderdaad om zeep te helpen. Nou ja...vorig jaar heb ik er ook heerlijk van gerookt. Met of zonder zaad :wacko:

 

Ik gebruik het inderdaad op dokters en psychiaters advies. Ik heb 3 vormen reuma en adhd. Een joint helpt bij mij beter dan welke pijnmedicatie dan ook en ritalin heeft op mij niet het gewenste effect. Vandaar dat ik eigenlijk moet blowen om alles in balans te houden.

 

Ik ben blij dat er in ieder geval iemand hier is die begrijpt waarom ik die plant weg wil hebben. Dankjewel daarvoor.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plant is mss van zn kleinzoon van 13 en een half die denkt een wereldoogst te gaan scoren!

Beloof de man een deel van je oogst als ie de zijne kapt... heb je er beide iets aan!

Als de bompa koppig blijft... tja dan harde maatregelen! Ik zou in dat geval geen medelijden hebben... zeker niet als het om mn gezondheid zou gaan!

 

Wat kunnen die Benidorm Basterds soms a pain in the ass zijn he!!! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Plant is mss van zn kleinzoon van 13 en een half die denkt een wereldoogst te gaan scoren!

Beloof de man een deel van je oogst als ie de zijne kapt... heb je er beide iets aan!

Als de bompa koppig blijft... tja dan harde maatregelen! Ik zou in dat geval geen medelijden hebben... zeker niet als het om mn gezondheid zou gaan!

 

Hij heeft geen kinderen, maar ik heb er wel een aantal keer een buitenlandse jongen gezien waarvan de plant waarschijnlijk ook is. Die jongen schijnt er met z'n vader stekkies afgehaald te hebben.

Ik heb hem al geld geboden, aangeboden de plant te kappen (de oude man heeft lekke hartkleppen) hem een deel van mijn opbrengst geboden, maar nog wil hij de plant niet verwijderen :wacko:

Het is idd een koppige benidorm basterd :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon omleggen man.

kijk btw eens ofje geen stuifmeel op de bladeren van de plant ziet, anders benje te laat vrees ik :wacko:

 

volgens mij wil hij je echt gewoon pesten hoor,

zelfs buitenlandse jongeren weten toch wel dat een man waardeloos is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is er maar 1 oplossing!

 

Zoutzuur! :wacko:

 

Man wat heb ik een hekel aan koppige onredelijke dwaashoofden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S'avonds een liter bleek middel onder zijn schutting door gieten waar de wiet plant staat en klaar.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Zaad)kwekers onder elkaar moeten niet beginnen elkaars planten kapot te maken....

 

draait uit op forse buren ruzie en resultaat is dat je beide je tuinkweek voor jaren vergeten kan.... :wacko:

 

mja..succes ermee... tis jou leefomgeving.....

das mijn mening en tis niet persoonlijk gericht... want ik ken je niet eens... :huh:

 

en idd zaadwiet...we hadden niet anders in de jaren 70 ;)

 

de jeugd is wat verwend :D

 

peace !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan die foto te zien zou je bijna zeggen dat is haze,Ik weet niet wat je nu hebt staan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten het feit dat ik het erg zou vinden als jouw planten er onder zouden lijden ben ik het met carp eens, de goede man heeft net zoveel recht op een plant als wie dan ook, of het nu een mannelijke of vrouwelijke is.

die plant kapot maken is niet de juiste oplossing als je respect hebt voor andermans eigendom.

ik zou idd je eigen planten gaan afschermen en hopen op een goede uitkomst.

ik kan jouw probleem ook wel begrijpen aangezien het niet iets is wat je doet voor je lol zoals de meeste maar omdat je het ook nodig hebt voor je reuma enzo.

ik vind het goed van je dat je zegt dat je zijn plant niks doet, jij zou het ook niet leuk vinden als je buren jouw planten gaan vertrappen omdat ze er niet van houden.

