Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

9x Kolossus fem / Secret Jardin DR90 / Gavita 400w IR bloei / Voorgroei Spectrabox 2-250w

Recommended Posts

@John: Ja vet zijn ze zeker alleen het is best gaar van die rot, ik hoop dat het nu echt weg is en ook niet meer terug komt, had er toch even lastig van geslapen. :) Zag me rookwaar al in rook opgaan, maar niet door mezelf. ;)

 

@Krasi: Ja alles is nog steeds in orde, de LV zakt nu ook richting de 40% en in de nacht max 52-53% heb ik een extra ventilator tegen de beentjes van de dames blazen, precies een lekker briesje om de hogere LV tussen het bladerdek wat te doen zakken. En het belangrijkste van dit alles, geen enkele rot meer gespot en ik check dagelijks 2 maal alle planten zorgvuldig. Afzuiging gaat in de nacht ook handmatig omhoog.

 

@pablo: Thx man en ja er is best kans dat sommige nog wel een maand staan, aangezien Pollipol 2 planten in scrog ook dacht ik ruim 12 weken op 12/12 had staan. Maar ik neem gewoon lekker de tijd om ze af te rijpen, en kijk naar de trichomen. Ik hoop niet dat ik eerder zal gaan moeten oogsten als nodig ivm rot of iets dergelijks. :P

 

@Predator: Je moet naar mijn mening niet teveel afgaan op wat de breeder steelt als bloeidagen. Daarvoor zijn er teveel factoren die daar invloed op kunnen hebben. Het zijn geen stekken - maar ik let gewoon op de planten dus we gaan het zien hoelang ze uiteindelijk mogen staan. Maar ze dikken nog steeds aan zal vanavond wanneer de lamp uit gaat es even een paar kiekjes schieten.

 

@Blowkje: Bedankt, het zijn idd flinke dames aan het worden, ben benieuwd hoeveel ze in de weegschaal gaan brengen straks na het knippen. B)

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 54 12/12 (Dag 40 zichtbare bloei)

 

De dames krijgen wat meer vergeling nu, en hebben gisteren een minimale hoeveelheid bac bloei meegekregen, vandaag weer kraanwater.

 

gallery_26898_12793_37051.jpg

 

gallery_26898_12793_359645.jpg

 

Ze dikken nog lekker aan en de LV is vrij laag, als er geen toprot meer is die ro(e)t in het eten gooit, dan gaat dit een leuke ronde worden.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kijk al de hele ronde stil mee maar dat ziet er echt super uit

hoe ruiken ze en hoelang moeten ze ongeveer nog denk je

 

gr rster

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zitten cola;s tussen :P

 

lekker man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een dikzakken :) Gaaf om zo eens een kolossus kweek mee te maken, is wel even anders dan mijn eerste ronde met 400w :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Donnie,

ik gun je een hele mooie ronde en vooral zonder rot!

Het ziet er super uit! :P

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Donnie, gaat lekker met de knoeperts, de vergeling lijkt niet alle planten te treffen, is deze er de om herfst in te luiden of om een tekort weer te geven, ze lijken nog zo jong en desalniettemin errug dik :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit donnie

ja dat is lastig om mee te maken maat .

 

komt wel goed het zien er ferme basebal knuppels uit :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie je had ons al overtuigt om de 250 watt IR Lamp te nemen :D

 

Maar we denken dat het de 400 watt gaat worden ziet er echt allemaal erg NICE uit !!

^

600 watt is te veel voor ons en ook voor ons toekomstige hok in de schuur ;)

 

 

 

Zelf ben ik erg enthousiast over hoe de lamp er uit ziet en de EVSA ;)

Mis een fototje van :D?

 

 

Groetjes,

TAiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rster: Bedankt en stil meekijken mag altijd, maar reacties zijn ook welkom. :)

 

@Groeneshizzle: Ik hoop het, moet wel die smerige toprot wegblijven in mijn tent.

 

@MRT: Jazeker, ik zal over een weekje nog eens een colafles naast de toppen houden dan kan je zien hoe groot ze zijn geworden.

 

@Tw!tchy: Thx man. ;) Het zijn idd een stel deegrollen. ;) Maar jouw kolossus zag er ook lekker uit ik keek toen al af en toe mee in je topic omdat ik dit soortje op het oog had.

 

@Torsti: ja het lijkt nu goed te gaan, sinds dat ik de rot heb geconstateerd en ruim heb verwijderd ben ik bij elke inspectie geen enkele rot meer tegen gekomen. Dat betekent niet dat er nergens een haard is, maar we gaan het zien. Ik hoop zeker ook dat het wegblijft in ieder geval, dat moge duidelijk zijn. ;)

 

@Krasi: ja ze vergelen nu wel best erg maar ik ga nu met de zweep erover, ze moeten het maar redden met wat er in de aarde zit, 1x per week bloeivoeding nu nog en de laatste 10 dagen voordat ik ze omhaal enkel kraantjeswater. Het lijkt geen tekort in ieder geval, maar eerder een overschot. Was ook wel te verwachten ik heb denk te enthousiast lopen strooien met voeding. :D

