Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

9x Kolossus fem / Secret Jardin DR90 / Gavita 400w IR bloei / Voorgroei Spectrabox 2-250w

Recommended Posts

Mooi hoor Donnie, ik gok op 404 gram ;)

 

Interessant wat je laten zien hebt, na een volledige HPS-draai volgende keer ga ik voor de derde kweek ook voor een combokweekje gaan.

 

Grtz,

 

John007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zo, dit zijn nog is mooie dames ;) Kolussus heb ik ook al zien opgroeien, en ik weet wat voor grote opbrengst ze kunnen brengen, dus als ik mee mag doen met bieden zeg ik 352g.

 

Succes en veel groenvoer gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: Ja ik denk dat ik wel in de richting van de 1 op 1 kom, de tijd zal het leren. De geoogste dames waren ook nog niet eens de meest flinke en die wegen nu tezamen, geknipt, al 120 gram. :tu Zal nog wel iets indrogen maar denk dat er wel zo'n 100 gram droog overblijft. Meeste vocht is er nu wel uit na bijna een week. De compactheid is prima.

 

@John: Flink doorsmoken ehhhh vaporizen dan voor me. :specool Maar je hebt gelijk is straks een aardige hoeveelheid ;)

 

@Taiga: ik schat dat ze vrijdag / zaterdag wel omkunnen maar ik blijf kijken naar de trichomen wat het juiste moment is, en dat is voor elke plant weer anders meestal

 

@George Kush: Ik hoop het dat zou lekker zijn

 

@Pacman: dat zou me wat tegenvallen, die 346 gram. :lol:

 

@Groeneshizzle: Dat zijn de betere cijfers, boven de 400 gram iig daar hoop ik op.

 

@Doc: En wat biedt jij Doc? ;)

 

@Tw!tchy: Hoop op iets meer, maar 375 gram is niet iets om je voor te schamen denk ik zo.

 

@John007: We gaan het zien, een combokweek is volgens mij prima, maar ik weet niet wat de exacte invloed is, de plant heeft in de bloei meer aan HPS, ze bloeit er makkelijker onder.

 

@Musha: Thx, kolossus is een mooi stealth soortje, geeft niet extreem veel geur af maar ze ruikt lekker fris. En ja het is een flinke opbrenger ja.

 

Knip update deel 2

 

De planten hebben nu bijna een week op de kop te drogen gehangen, en ze begonnen al knip gereed te worden, zijn niet zo plakkerig meer dus ik heb ze ontdaan van hun stelen.

 

Zie hier het resultaat. Heb ook nog een halve wekpot met wat luchtigere topjes hier gaat ik hasj van maken op een later tijdstip.

 

gallery_26898_12793_286227.jpg

 

120 Gram los nu van 2 planten, zal nog wel 20% circa vanaf gaan (meeste vocht is er al uit) ben benieuwd wat het straks tezamen gaat doen wanneer het lekker droog is. Zoals gezegd zijn dit niet de zwaarste planten dus ben erg benieuwd wat de overige 7 dames straks gaan doen kwa gewicht.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we dan toch gaan gokken, dan gok ik ff mee als dat mag.....Ik denk 397gr

 

Mooie toppen geworden kerel, leuke topic geweest om te volgen.

 

Succes met je volgende ronde!!!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk makker, ziet er mooi uit je gedroogde topjes, en ze brengen een mooi gewicht mee, ik ga voor 423gr mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, wat het ook gaat worden, bedankt alvast voor weer een mooi en spannend topic ;)

t was een mooie ronde waarbij leuke nieuwe dingen zijn getest.

hoop dat er nog een leuk rook verslag zal komen van dit soortje.

succes en op naar de volgende ronde [ weer wat nieuws ? Doc, nog wat in de testfase ?? :tu ]

 

Grtn Erazer :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gok op 431gr en wens je zelfs meer toe ,leuk verslagje trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

@THC dude: Thx voor je reactie hoop ook zo rond de 400 of iets erboven

 

@Krasi: Hoop dat je gelijk hebt zou een mooi resultaat zijn.

 

@luie hond: Ben benieuwd wat het gaat worden, het is nu nog koffiedik kijken.

 

@erazer: geen dank, fijn dat je hebt genoten daarvoor doe je het toch ook.

 

@zero: thx voor je reactie en dat zou een mooi gewicht zijn. ;)

 

Dag 77 12/12

 

Ondertussen, in het tentje. De plant in het midden achter lijkt toprot (bruinte vlek bijna bovenin) te hebben, maar als je goed kijkt zie je aan de kleur dat het volledig ingedroogd blad is dat aan het verpoederen is. Deze plant gaat naar verwachting ook flink wat gewicht in de schaal leggen, de toppen zijn al flink compact en dat wordt alleen nog maar beter denk ik zo. Er zit ook geen los blad in de toppen en alles lijkt in orde tot nu toe, ben wel blij dat ik geen rot meer ben tegen gekomen. De dames dikken lekker aan en ik heb de lamp naar 275 watt gezet, dat zullen we wellicht fijner vinden omdat ze al richting het einde lopen.

 

gallery_26898_12793_589260.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn serieuze knotsen zeg,mooi wetende dat ik ook zo'n lamp besteld heb.

