Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

9x Kolossus fem / Secret Jardin DR90 / Gavita 400w IR bloei / Voorgroei Spectrabox 2-250w

Recommended Posts

;) :D

 

nog even makker en dan ken je smullen

al bij al wordt dit een mooie ronde donnie .

veel heb je niet verloren denk ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Groeneshizzle: thx de herfst hakt er flink in maar ze gaan tot het bittere einde. ;)

 

@Krasi: ja met de compactheid zit het wel prima, maar ik ze nu met de dag nog compacter worden dus ik deze haasjes zeker niet te vroeg oogsten. Plant links achterin lijkt mij eind van deze week klaar. Ik geef geen voeding meer er zit nog zat in de aarde en ze krijgen enkel en alleen water nu. Ik denk dat ik bij de gele planten een blokkade heb door een te actief bodemleven, net als bij jou. Alleen bij mij is dat proces niet meer omkeerbaar zo lijkt het.

 

@Buzz: geen groen oranje, en het ruikt ook nog eens prima in en om het tentje (wanneer ie is open geweest uiteraard)

 

@John: Thx man ja ik ga rond de kerstdagen wat heerlijks te poffen hebben - wil het even goed laten drogen en enigzins curen. Ik schat dat ik er 3 gram uit die top heb geknipt toen, dus dat overleven we wel. Moet zowiezo me best gaan doen om dit op te roken/

 

Dag 61 12/12

 

De herfst gaat bij de vergelende planten flink door en ook de andere planten beginnen lichter wordende fanleaves te krijgen, ik denk dat alle planten voor 10 december om zullen zijn.

 

gallery_26898_12793_409689.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook jouw ronde is geslaagd, mooie dikke budzz, toch schijnt de vergeling niet in alle planten te zitten, of minder erg bij sommige, dus zou je denken dat ons overactieve bodemleven nog wel wat te temperen is met alleen water geven, ik heb nog een lange weg te gaan, dus ik hoop van wel iig, zijn er geen foefjes voor??

 

Jezus.........ik keek weer even naar je foto, monsterlijk...mooi gedaan maat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering Donnie

 

Wat een knotsen jongen ;), dat zijn echt dikke toppen geworden.

Voelen ze ook compact en hard aan of valt dat mee???

 

Je ronde is idd geslaagd zou ik zeggen, en dat vergelen daar zou ik me niet druk overmaken. Je bent toch bijna klaar dus scheelt straks weer knippen ;-)

 

Succes met de laatste loodjes!!!!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 gram is toch weer 3 gram

het had alsinds erger gekund .

 

de dames staan er net bij zoals je zegt de herfst klapt er genadeloos in zo te zien

ik wil wel weten wat hier uit je tentje gaat komen :D

het ziet er veel belovend uit ik blijf mee kijken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: Ja klopt sommige planten kunnen er beter tegen als de ander denk ik dan maar (kwa pheno). Maar een foefje is er niet echt voor, behalve wateren. Op aarde is het lastig spoelen. Op cocos / mapito bv was het heel ander verhaal geweest. Maar goed, ik laat ze staan totdat ik een juist trich moment heb. De meest rijpe plant toont nu al aardig wat cloudy trichs, die zal eind van de week omkunnen, de minst rijpe zeker nog niet.

 

@THC Dude: Bedankt - de toppen zijn flink hard dus de compactheid is wel in orde. ;) Ben benieuwd wat er kwalitatief, maar ook kwantatief, afgaat komen.

 

@John: ja 3 gram is 3 gram dat klopt, maar toch beter dan die hele plant in de kliko te tiefen als je echt para bent. Maar goed het pakt tot nu toe goed uit, ik hoop dat ik geen rot tegen kom tijdens het knippen straks.

 

Dag 62 12/12

 

De dames drinken nog steeds best aardig, zo'n 700ml per plant per dag, wel minder als de bijna volle liter per dag voorheen. Ik geef helemaal geen voeding meer mee, er zit echt nog meer dan genoeg in de aarde en ze zullen het er maar mee moeten doen. Ik heb vandaag wel Aptus Regulator meegegeven in de hoop dat de herfst zo langzaam mogelijk vordert.

 

gallery_26898_12793_8418.jpg

 

Meest rijpe plant achterin

 

gallery_26898_12793_167666.jpg

 

Dichterbij

 

gallery_26898_12793_31412.jpg

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er prachtig uit.. :D

deze ronde kan al niet meer stuk, mooi resultaat weer.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou Donnie deze ronde is geslaagd volgens mij.

Heerlijk om die toppen zo te zien hangen, op naar de laatste loodjes! ;)

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie potente topjes onderin, je maakt er iig een mooi wietje van, top man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stikkie: Stikkie bedankt voor je reactie, wanneer zien we weer eens een verslag van jouw zijde?

 

@Cw: Ja tot nu toe gaat het lekker en de toppen die hangen nog niet echt, dat is het knakwerk dat is uitgevoerd. Maar de stelen zijn nog straf, later zullen ze denk ik wel gaan bungelen. ;)

 

@Krasi: Ja onderin zijn ze nu ook lekker compactheid aan het winnen (lees: aandikken) dus ik laat ze lekker nog staan totdat ik met mijn loepje de eerste amber trichs ga zien. :D Of ik moet opnieuw rot tegen komen, maar het lijkt er niet op. :D ;)

 

Dag 63 12/12

 

De dames staan nu precies 9 weken op 12/12, we gaan week 10 12/12 in. De dames hebben vandaag geen drinken gehad, morgen krijgen ze weer onafgezuurd water voor de kiezen. Ze zijn nog steeds lekker aan het aandikken, ben echt benieuwd wat er vanaf gaat komen kwa gewicht.

