Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

9x Kolossus fem / Secret Jardin DR90 / Gavita 400w IR bloei / Voorgroei Spectrabox 2-250w

Recommended Posts

tegen december dan ken je best ondersteunen donnie .

zelf heb ik een net van secret jardin voor ondersteuning van de planten dit keer .

 

ben egt benieuwd deze foto's zeggen gewoon bestellen die zaden .

ben redelijk overtuigt van de potentie ervan .

sta je al op 440 watt ondertussen of staat de evsa nog op 400 w .

 

groet jb .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op deze foto`s kan je goed zien hoe jong de planten nog zijn, en toch behoorlijk dik, begin december is nog ver weg, dus we gaan heel wat moois zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manman Donnie, als dit zo verder gaat zal deze ronde nogal gaan opbrengen!

 

Planten zijn :verrygood

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bazz f: ja ik hoop ook op een vroege witte kerst, leuk dat je een reactie plaatst.

 

@john: ik heb hier een aantal niecorollers liggen die ga ik richting plafond spannen als dat nodig is. de stelen zijn stevig ben benieuwd hoe lang ze overeind blijven. Maar dit gaan echt joekels worden. De lamp draait in superlumens uiteraard, 440 watt.

 

@Krasi: thx er is inderdaad nog een poos te gaan, ik zie nu pas bij 2 planten de eerste brunette haatrjes komen, ze zien er inderdaad nog jong uit.

 

@john007: thx John check ff je pm :verrygood

 

Dag 46 12/12 Zichtbare bloei dag 32

 

Dames krijgen nu (sommige) verbrand bladpunten dus ik ga even een stapje terug in voeding. Ze hebben vandaag kraantjeswater voor de kiezen gehad. Ze zien er nog happy uit dus volgens mij kunnen ze die hoge EC prima hebben.

 

Ze blijven ook lekker aandikken.

 

gallery_26898_12793_263160.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Donnie.

Als ik die toppen zie moet ik aan dit denken.

 

 

Fijne avond.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal je eerlijk zeggen, af en toe heb ik zoiets van, haal die 150 watters eruit en gooi de IR er maar boven, wat een monsters, ik weet ook wel dat je klimaat, je bodemleven en de genetica medeplichtig zijn, en natuurlijk juiste keuzes....Maar dromen is heerlijk...prachtig :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd: thx als ze nou ook zo zwaar zouden zijn. :icecool

 

@Krasi: gewoon doen zou ik zeggen, nu kan het nog bij die Killing Fields, die gaan dan echt een harde stap maken want je kan deze lampen gewoon 40 cm boven je gewas hangen - die van mij hangt op minder als 30cm bij sommige toppen en ze kunnen het prima hebben. Dat hoef je met een hamerslag of spiegelkap niet te proberen. :verrygood

 

Dag 47 12/12 (Zichtbare bloei dag 33)

 

Overmorgen hebben de dames er precies 5 weken zichtbare bloei opzitten, en 7 weken 12/12. Met nog zoveel dagen in het vooruitzicht kan ik alleen maar heel blij worden, want dunner worden zullen ze ziet. :lol: Vandaag wederom kraantjeswater gehad, dit keer eens 7,5 liter geprobeerd en het was zo weg. Geeft toch aan dat ik IETS aan de droge kant kweek maar liever iets te droog dan iets te nat. Ik voel goed aan de potten en ze hebben me een partij dorst. :showoff:

 

gallery_26898_12793_58378.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou er haast een mokre spodnie aan overhouden donnie :verrygood

 

volgens mij gaan die nog zwellen,

krimpen doen ze pas als ze aan het drogen zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames hebben hier dagelijks een mokre spodnie John :verrygood

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie, ik blijf nog even in dubio, ik wou deze lampen 1x testen zonder zomerse temperaturen, tot nu toe ook niet slecht, de volgende ronde wordt echt knallen, ik ga er toch nog 1x600watt IR bijknallen, dus in totaal 3x..... :verrygood

 

............................................dit wordt ik van jouw planten, sprakeloos :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Donnie,

 

hier een stille genieter, het ziet er waanzinnig mooi uit en er zitten al een paar kneiters van toppen tussen (en nog een tijdje te gaan, dat voorspelt veel goeds!)