 

Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

 

iig veel sterkte met je reuma etc en hopelijk heb je een mooie oogst, ik ga dit iig volgen om te kijken hoe het allemaal afloopt met je planten :wacko:

 

grtz

 

gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

andere oplossing is kijken wanneer die jlngen er is en die aanspreken en kijken wat die zegt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeder natuur heeft mijn buurman een handje geholpen mijn oogst naar de klote te helpen. Ik ben er inmiddels achter dat de beste man een hekel heeft aan wietgebruikers en dat hij daarom een mannelijke plant heeft staan. Dus Carpe en gezelligheidsroker....willen jullie mijn buurman lenen??? Jullie zijn het met hem eens dat hij zaad mag kweken terwijl hij dat dus doet om te zorgen dat anderen geen wiet kweken in de tuin. Jammer genoeg heeft zijn plant wel de storm overleeft. De mijne zijn met wortel en al de grond uitgerukt :) Maar probleem opgelost dus.

 

gallery_26818_11947_1113948.jpg

 

gallery_26818_11947_393292.jpg

 

Edit: Sorry ik baal als een stekker dat ik gisteravond 2 planten hoorde breken en ben dus niet echt in een goede stemming.

 

In elk geval heb ik nooit gezegd dat iemand geen wietplanten mag kweken. Maar als hij ze zou kweken omdat hij er echt iets mee zou doen is het een ander verhaal. Hij heeft nog nooit een wietplant in zijn tuin gehad volgens andere buren en nu dat hij mijn bossen zag staan heeft hij een volwassen mannelijke plant in zijn tuin laten plaatsen om mij dwars te liggen terwijl we elkaar niet eens kennen. Ik sprak de man voor het eerst vorige week omdat ik nieuwsgierig was wat hij in zijn tuin had staan en toen liet hij al een beetje doorschemeren dat hij niet zo gediend is van wietgebruikers, die hij dus junks noemt.

Ik heb nu nog 1 goede plant over en daar wordt een deze dagen een hok omheen gebouwd om haar zo te beschermen tegen moeder natuur (en de plant van mijn buur). Hopelijk geeft zij nog een beetje toppen zodat ik niet al die 6 maanden voor jan snot bezig ben geweest. Ik heb de grote planten opgetrokken en aan de schutting vast gezet en nu maar afwachten of ze het overleven aangezien de stam (van zo'n 5 cm doorsnee) is afgebroken in de grond. Tot nu toe lijken de dames gewoon door te groeien, maar dan moet er niet nog meer storm komen en ook niet teveel regen, omdat anders de stam denk ik door gaat rotten.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

man...wat een horror pics :D :lol:

 

kzou toch ze overeind zetten en ehbo toepassen met duckttape....tis onvoorstelbaar wat een onkruid het is...

 

kijk eens in mijn tuintopic daar zie je gaas waar takken doorheen groeien...ook kinkykoala heeft het in zijn tuin...tip voor 2012

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=85027&st=0

na dit topic was iedereen wel gewaarschuwd... ;)

 

zulke struiken hou je niet met een paar bamboes ;) .....

of draai haken in de schutting en bind die bitches vast... :D op meedere hoogtes...

 

kzou ook volgend jaar de schutting wit maken voor zonrefecktie...en een vroeger soortje nemen....

succes :)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd is het geen leuk aanzicht, al heeft dit niks met de plant van de buurman te maken maar de natuur die jou tegenzit.

ik hoop dat ze het overleven en dat ze je toch nog een welverdiende oogst geven.

en volgend jaar gewoon een vroeger soort en meteen afgeschermt ?

 

naja iig heel veel succes olijfje

 

grtz

 

gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super jammer van de planten, sterkte ermee.

 

Vind het bizar dat iemand die een hekel heeft aan canna wel volwassen mannen weet te scoren :)

Ik vind de tip met die round up in de supersoaker echt heel goed.

 

Het werkt super !!