 

Grts

 

Als ik ook vrijblijvend mag ;) 398gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schrok al een beetje toen ik de foto zag, houdt haar toch maar goed in de gaten, btw is dat echt zo dat tegen het einde je lichten dimmen/hoger hangen gewaardeerd wordt door de planten, ik zag vandaag al eerder bijna een discussie ontstaan, zo ja, dan dim ik de mijne ook terug naar 400watt tegen het einde, op naar een mooi eindresultaat Donnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TeringJantje Donnie dat zijn echt mooie buds geworden! @ knipupdate deel 2 pic

nog even en dan gaan ze voor de bijl ;)

 

kun je al wat zeggen over de smaak/high?

Share this post


Link to post
Share on other sites

minstens 1 op 1 zei ik... dus ik ga voor 440 gram!

het ziet er goed uit, dikke knuppels!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie Knap werk man !!

 

 

mooie foto met dat lamppie er boven:P

 

 

 

Groetjes,

Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat cht wel 400 gramm meer worden.

je bent er nog niet maar je heb het in ieder geval weer mooi geflikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hazer4: aan die lamp ga je zeker veel plezier beleven!

 

@Krasi: ik hou haar goed in de gaten en het breidt zich niet uit, het zijn echt verdorde bladeren, zo droog dat het verpoedert als je er aan zit.

 

@Groeneshizzle: ja ze mogen nog wel eventjes. Veel cloudy amber maar ook nog een paar clear. Nog even laten staan dus.

 

@Shilizous: ik hoop het te redden die 440 gram, ook al heb ik voorgegroeid onder 104 (!!!) watt led.

 

@taiga: ja daar hou je van he, niet alleen foto's van de plant maar alles daarom heen!

 

@Buzz: ja denk ook 400 gram + als ik dit zo zie nu. De buds zijn echt zeer compact, zoals je ook kunt zien in de foto's.

 

Dag 80 12/12

 

Dames beginnen redelijk af te rijpen maar ze mogen nog even. Ik geef ze nog steeds enkel water, vanaf vandaag enkel van beneden zodat ik ook echt ''spoel'', mochten die buffertabs in de aarde nog niet opgelost zijn. Het was de planning om ze morgen te oogsten, maar ik wacht nog even geduldig ook al kriebelen m'n vingers. ;) Al hoewel Kolossus een hoofdtop dominante strain is, vind ik ook de zijtakken bij sommige pheno's mooi opkomen.

 

gallery_26898_12793_143468.jpg

 

gallery_26898_12793_85234.jpg

 

De plant met beginnende rot heeft geen rot meer getoond. Lijkt er op dat ik er tijdig bij was. Gelukkig maar, want ze gaat nog aardig wat grammen in de schaal leggen, zeer compacte toppen. Ze is ook het meest rijpe van de overgebleven planten in de tent.

 

gallery_26898_12793_131647.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op die overzichtfoto's gaan de details wat verloren (ook door de compressie bij wietforum-uploads...), maar die 2e en 3e foto.... :tu

Het zijn echt dikke harde toppen man, de genetica is top maar je kweek ervan ook ;)

Die gram per watt zijn echt wel te halen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een biervaten formaat die toppen zeg.

Cola`s zijn er niks bij.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er goed uit.

Het aftellen is begonnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijven geweldige toppen, en mooi dat ze niet overhaast afgebloeid worden, trichome-harvesting is echt het beste, en een ieder is vij in het kiezen van percentages amber en of milky, mooie run Donnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markz: Ja klopt er worden zoveel foto's geupload hier dat er wel gecropt moet worden. Maar hoe dan ook, het ziet er erg goed uit vind ik zelf ook, heerlijk harde compacten toppen. Ze doet haar naam eer aan. ;)

 

@zODd: Leuk dat je weer even langswipt zODd, goed om te horen dat je ze lekker vet vindt! :D

 

@Groeneshizzle: ja binnenkort gaan ze er allemaal af.

 

@BUZZ: het aftellen is zeker begonnen, ben benieuwd wat er vanaf komt!

 

@Krasi: Thx bij jou schieten ze ook al aardig op zeg, met zoveel dagen in het vooruitzicht nog kan dat alleen maar lekkerder worden!

 

@John: bedankt maatje bij jou gaan ze ook lekker onder die 250 watter.

 

Dag 82 12/12

 

Ik heb gisteravond 1 haasje geoogst. Die hangt nu lekker te drogen op z'n kop. Het was de plant waar ooit beginnende rot in is gespot, ik heb de hele plant nog nagelopen en ze is schoon van rot, ze voelt goed zwaar aan! In de voorgaande rondes knipte ik alle toppen nat. Maar op deze manier gaan de sappen en suikers nog richting de toppen. Het is tevens ook makkelijker knippen vind ik.

 

gallery_26898_12793_195455.jpg

 

De overige 6 dames hebben vandaag weer lekker gezopen, ze drinken nog steeds 300-400ml per dag. Niet zo veel meer als voorheen, maar ze bouwen nog steeds mooi door. De puisten beginnen flink door te komen, volgens mij alleen bij een plant dat ze dan aantrekkelijker is. :spliff:

 

gallery_26898_12793_185063.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben stik jaloers op dat veld van je.

het gaat lekker hier.

 

Het gaat in de goeie richting hier bij mij.

Heb ook een nieuwe camera gekregen met macro stand en 12 mp.

er gaan mooie budshots komen.

 

Nog succes met de laatste loodjes makker. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En toen waren er nog 6, 1 voor 1 rijp voor de slacht, als je in het midden naar de steel van een plant kijkt, die overigens lekker dik zijn, en dan naar de top zie je hoe dik ze eigenlijk zijn, dazz niet misselijk :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...