 

Dit wordt een hele, hele mooie ronde!

 

Groet Indicaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjow shit hey,

 

 

Als ik al maar de helft zulke mooie toppen krijg ben ik al blij :showoff:

Doet me een beetje aan dat kweekje van sjon_3 denken pfff wat een knoeperds...

En dat gaf mij ook gelijk de doorslag om deze in mijn tentje te zetten :verrygood

 

Succes Don ik blijf je volgen.....

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Donnie,

een mooie witte boel heb je weer bij elkaar gekweekt! :verrygood

Mooi om te zien!

Hoe is de LV en de temperatuur in de nacht in het hok?

 

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay donnie

 

heel mooi

 

ink :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kanonnen, dit ziet erg echt goed uit.

Volgens mij had je het al ergens vermeld , maar wat was je doel eigenlijk qua opbrengst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeffmansje: thxthxthxthxthxthx :showoff:

 

@Krasi: Hoop niet dat je sprakeloos wordt want je reacties en of tips zijn altijd welkom collega. :verrygood

 

@Indicaan: Ouwe shackzilla lover! Ik zie inmiddels dat er een hoop stille genieters zijn, want minder dan 1 op de 40 views is een reactie. Maar dat maakt niet uit, ook stille genieters worden gewaardeerd. Leuk dat je een reactie plaatst!

 

@criticalwidow: Jij gaat met je klimaat straks op orde ook flinke knuppels kweken, voor minder doe ik het niet hoor! Bedankt voor je reactie!

 

@Tw!tchy: Hee kerel bedankt jij had dit soortje de vorige ronde in je hok gehad toch als ik me niet vergis? Het is in ieder geval een potent soortje, zoveel is nu wel duidelijk. Kwa bud density (hardheid) kan ik pas oordelen aan het eind van de rit, maar vooralsnog ziet het er lekker compact uit over de gehele linie.

 

@Torsti: Thx! - de LV in het hok in de nacht ligt nu op 55%, in de dag op circa 45%. Er komt nu tevens een koelere periode aan met waarschijnlijk een lagere LV. De temperatuur snachts komt niet meer onder de 20C, dus dat is wel prima denk ik zo.

 

@ink: Hey buddy thanks for your reply, all the best to your family man.

 

@luie hond: bedankt, mijn doel is 1 op 1 of meer te halen, ik ben benieuwd of ik dat ga redden, het is nu nog koffiedik kijken

 

Dag 49 12/12 (Dag 35 zichtbare bloei)

 

Morgen gaan we week 6 zichtbare bloei in, ik schat dus nog een week of 4 a 5 te gaan voordat ze omkunnen. Hier en daar wat verbrande bladpunten, ben al aan het minderen omdat er zoveel in de bodem zit kwa voeding en had ook nog wat kieseriet gestrooid. Klimaat is nog prima op orde. Hier nog een foto met een colafles naast de top van de plant midden vooraan. Dat zet e.e.a. beter in perspectief.

 

gallery_26898_12793_19008.jpg

 

gallery_26898_12793_131652.jpg

 

gallery_26898_12793_209457.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de foto`s zie je goed hoe gezond de planten zijn, je zit erg goed in de voeding, de cola`s zijn al in de maak :verrygood :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartstikke lekker kerel :verrygood

Ze zien er echt super uit,mooi gezond.Lekker doorgaan zo :showoff:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weinig micro fluo hier :P

Mooie planten en toffe buds in de maak, je hebt de smaak te pakken donnie

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, nu is het genoeg! Dat jij een huis vol met lekkere wijven hebt zitten hoef je ons er niet steeds in te wrijven. Schande :P!

Ga zo door man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

om toch maar geen onderscheid te maken, dit topic toch ook maar verplaatst naar de juiste sectie.

 

veel plezier hier, en blijf goed zorgen voor de dames.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey...jij ook hier, ze laten ook iedereen binnen hierzo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie

ook hier blijf ik je volgen en ik hoop dat je zo af en toe

nog even naar onze micro plantjes komt kijken :P

mvkg,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...