Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

9x Kolossus fem / Secret Jardin DR90 / Gavita 400w IR bloei / Voorgroei Spectrabox 2-250w

Recommended Posts

Wat een toppen zeg ja ik weet het ik val in herhaling maar dat kan ook niet anders.

Denk wel dat je er iemand K.O kan slaan met zo een top.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ripper in hospitaal gemept met hennep top :lol

 

Ben benieuwd ik wil kolossus nu ook aanschaffen

 

Is er nu egt een lemon smaaak aaan donnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:spliff:, je moet wel een goede fundering hebben met zulke wolkenkrabbers. Je had er al eentje omgehakt, kun je misschien iets vertellen over de root pouch? Die wil ik waarschijnlijk ook gaan gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey don,

 

Allereerst een geweldig veldje met heerlijke knuppels maar ik heb daarom gelijk een vraag voor je

 

Ik wil eigenlijk weten hoe hoog de kollosus bij jou nu is.

Dus vanaf aarde tot top.

Bij mij zijn die krengen maar 70cm en vind dat een beetje aan de lage kant ookal zit ze vol met toppen :spliff:

 

Suc6

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@John: bedankt je nieuwe camera gaat het vast lekker doen, ben benieuwd naar je nieuwe shots!

 

@Krasi: ja ik heb er zojuist wel 1 moeten stutten want die begint ietwat te hangen onder het gewicht. Maar ze gaan nog steeds lekker ik zal nog eenmaal een foto update plaatsen voordat de schaar erin gaat, waarschijnlijk donderdag. Hebben ze toch best een tijd op 12/12 gestaan.

 

@zODd: :spliff: denk in ieder geval als je hem recht in je snuffert krijgt, dat je het wel voelt ja. :lol:

 

@john: Nou, ik heb gister even thee gezet van wat topjes onderin die ik niet meeweeg en waarvan ik nu al zo'n 20 gram heb van 2 planten - daar gaat lekker hasj van gemaakt worden straks. Anyway even terug naar het verhaal, zeg maar 2 gram even in 1 liter water opgelost. Denk ik ruim een 300ml ervan gedronken en ik was me toch een partij knetter, niet normaal. Mijn hart ging als een bezetene tekeer ;) :D ;) Maar na zo'n anderhalf uur zakte het gevoel weer en voelde ik alleen me kop nog. :huh: Ik raad dit soortje je zeker aan. Ze ruikt niet extreem, lekker stealth dus en ze is een flinke opbrenger. Het effect is prima zo te merken. :lol:

 

@Frikandel_Speciaal: ze hebben stevige stelen, maar ik heb er nu 1 een schouder aangeboden om op te leunen. :nerd Het gaat richting het eind.

 

@Cw: Ik heb die van mij in de hoofdtoppen geknakt en ze zijn ook circa 60-70cm. Lekkere compacte planten maar je kan ook een paar dagen meer voorgroei geven, dan worden ze nog wel wat langer. Ik prefereer zelf compacte planten die gaan ook minder hangen op het eind.

 

Knip update deel 3.

 

Plant nummero 3 hangt lekker te drogen nu zo'n 5 dagen maar aangezien ik toch benieuwd was naar het bovenste stukje van de hoofdtop heb ik haar maar even onthoofd, ontdaan van wat opdrogend blad en even op het weegschaaltje gelegd. Toch niet misselijk zal wel zo'n 13-14 gram van overblijven schat ik zo. En dat is slechts het gedeelte boven het gat van de laatst geoogste plant.

 

gallery_26898_12793_116026.jpg

 

Dit stuk dus

 

gallery_26898_12793_131647.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mijn plakt je alle kanten op als ik de glinstering in de top op de weegschaal ziet.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd: hier een enigzins close up van dezelfde foto.

 

gallery_26898_12793_237704.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere top Donnie, vol en potent, toen ik zaterdag de kleine afgeknipte topjes van onderin m`n KF ging roken had ik hetzelfde effect als jij, namelijk een snel kloppend hard echt alsof ik gerend had, ik ben er uiteindelijk 2 dagen van de kaart van geweest en gelijk weer ff genezen van het blowen, wat een strains zet die Sannie voor ons neer. :spliff:

Ik ga een kleine verdamper aanschaffen omdat ik hoor dat de werking voordeliger is en ook minder schadelijke stoffen je longen bereiken, ook de smaak zou beter tot z`n recht komen, ik wil toch wel m`n oogst blijven proeven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er goed uit. Die gedroogde top zal idd nog iets lichter worden, maar niet veel.

Aangezien ik nu ook al weet hoe compact en vol de toppen kunnen worden met led-voorgroei, en hps afbloeien.

1 van mijn plantjes is namelijk afgebloeid onder 250W hps, en na het drogen was ik echt verbaasd hoe compact en zwaar de toppen bleven. Zwaarder en compacter dan de beste wiet die ik hier in de shops kan kopen. :spliff: En dat met een gewone 250W lamp. Ik kan erop zitten (per ongeluk), en echt hard in knijpen zonder dat het echt indeukt, of plat wordt. Met deze IR lamp, zal dat nog voller en compacter zijn dan je ooit hebt gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: Thx man ze is inderdaad lekker compact - ik ben oh zo benieuwd naar het totaal gewicht straks.

 

@Topshield: dat zeg ik nou ook over jouw shackzilla's, je hebt een mooie pheno daar staan!