 

@Leila: thx Leila. Ik hou wel van flinke toppen. :D

 

@John: ja ik denk dat ik bij de oogst even richting het honk loop om een homerun te slaan. :D

 

@taiga: 400 watter doet het erg goed, toch wel weer een hoop meer extra output (lees lumen). En de EVSA ziet er zo uit. ;)

http://www.leplantage.nl/WebRoot/Store/Sho...tar_400_320.jpg

 

@topic:

 

Dag 57 12/12

 

De dames hebben het zwaar, de fanleaves vergelen flink, maar het goede nieuws is dat de toppen nog steeds flink aandikken. Alles ziet er compact tot zeer compact uit, dus daarover ben ik wel tevreden en ze zullen alleen maar voller gaan worden richting het oogstmoment. LV in de dag is nu 40-43% en in de nacht niet boven de 50%, dus dat is een goede zaak. Temperatuur is 20C met lamp uit, 28C met lamp aan.

 

gallery_26898_12793_242725.jpg

 

gallery_26898_12793_180643.jpg

 

gallery_26898_12793_158132.jpg

 

Tot de volgende update,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moge die rot uitblijven a.u.b ;)

Dikke knotsen daar bij jou :D

 

 

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat je planten zich door de vergeling heen rossen, geeft mij ook goede hoop, gelukkig ben je erg secuur met de dames in de smiezen te houden, op naar een mooi einde ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie,

 

 

Bedankt voor de link ;)

Zijn hele mooi toppen ;)

Zelf vind ik zo hier en daar een mooi geel blad wel mooi staan :D maar moet niet tenkosten van de opbrengst gaan.

 

 

Succes tot het einde!!

 

 

 

Groetjes,

Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Donnie.

 

Dat ziet er goed uit man.

Ik ben zelf ook met de kolossus bezig en hij doet z,n naam eer aan moet ik zeggen.

Ik ben zelf nu op dag 28 bloei....maar als ik zie wat ik nog kan verwachten....T*ring.

Ik moet zeggen dat ik veel van dit topic heb opgestoken aangezien dit mijn eerste kweekje is.

Dus mijn dank is groot ;)

 

Ik wens je veel succes en zo te zien loop je aardig op z,n eind.

 

Keep up the good work.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super leerzaam dit topic ;) Aanvankelijk was je van plan deze ronde volledig op LED te gaan kweken, had jet het mogelijk geacht soortgelijke resultaten te krijgen als je echt alleen op LED had gekweekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie

Gaat lekker hiero! :D Je bent ze lekker aan het oppompen he ;)

Keep up the good work

Peace MJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie

 

Dat zijn serieuse knuppels aan het worden. Zijn mooie planten om te zien ook.

 

En hoop idd voor je dat die rot weg blijft.

 

Succes verder!!!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep it up dude, mooie kolossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_26898_12793_158132.jpg

 

Wat een mooie bos met knuppels.

baseball-bats-image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Highlife: ik hoop het ook ik zeg er niks meer over we zullen het gaan zien. Zou me niks verbazen als ik straks bij het knippen nog wat tegenkom, maar wellicht ook niet.

 

@Krasi: ja sommige fanleaves heb ik vanochtend verwijderd die begonnen echt op te krullen en dood plantmateriaal wil ik graag weghebben.

 

@taiga: Ja ik had liever gehad dat de herfst er pas wat later in was gekomen, maar het zij nu zo en we maken er het beste van.

 

@groenvingertje: Het is een mooie soort en ze maakt flinke knuppels aan, ben benieuwd hoe ze het bij jouw verder zal doen. En geen dank btw!

 

@luie hond: Onder de LED box waren de toppen toch een stuk kleiner geweest, aangezien dit een 400 watt pit is, en die LED box 250 watt output heeft met bloeiboosters aan.

 

@Miss Mary Jane: Ik doe mijn best ik heb de fietspomp hier nog in de kast doen, ze moeten het met eigen longinhoud waarmaken.

 

@THC Dude: Ja ze mogen van mij die laatste 2-3 weken nog even lekker doorbouwen. Ik ben benieuwd hoe lang ze kunnen staan.

 

@MRT: Thx Mister Tie ;)

 

@Doc: Bedankt die Gavita doet het lekker.

 

Dag 59 12/12 (dag 45 zichtbare bloei)

 

Verdorde c.q. opgekrulde fanleaves eraf gehaald. Volgens het boeken zouden ze 63 tot 70 dagen 12/12 moeten staan, de plant linksachter begint al redelijk te rijpen volgens mij is dat een 9 weken pheno. Sommige andere plant beginnen net pas de eerste bruine haren aan te maken dus die mogen nog wel een week of 3. Ik heb de mogelijkheid om in delen te oogsten dus dat scheelt. Apart droogtentje in de vorm van een DR40 ernaast met buisafzuiger en can filter.

 

gallery_26898_12793_193048.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, mooie knoeperts boven, en ook lekkere budzz beneden, lekker in fases oogsten die verschillende pheno`s ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er smakkelijk uit zeg de herfst zit er al dik in

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...