 

gallery_26898_12793_349976.jpg

 

Tot de volgende update,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt wel een kunstwerk uit Pisa, ga je nog stokken of bind je ze vast aan het plafond....wat een monster rechtsvoor :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Stikkie: Stikkie bedankt voor je reactie, wanneer zien we weer eens een verslag van jouw zijde?

Donnie

 

binnen een maand komen de eerste stikkie topics weer.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: ja ze houden elkaar wel in everwicht, ik ga niet meer stokken de planten zijn stevig genoeg zo lijkt het.

 

@Stikkie: ben benieuwd pik jouw verslagen zijn altijd leuk om te lezen.

 

Dag 66 12/12

 

De herfst gaat bij 3 planten bruut door, volgens mij zijn die 2 achterste grietjes links en rechts redelijk oogstrijp, trichomen zijn bijna allemaal cloudy het is wachten op de eerste amber trichs.

 

Hier wat pics

 

gallery_26898_12793_250967.jpg

 

gallery_26898_12793_244098.jpg

 

gallery_26898_12793_36099.jpg

 

Het scharminkel kwa bladaftakeling :D linksachter

 

gallery_26898_12793_93570.jpg

 

Maandag gaat de schaar in dit haasje en degene rechtsachter. Ik droog de planten in z'n geheel op de kop dan.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy donnie

Dat ziet er goed uit joh , kriebelen de vingers al om te knippen ? :D

Echt mooie dikke toppen , heel veel succes en plezier met de laatste loodjes

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Donnie, ik ben blij dat je dames het goed doen ondanks het wat gele blad, hoe is de hardheid van de toppen, en de geur, succes nog even :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee Donnie

da zijn beste knuppels :D

zou je er een keer een cola fles of een aansteker langs kunnen houden tijdens het fotos knippen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een geweld daar zeg heerlijk om te zien.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dikke planten Donnie!

Let wel op rot bij die plant met haar gele bladeren...

 

Gr,

Shilizous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op naar de laatste loodjes,ze dikken lekker aan.Blijven controleren,dan komt het wel goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een knuppels zeg, en dan onder 400 watt :D Wou dat de kolossus het ook bij mij zo goed deed vorige ronde, maar deze ronde gaat dan ook al veel beter dan vorige keer, misschien lukt mij dit ooit nog eens ;)

 

Ben je tevreden over de kolossus Donnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Lekker Bezig Donnie :) :D ;) :D ;)

 

 

 

Groetjes,

Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

he donnie je hebt weer een mooie ronde neergezet gr b :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pacman83: Ja ik heb er wel zin in om die eerste dames te trimmen :) De rest mag nog wel even denk ik zo.

 

@Krasi: De toppen zijn echt hard dus dat betekent hopelijk straks rond de gram per watt? We zullen zien wat de weegschaal gaat zeggen straks.

 

@Groeneshizzle: Zal er bij de volgende update weer even een colafles naast houden. Thx voor je reply!

 

@zODd: bedankt voor je reactie zODd kijk lekker mee met de toch enigzins laatste loodjes.

 

@Shilizous: De bladeren drogen op maar toch zijn er geen slappe blaadjes meer te bekennen sinds dat ik mijn ventilatie in de tent heb aangepast, en harder afzuig. Volgens mij waren er hoge pieken van LV die de beginnende toprot in 1 van de hoofdtoppen heeft veroorzaakt.

 

@Art: Ik check dagelijks, heb geen rot meer mogen bekennen en de LV is mooi rond de 40% nu. In de nacht 45-50%, niet echt extreem hoog dus maar ik blijf waakzaam.

 

@Tw!chy: Ja het zijn beste knuppels geworden en de compactheid is ook prima, ik ben benieuwd hoe dik de nu nog jongere planten zullen gaan worden.

 

@taige 2: Thx mate! :D

 

@Boosie: Bedankt Boosie leuk dat je even meekijkt en een reactie plaatst.

 

Dag 68 12/12

 

Ik ga morgen uitgebreid de trichomen van de 2 achterste dames bekijken, en dan kijken of het moment daar is. Zo niet, dan blijven ze nog even staan, de andere planten mogen nog wel 2 weken minimaal denk ik zo. Dus we gaan over de 80 dagen 12/12 heen? ;) Dacht dat kolossus 9 tot 10 weken bloeitijd had? Dat zou dan betekenen 9 tot 10 weken zichtbare bloei....

 

Het goede nieuws is is dat de planten blijven drinken en doorbouwen. Ze krijgen nog steeds enkel kraanwater.

 

gallery_26898_12793_119856.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, ik denk dat je de gr/watt wel gaat halen, zoals je zelf al wist zijn voorgeschreven bloeiweken een richtlijn, als je trichs gaat kijken, zou je voor ons een mooie macro kunnen schieten :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi hoop het, het ziet er allemaal al zeer compact uit dus ik heb wel goede hoop. Mocht het niet zo zijn dan is het ook goed, volgens mij is de kwaliteit prima!

 

Dag 70 12/12

 

De 2 rijpste planten hangen op de kop te drogen. Ik ga ze over 3 dagen beetje bijscheren heb geen zin nu. ;) :D

 

gallery_26898_12793_275825.jpg

 

Er staan nu dus nog 7 dames in de tent, beetje geherpositioneerd met meer ruimte nu dus dan pakken de onderliggende topjes die wat minder zon kregen ook nog wat mee die laatste 10 (?) dagen. Ze zullen gewoon alleen nog maar water krijgen, misschien morgen nog een beetje bacto en regulator mee en dan houdt het op.

 

gallery_26898_12793_442342.jpg

 

Even een colafles ter formaat

 

gallery_26898_12793_92947.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...