Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Olijfje

5 maanden werk in de groencontainer

Recommended Posts

Je hebt natuurlijk wel de hele winter om zn grond eens goed om zeep te helpen.

 

Ik ben zelf geen chemicus, maar wat moet onze topicstarter over de schuting gieten om ook maar enige vorm van groen bij de buurman tegen te gaan?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben blij dat je het zo goed opneemt ongeacht je ;) gevoel toen je de ravage zag.

ik vind dit dubbel erg omdat je het echt doet vanwege je klachten.

en als ik dan lees dat je zelfs je buurman soms een :) geeft duid aan dat jij ook aan andere denkt.

ik gun je echt het beste toe nog dit jaar ( al heb ik persoonlijk een zwaar hoofd in de nazomer)

maar ik blijf je volgen, en volgend jaar zal ik dat zeker WEER gaan doen ! :D

echt sterkte and all of luck gewenst.

 

led is idd af te raden of je moet het doen voor het ontkiemen, dan blijken ze geschikt te zijn.

deze technologie staat eigelijk nog in de kinderschoenen van wat ik begrijp.

dan kan je je beter concentreren op gewoon de oude manier met lampen (en dan bedoel ik niet de hema nachtlamp van 250 watt wat ik pasgeleden in een andere topic las)

alsnog, hoe het dit jaar ook verloopt wenst ik je wel alvast heel veel geluk volgend jaar, en niet jou alleen maar alle hobby mensen of het nu binnen of guerilla is.

dat is het mooie, we delen een hobby en zien het liefste dat iedereen krijgt wat hij verdient

 

een hele grote groet

 

gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe graag me elkaar een goede oogdt gunnen

deze zummert zal het wel niet meer worden denk ik zo

zeker niet als ik nu naar buiten kijk en al een uur lang de meest bizarre bliksem zie die ik ooit in ned. heb waargenomen

 

maar desondanks veel succes allemaal

mijn buitenplant staat alweer droog gezet

gaat eindelik top vormen en dan verziekt deze klote regen mij plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typisch dat oude volkje. Geen greintje respect voor de andere, maar als het gaat over ons dan moeten we respect voor ze hebben ze. Dan zeggen ze dat het niet wederzijds is. Balen van die storm, maar zo is het nu eenmaal. Volgende keer beter. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waterpistool met roundup :)

 

EDIT: Die pics van je plant na die storm die prikken mij ook, verschrikkelijk is het.

Mijn plant (was een boom) die is ook heel wat grote takken verloren de laatste keer heb ik ze met tywraps vast gemaakt en hebben ze niks gemerkt!

 

Dus sterkte met je planten man er is altijd hoop!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als zoiets volgend jaar weer voorkomt:

 

1 meneer agent bellen dat de buurman hennep teelt in de tuin,dan nemen de cops dat ding wel mee,ben jij anoniem.

 

2 autoflowers nemen,maar 5 van die kleine dingen levert ook niet veel op,als je je aan de wet houd wil dat zeggen.

 

3 het mannetje laten stelen als jou dingen in de bloei gaan...dwz net boven de grond afsnijden en de sporen de andere kant op leiden,laat dan wel wat onbekende overdag wat rond zijn tuin hangen zodat die hond aanslaat en hij wat jeugd naar die plant ziet gluren,blijf jij buiten schot..en tegen de tijd dat een mannetje bloeit kan ie toch geen nieuwe meer neer zetten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks dat de weergoden mij niet echt gunstig gestemd waren heeft moeder natuur het nu wel een beetje goed gemaakt. Ik had nog 1 plant over en dat was een twijfel of ze nog iets zou doen gezien de regen die er gevallen is, maar inmiddels staat ze volop in bloei. Zolang het mooi weer is blijft ze nog even genieten maar begin volgende week gaat er een hok omheen om haar te beschermen tegen de regen zodat ze af kan bloeien. Mijn buurman heeft vlak na het sneuvelen van mijn grote planten zijn man ook omgekapt. Wat hij niet had gezien was dat er stiekem nog eentje tussen stond :tu Zie hier de last lady standing

 

gallery_26818_11947_990450.jpg

 

gallery_26818_11947_284372.jpg

 

gallery_26818_11947_482377.jpg

 

gallery_26818_11947_343514.jpg

 

Grtz Olijfje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke respect dat je gewoon door gaat.

En wat een shit gast heb er eentje aan de overkant maar die zal me niet snel meer lastig vallen.

 

Succes met afbloeien.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

leukl om te horen dat het toch nog een beetje goed is gekomen, beter iets dan niets

alsnog volgend jaar maar wat vroegbloeiers he olijfje :tu

 

grtz gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...