 

@kweekfreek: thx voor je reactie - ja het valt me ook mee hoeveel ze indrogen, maar dat heeft denk ik niet zoveel te maken met de combinatie LED + HPS, maar meer met de compactheid en het drogen van de gehele plant op z'n kop, zodat alle sappen nog in de bloemen trekken, met de nodige massa daar nog aan te maken.

 

Dag 85 12/12

 

Sommige planten lijken net shackzilla's kwa bloeiduur. Die 9-10 die worden aangegeven heb ik in ieder geval niet gehaald, ik zag bij Polliepol ook dat ze ruim 80 dagen op 12/12 stonden.

 

Maar ze gaan DENK IK morgen toch maar om. Ik heb vandaag weer een haasje los geoogst, de rijpste met een heerlijk dikke hoofdtop. Deze plant is denk ik de minste opbrenger maar zal denk ik alsnog zo'n 40-45 gram droog in de schaal leggen, als ik zie hoe compact die enorme hoofdtop is.

 

gallery_26898_12793_110779.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afbloeien kan ie wiel die Donnie, doet ie het of doet ie het niet...morgen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat iig erg goed. ;)

Ik heb afgelopen maanden, sinds ik zelf kweek, heel veel plantjes gezien, van buiten, gegroeid en gebloeid onder mijn led, tot 600W hps. Met zoveel plantjes die ik heb gezien nu, durf ik wel te zeggen dat het door de led komt.

De 2 meest harde en compacte planten, kwamen van mijn led, en de 250W hps. Voorgegroeid onder mijn led.

Buitenwiet, gewoon onder hps gegroeid en gebloeid, shopwiet, niets was zo hard en zwaar .... ;) En daarbij vertel ik ook even dat die plantjes het verste van de bulbs af stonden. Je kan er gerust iemand een gat mee in de kop gooien. Want inknijpen lukt gewoon niet. :D

 

Voor de rest, keep up the good work. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: thx en ze hebben inderdaad een beste poos gestaan.

 

@kweekfreek: thx voor je reactie ik moet zeggen dat het voorgroeien onder LED heel lekker ging en dat voor slechts 104 watt. Maar ik denk dat ik niet zulke knuppels had gekweek met die spectrabox als met de Gavita lamp. Logisch ook, want de Gavita is 400 watt.

 

Dag 86 12/12

 

Aan alles komt een eind, en zo ook aan deze ronde van de 9 Kolossus dames. Ze staan vanaf nu in het donker, ik denk een drietal dagen op 20C en een LV van 45%, met een briesje van afzuiger en hurricane. Ik wil dit maal eens proberen of er nou echt nog een laatste poging door de dames wordt gedaan om thc aan te maken. De Gavita is uit de tent.

 

gallery_26898_12793_45589.jpg

 

Tot de volgende update, waarbij de dames op hun kop zullen hangen.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie afsluiting Donnie, hopen op een top uitslag :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: Bedankt - net na de kerst weet ik meer. :spliff: We gaan voor minimaal 400 grammen.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met ze allen van links naar links en nog meer links.

Doe die top links achter niet je tentje om laten vallen? (naar links)

 

Hoe badair.gif ze eigelijk nu?

 

zODd doet bow.gif

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd de tent ging bijna omver. ;) Maar ik wil ook wel eens van voor, naar achter en naar rechts. :spliff: Dus dan blijft de wigwam enigszins in evenwicht.

 

Oogst update

 

Ik kon het toch niet laten en beter geen kans op eventuele rot aangezien sommige dames al flink in de herfst zaten, heb ik ze geknipt en in z'n geheel opgehangen. Planten hebben bijna 24 uur in het donker gestaan, nadat ik ze geknipt had de tent schoongemaakt. Ziet er nu weer proper uit en de dames hangen te drogen bij een LV van 45% en een temperatuur van 18-19 graden. Klein briesje door de tent met een gedimde hurricane (afzuiger staat op 40%). Lekker langzaam drogen voor het beste resultaat! Plant rechtsonder en die ernaast hangen al langer te drogen, eerst in mijn dr40 en nu in de dr90.

 

gallery_26898_12793_152000.jpg

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn mooi

hang.gif.

 

Nu het volgend proces succes.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas maar op dat het plafond van je tent niet doorzakt :spliff:

Ben benieuwd of Kolossus je qua roken ook bevalt, het ziet er in ieder geval top uit. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstandige keuze Donnie, ze hebben iig lekker de tijd van je gehad...en nu in spanning afwachten :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn tog mooie dikke toppen geworden.

NOu ben echt benieuwdnet zoals krasi al zij... spannend :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet strak donnie

Ben benieuwd wat er vanaf gekomen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens bedankt voor de reacties.

 

Eerste resultaten bekend.

 

Het is nu redelijk droog, andere toppen zijn al volledig droog, schat dat er nog zo'n 10 a 20 gram zal verdampen van de grote toppen. De nog ietwat vochtigste toppen bovenop. Het gewogen resultaat van alle grotere toppen is: 438 gram.!! Ben totaal geen rot meer tegengekomen!

 

gallery_26898_12793_130155.jpg

 

De losse zak ernaast heeft een gewicht van 62 gram.

 

Er hangt nu nog aan klein spul een kleine 30-40 gram denk dat ik nog moet knippen.

 

gallery_26898_12793_32788.jpg

 

gallery_26898_12793_309412.jpg

 

Al met al een lekkere ronde. :huh:

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd vette ronde donnie!

hoopelijk smaken ze hoe ze eruit zien .

heb je lekker gedaan onder die Ir :)

komt er nog een rook verslagje? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...