Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

roy026

mannetje kruisen met andere soort

Recommended Posts

elmanito is het al gelukt . kikke ook

:rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
is lekker hoor stuifmeel hash, je schijnt er ook een goeie prijs ervoor te krijgen, probeer maar is, echt geweldig

 

 

:rofl :) :D ;) :) :) :D :P ;) :) :o :o

moet je niet persen man kan je beter olie van maken

 

In dezelfde klas waar je leert dat bestuiVen met een v'tje geschreven wordt :j

dit vind ik er 1tje onder de gordel weet jij veel miss is het wel een dyslect

Share this post


Link to post
Share on other sites
is lekker hoor stuifmeel hash, je schijnt er ook een goeie prijs ervoor te krijgen, probeer maar is, echt geweldig

 

 

:D :) :) :D :dope: :D B) :D :rofl :rofl :rofl :rofl

moet je niet persen man kan je beter olie van maken

 

In dezelfde klas waar je leert dat bestuiVen met een v'tje geschreven wordt ;)

dit vind ik er 1tje onder de gordel weet jij veel miss is het wel een dyslect

 

clopd als een buz ik zijn swaar lisdectyz zorrie hierfoor. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

fagot overdrijven is ook een vak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor wie van goede boeken over het onderwerp mens x ander beest houdt: The Island of Doctor Moreau is an 1896 science fiction novel written by H. G. Wells, who called the novel "an exercise in youthful blasphemy." Er zijn meerdere films van gemaakt, de laatste in 1996 met Marlon Brando op leeftijd in de hoofdrol, een geweldige cultstatus B-movie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt van mannelijke planten wel wietboter maken, en daarvan weer een spacecake. Wel veel mannelijke plant nodig voor dit geintje, maar dat moet te doen zijn met 4 mannetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fok fok fok.........jullie hebben al maanden wat te lachen gehad...ik kom er nu pas achter...maarrrrrr oooowwwwwwwww wat is dit leuk wakker worden.

 

THANX roy.

 

trouwens, roy je heb wel gelijk, je kan alles bestuiven wat je wilt, maar of er een bevruchting uit komt.......

 

en roy, kom op man, je weet zelf toch ook wel dat je niet zomaar overal wat stuifmeel op kan gaan gooien.....sjonge jonge jonge jonge......Heb je op school niet geleerd dat dat door bijen gebeurt, of hommels......als je serieus wilt gaan bevruchten MOET je eerst een lading bijtjes of hommels hebben.....want ik heb namelijk wel opgelet vroeger en ik heb ook google, als je daar bestuiving intypt kom je ( na drukken op je muis, eerst wel het pijltje naar de site bewegen...) op een pagina die Wikipedia heet, maar goed...ik heb even geplakt en geknipt voor wat info voor jou....komt ie:

 

Methoden van bestuiving: Het proces van bestuiving vereist bestuivers die de stuifmeelkorrels verplaatsen naar de eicel. Methoden van bestuiving, die naar bestuiverstype zijn gecategoriseerd, zijn:

 

bestuiving door insecten (entomogamie)

bijen

hommels

kevers

motten

bestuiving door dieren als vogels (ornithogamie) of vleermuizen (cheiropterogamie)

kolibrie

slakken (malacogamie genoemd) bij o.a. Goudveil

 

 

ik wist niet dat slakken dat ook konden, ik denk dat slakken houden makkelijker en veiliger is dan bijen......en kolibries fokken is helemaal fokking moeilijk. Maar met een beetje geluk zit er nog een mot in je ouwe jas...of ken je dat liedje niet.?

Sorry dat ik geen verstand heb van kolibries fokken, misschien kan je op marktplaats kijken, er is vast wel een kolibrie te koop, wacht...ik check het wel eff voor je.....helaas geen levende kolibries te koop...dan weet ik het ook niet meer hoor.

 

succes ermee.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...