 

Sterkte man,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: Ik kwam net terug van m'n reclamewijk en toen waren er nog meer takken afgebroken en 1 dame was dood als een pier. Ze zitten nu dus beide in de groencontainer :) Er was echt geen redden meer aan. De resterende plant staat nog niet eens in bloei dus dat wordt 'm denk ik ook niet meer.

Maar goed....ik heb hier wel van geleerd en zet volgend jaar alles weer in potten zodat ik het kan verplaatsen als het nodig is. Dan wordt de plant misschien minder groot, maar het risico van wat er nu gebeurd is is er dan ook niet meer en ik kan dan makkelijker verduisteren.

 

Dus 2012 gaat alles anders ;)

 

Thanks all

 

Meer horropics:

 

gallery_26818_11947_816214.jpg

 

gallery_26818_11947_289002.jpg

 

gallery_26818_11947_138820.jpg

 

gallery_26818_11947_672694.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst ligt er een vogelzaadkweek voor je in het verschiet, vervolgens komt Aeolus langs. :D

Wow ik vind dat je er goed mee omgaat.

Ook je besluit om de plant van :) te laten staan...respect.

Ik ga er van uit dat dit een drama is voor jouw micro economietje...veroordeeld tot de cs. ;)

Zelf zou ik ook liever in de volle grond in m'n tuin werken maar praktisch gezien, qua veiligheid en verduisteren heb ik ze ook in potten staan.

 

Keep it up.

Nesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt doodzonde van je mooie planten. ;)

Wat een aardige buurman heb jij zeg :)

De natuur is goed bezig geweest en we zijn er nog lang niet.

Gaat alleen maar erger worden.

Daar gaat je medicijn, je tijd, aandacht en liefde, in een klap weg.

 

Heel veel sterkte, hou je taai :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een klote buurman, daar ben je mee gezegend(maar niet heus).

Hier complimenteren mijn buren me altijd hoe lekker het ruikt en hoe mooi ze elke keer worden.

Ik ben blij dat we hier goed met elkaar om kunnen gaan qua buurt, en mocht er 1 de muziek wel eens te hard hebben dan is dat no problem, immers we doen het zelf ook wel eens.

De politie bellen voor elkaar is een taboe hier, of we moeten zien dat bv ergens ingebroken word .

(Maar dan kunnen er ook ineens in no time 6 buurtbewoners uit het niets er op af komen )

Hier houden we rekening met elkaar en dat gaat al jaren goed zonder problemen.

Dat was met mijn vorige buren wel anders, dat was een ruzie die 3 jaar door ging.

Geloof me, dat sloopt je op den duur en is al zeker niet gezond voor de bloeddruk.

Wat een buren waren dat.......je gaat je afvragen hoe mensen zulke pisklieren kunnen wezen als volwassenen.

 

Zonde dat juist jouw plant om is gewaaid en niet van die leuke buurman van je.

Als hij blowers al junks noemt maar zelf een mannetjes plant in zijn tuin heb naar wat je zegt om vrouwtjes express te bestuiven zodat de wiet vol zaad zit, dan zag ik liever zijn plant in 10 stukken kapot gewaaid dan de jouwe.

 

1 tip, probeer de buurman zo min mogelijk te zien en kijk eens de andere kant op als die je wilt groeten.

Ga er maar niet tegenin, zulke mensen bijten terug in de vorm van je het leven wat zuurder te maken.

Dan staat er ineens politie aan je deur, en zal diegene het zijn levensmotto er van maken om je op alles te kunnen pakken wat je ook maar een beetje verkeerd doet.

En wettelijk sta je nergens in je recht,ze zullen eerder jouw pakken met je wietplanten.

Dat weet die vent dan, en dan heb je verloren.

