Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

9x Kolossus fem / Secret Jardin DR90 / Gavita 400w IR bloei / Voorgroei Spectrabox 2-250w

Recommended Posts

@Krasi: daar ziet het wel naar uit, als het goed is worden ze nog veel dikker. B)

 

@John007: ja ik hoop dat er straks nog ergens ruimte is voor blad. :lol:

 

@Befman: Thx leuk dat je even meekijkt ook!

 

Dag 40 12/12 (Dag 26 zichtbare bloei)

 

gallery_26898_12793_26001.jpg

 

Ik zie de toppen dagelijks dikker worden nu. Het is heel duidelijk, dit gaan zoals Sannie al zei, zware dames worden. :o

 

Ze krijgen vandaag voor de 2e en laatste maal BAC Final Solution voor hun kiezen.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Donnie, ik zie rechtsvoor al een knuppel ontstaan, de kolossus begint haar naam waar te maken, hoe lang denk je dat ze ongeveer nog moeten?

Mvg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van PolliePol stonden ruim 12 weken op 12/12, dus ik denk zeker tot eerste week december. :lol:

 

Nog heel wat dagen in het verschiet dus voor het aandikken. B)

 

Nog geen bruine haartjes gespot.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Donnie,

het ziet er prima uit! :lol:

Jammer van de lichtgroene plant.

Heb je ooit daaraan gedacht om van de sterkste en mooiste plant een stekje te nemen

en deze tot moeder groot te brengen?

Dan heb je deze pheno-verschillen niet meer.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsten,

 

Bedankt voor je compliment. Dat wat betreft de selectie - dat doe ik op een gegeven moment wel met een groter aantal zaden. Ik wil uiteindelijk ook echt een moeder gaan selecteren uit regulier zaad. Gaat denk ik uit Kolossus of Sannies Jack f7 voortkomen.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh dat ziet er monsterlijk uit Donnie worden dikke knuppels.

Ben benieuwd straks naar je eind resultaat.

Wil mijn volgende ronde sannies Jack fem gaan proberen.

Hou je haar scherp in de gaten want dit gaat veel ste mooi worden.

Moet zo nog naar mijn eigen plantjes gaan kijken en paar foto's voor topic schieten

Mvg BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buzz: Bedankt man bij jou groeit het ook als kool! Jack Fem is inderdaad een mooi soortje, ik wil daarvan een selectie gaan maken wellicht.

 

Dag 41 12/12 (Dag 27 zichtbare bloei)

 

Morgen gaan de dames week 4 van de zichtbare bloei in, even ter perspectief heb ik een colafles langs 1 van de dikste toppen gehouden zodat het formaat wat duidelijker wordt. En ze mogen nog een hele poos dus dat voorspelt dikke knuppels.

 

gallery_26898_12793_262552.jpg

 

gallery_26898_12793_190324.jpg

 

Dames krijgen vandaag weer zo'n 6 liter water van onder, ze drinken nu 800 tot 1000 cc per plant per dag schat ik.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje Donnie, nu al bijna cola`s, dat belooft veel goeds,ze drinken ook lekker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi ze zuipen als een tierelier nu, die 6 liter was ook zo op. Morgen maar eens 7 liter proberen. :lol:

 

Nog ff een pic met lamp uit, ze bouwen echt hard door nu. De zweep er over zou je zeggen, al begin nu bladpuntjes te krijgen wat lijkt op verbranding, dus even weer rustiger aan. Ook deze dames hebben een limiet.

 

gallery_26898_12793_201329.jpg

 

Gr,

 

Donnie

 

P.S. Moet echt een externe flitser gaan kopen want die interne komt niet hoog genoeg op m'n cam waardoor je schaduw van de lens in de foto ziet. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg onder de indruk van de gavita's.

Was bij de gs en ze lieten de licht straling zien niet normaal.

Volgende ronde voor mij ook gavita :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk eraan om nog een derde combo digistar/IR 600 erbij te hangen de volgende ronde, moet toch lukken in een 2.40x1.20 tent, als ik bij jouw kijk wat je met 1x400IR al bewerktstelt, respect hoor Donnie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Growtop: jup zijn goede lampen :lol:

 

@Krasi: Krasi dat gaat makkelijk. 2,4x1,2 = 2,88m2 en dan heb je dus bijna een 1m2 per 600 Watter. Fluitje van een cent moet dat zijn om het klimaat te beheersen in je tent. Een DR240w is zelfs teveel van het goede voor 2 slechts IR lampen denk ik, dat ga je merken in grammen per watt. Je kan precies 18 7-gallon smartpots (26 liter) kwijt in die DR240w, 6 planten per lamp. Als je dan een mega opbrenger als Shackzilla of Kolossus pakt nou dan wordt het feest denk ik.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word tijd dat er geur PC komen.