Pas op met je buurman en volgend jaar beter!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel het allemaal erg vervelend is wat er is gebeurd denk ik toch dat je er goed aan heb gedaan die gast z'n plant niet te vernietigen. Die man gaf al aan een hekel te hebben aan blowers (wtf?) en als je dan nog z'n eigendommen gaat slopen heeft die al helemaal reden om je 't leven zuur te maken, één telefoontje over overlast en je bent ze definitief kwijt.

 

En je bent niet de enige met schade,

gallery_29971_11883_1348630.jpg

 

1tje is finaal afgebroken maar leeft nog steeds, de ander was ook omgevallen.

Succes in ieder geval.

 

[edit]Oops was nog een pagina te vroeg, ontzettend kut voor je. Misschien binnen een idee (micro).

Hopen dat de gene die over is nog wat lekkers geeft.

 

Heel veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe_diem: Dat gaas is idd een goed idee. Volgend jaar eerst eens zien wat mijn buur gaat doen. En verder zit ik er nu aan te denken om binnen te gaan kweken onder Led. Kan mijn buur zijn handje vogelzaad kweken (zegt ie zelf) en worden mijn dames nog net iets mooier en lekkerder dan buiten :D

@gezelligheids roker: Volgend jaar inderdaad op zoek naar een vroege bloeister en ze gaat in een cementkuip. Kan ik haar overal mee naartoe nemen :D

@Zap: Hij heeft ook raar volk over de vloer voor een man van zijn leeftijd.

@Nesta: De volle grond heeft het bij mij verbruikt. Volgend jaar gaan daar mooi weer tomaten en aardbeien in :)

@Blowsterke: Ik heb ook echt even moeten slikken. 6 maanden heb ik ze dagelijks verzorgd en liefdevol bevrijd van ongedierte (slakken en rupsen met de hand uit de plant plukken) en met èèn slecht humeur van moeder natuur gaat alles met de grond gelijk. Moeder natuur en ik zijn voorlopig even geen vriendjes meer ;)

@Nederwierie: De buren links en rechts naast mij hebben nooit wat gezegd. Degene rechts geef ik zelfs af en toe wat van de oogst. Spaart hem ook weer geld uit :D En het moet weer een oude man zijn, met ouderwetse ideeën, die de boel probeert te saboteren. It's beyond me! Voor hetzelfde geld was ik dus een grote vent geweest die zijn boeltje had verbouwd. Heeft hij mazzel dat ik niet gewelddadig ben :)

@The-Predator: Op zijn leeftijd en met 2 lekke hartkleppen zal dat vanzelf wel gebeuren ;)

@Lahn: Klote man. Ik hoop dat er bij jou nog wat te redden valt. En aangezien er meer storm wordt voorspeld zou ik die anderen ook maar goed vasthouden. Had ik dat dit jaar maar gedaan. Vorig jaar had ik 1 plant in de volle grond en tijdens noodweer heb ik buiten gezeten om die stomme plant vast te houden omdat ik vergeten was haar te verankeren aan de schutting. Heeft wel gewerkt overigens want ik had een lekker :lol: vorig jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@carpe_diem: Dat gaas is idd een goed idee. Volgend jaar eerst eens zien wat mijn buur gaat doen. En verder zit ik er nu aan te denken om binnen te gaan kweken onder Led. Kan mijn buur zijn handje vogelzaad kweken (zegt ie zelf) en worden mijn dames nog net iets mooier en lekkerder dan buiten :D

 

 

led is erggg duur :) ...en niet/nauwelijks rendabel...verdiep je maar in pl/tl ofzo...

en als je lucht van buiten trekt...neem een pollenfilter...anders heb je nog weer zaad in je wietjes :lol: door je buurman...

 

wat ik denk :D ....zijn tuin is verhuurd voor een paar honderd euri aan zaadkwekers... ;)

en de rest wat hij verteld in de buurt...is uit zijn dikke duim gezogen.... ;)

 

als je een plant hebt...ben je ook buiten de wet... :D ...

als hij een naaier was/is...dan had hij vorigjaar al M gebeld... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...