Wat zal het daar lekker ruiken zeg.

 

:lol: /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd: ja als dat zo was dan zou het bij de WF leden heerlijk ruiken in huis! :lol: Ze ruiken in ieder geval heerlijk zoet met een lichte lemon toon.

 

Dag 42 12/12 (Dag 28 zichtbare bloei)

 

gallery_26898_12793_133909.jpg

 

Dames hebben vandaag weer wat BAC bloeivoeding en een minimale dosering Bud Candy en bacto gekregen in 6 liter water. 2 Planten beginnen nu duidelijk minder donkergroen te worden, ik ben benieuwd hoe dit zich doorzet. Ze zullen over 2 dagen weer een CaMG boost meekrijgen van Aptus.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gaat hier nog knallen .

op 28 dagen zichtbare bloei dit :lol:

 

volgens mij ga je toch vet veel wiet scoren deze keer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat hier lekker met die toppen van je :lol:

 

Je bent precies op het dubbele van mij, ik ga duimen dat ze bij mij er ook zo uit komen te zien :o

 

Dat gaan echte knuppels worden B)

 

Hou ze groen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn echt joekels aan het worden, en zo snel al inderdaad, ik zeg ook prachtig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie,

dat wordt alweer zo een Super-Donnie-ronde.

Geweldig! :verrygood

 

Ga zo door!

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt heerlijk uit Donnie!

Leuk om te zien dat ze op die voeding zo goed gaan! BAC Rulez^^

Ben net begonnen (weer)

 

Ik blijf lekker meekijken met je!

 

GreetZ

Amnesia88

Share this post


Link to post
Share on other sites

@john beton: thx man bij jou gaan het straks ook dikke knuppels worden!

 

@blowsterke: welkom in mijn topic. :o Ik ga me best doen ze zo lang mogelijk groen te houden en de dames staan er bij jou ook al lekker bij!

 

@golden: :verrygood

 

@Krasi: ik zie ze met de dag groter worden, die gaan straks omhangen wanneer de stengels minder sterk worden.

 

@Torsti: ik doe me best hopelijk komen er geen rare dingen voor dan moet het wel een lekkere ronde worden, dat zeker. Maar dat is het nu al in principe, wat er ook gebeurt.

 

@Amnesia88: altijd welkom - BAC rulez inderdaad!

 

Dag 43 12/12 (Dag 29 zichtbare bloei)

 

gallery_26898_12793_295555.jpg

 

De dames hebben vandaag weer kraantjeswater van onderen gehad, er ging deze keer zelfs 7 liter doorheen en het was binnen een kwartier volledig weg. Ze lusten wel een slokje op het moment! :showoff:

 

Hier en daar al wat blad dat lichter begint te worden en uiteindelijk zal vergelen. Denk dat het een aardige herfst wordt tegen het einde. :huh:

 

Over herfst gesproken, was vandaag vrij en ben even in de buurt een bos in gelopen om wat kiekjes te maken. Een kleine impressie. :lol:

 

gallery_26898_11102_161844.jpg

 

gallery_26898_11102_248902.jpg

 

gallery_26898_11102_134156.jpg

 

Gr,

 

Donnie :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze worden alsmaar dikker, mooi resultaat gegarandeerd, alleen wat oplettendheid uitgaande naar toprot straks. :showoff:

 

Ik hou wel van een mooie herfst, als het een paar weken erna maar weer voorjaar wordt :icecool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie rustgevende foto`s zeg.

Ziet er nog steeds mooi uit.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi & zODd: bedankt mannen ik ga inderdaad toprot in de gaten houden. Ik had in eerste instantie de hurricane fan gedimd middels de DCS, maar nu gewoon ''vol'' op stand 1 voor een wat vollere bries door de tent heen.

 

Dag 44 12/12 Dag 30 zichtbare bloei

 

gallery_26898_12793_121704.jpg

 

gallery_26898_12793_313488.jpg

 

gallery_26898_12793_35113.jpg

 

Dames hebben vandaag een minimale dosering BAC Bio PK voor de kiezen gehad. Morgen krijgen ze aptus regulator wederom mee. Ik ben echt benieuwd hoe dit er begin december uit gaat zien.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn Donnie!

 

Wat een buds, en zulke gezonde planten :verrygood

 

Begin december word wit! :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...