Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowbrain

Slechte kwaliteit

Recommended Posts

Hallo

Het laatste jaar merk ik op dat de wietkwaliteit hier in het oosten van het land zienderogen afneemt.

De wiet is het laatste jaar al op het eerste gezicht slecht. Het betreft met name de wietsoorten whitewidow, edelweis en een aantal hasj soorten oa afgaan.

De toppen zien er steeds bladeriger en donkerder uit en er zitten nouwelijks nog thc kristallen op. Deze ervaringen doe ik vooral op bij de coffeeshops, Scorpio en Sensi in de acherhoek.

Ook elders in de achterhoek neemt de kwaliteit af, alleen iets langzamer. Ook bij de huisdealers neemt deze af.

Dit terwijl er maar een stuk 6 coffeeshops verspreid in de achterhoek zijn. Af te raden is, om hier uberhaubt nog wiet te gaan halen want het is echt rotzooi :verrygood .

Ik zit te denken maar gewoon te stoppen met het halen van wiet en/of hasj. Heb laatst bij scorpio in ulft 20 euro moeten betalen voor slecht 1,5 gr afgaan en voel er weinig of niets van.

terwijl ik laatst in Delft was bij een coffeeshop en super goeie wiet kreeg voor dezelfde prijs als in Ulft. Ook rokade in Hengelo doet het goed waar ze vaak aanbiedingen hebben. Helaas kom ik in Hengelo maar zelden en was Delft een uitzondering :whistling, ps: mooie meiden daarzo iets wat je ook veel minder vind de achterhoek maar dat is een ander verhaal.

Ik kan niet wachten tot mijn eigen oogst er is :specool

 

Heeft iemand een verklaring voor deze kwaliteitsafname?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dit grofweg voor heel nederland geld,

getuige ook het trimbos analyse van 2010-2011

1,5 % afname bij de wiet en ruim 4 % bij de hasjies.

 

Hoe het komt?

Door het nederlandse overheidsbeleid.

zware repressie op kwekers, dus alleen de grote jongens (durven) door te gaan.

en die werken het liefst met snelle meuk.

Velen intreseert canna geen pest, omdat het om de pegels gaat.

dus is op zoek naar mooie genetica is ze al teveel.

 

erg kort door de bocht,

maar zo zit het wel.

 

Ik denk dat dit voor ruim 80 % van de grote jongens geld.

 

Grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een paar minuten verder rijdt dan Ulft, Kun je in doetinchem nog wel goeie kwaliteit krijgen

Omdat hier drie shops zijn is er meer concurentie, dus moeten ze wel goeie aanbieden, anders gaat iedereen

naar de ander shop

 

De Sensi is puur op duitsers gericht, veels te duur, NOOIT heengaan, stelletje oplichters

 

En inderdaad wat Weetje zegt klopt volgen mij 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke.

Nou bij deze zijn eventuele Duitsers hier op het forum ook gewaarschuwd dus.

Mijn conclusie hieruit haal alleen in grote steden of kweek je eigen shit.

Gelukkig moest huisgenoot toevallig naar grote stad en heeft wat lekkere orangebud voor me gehaald.

dus ga nu lekker ff stoned worden :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

om deze reden ga ik al jààren niet meer bij de shops

 

ze belazeren mensen constant

 

 

iets waar ik ook niet tegenkan is vb indicas verkopen , er het woord haze achter zetten en dan 12-14 euries de gram vragen

 

 

in maastricht wordt dit gedaan met

 

Happy brother

Cheese

OG kush

en wss nog meer soorten

 

ze zetten er dus gewoon het woord haze achter en bij og kush lieten ze de kush weg en stond er og haze

 

Ik heb de verkoper aangesproken erover en hij zei bij de black widow in maastricht , kijk, JIJ weet dit , maar de anderen niet

 

Nog een voorbeeld

 

 

ik ben 2 jaar terug nog eens naar de black widow geweest , het was nieuwjaar en ik dacht , laten we even eens wat anders halen , en bij de shop zijn we al zo lang niet geweest

 

 

Kreeg ik daar een zak met rotte toppen in en meeldauw + blaadjes die overduidelijk onder het spint zaten.

 

Ik ben toen teruggekeerd en heb deze zak teruggegeven en ik zei dat k dat neit aanvaarde, immers in de supermarkt koop je toch ook geen rotte appels?

 

Grommelend kreeg ik een zak met een wiet naar keuze met het commentaar , zou jij niet beter zelf beginnen kweken

 

Ik zei toen, doe ik ook , daarom zie ik het

 

 

En dat was de allerlaatste keer dat ze me in de black widow in maastricht gezien hebben en daar ga ik ook NOOIT meer binnen

 

 

Bij de kosbor heb ik ook al rotte wiet gehad , ik keer terug , en ik kreeg ipv de rotte santa maria een zakje white mix

 

 

Zat er in die white mix toch ook geen santa maria(met rot) , wow wat een slimme move van de verkoper

 

 

Sindsdien ben ik eigenlijk NOOIT meer in een shop geweest. owwacht , daarna ben ik nog één keer geweest en toen heb ik in de cool runnings hun "beste" hash gekocht

 

 

Hij zag goed uit rookte lekker (als je eraan rook met je neus) maar smaakte verschrikkelijk en had weinig effect

 

Heb die hash toen in 99% alcohol gegooid voor 24 uur

 

na die 24 uur was er nog heel wat van die brok over , ik wil niet weten wat het allemaal was. Ik weet wel dat als ik zelf hash maak die zo uitziet, dat die dan wel goed is

 

zou! me niet verwonderen als ze weet ik wat voor vetten erdoor gemengd hebben.

 

Daarom kweek zelf en laat die louche coffeeshops achterwege

 

 

Miss als er ooit een fatsoenlijk beleid komt zodat ze het met kwaliteitscontrole kunnen verkopen , dat de situatie dan betert.

 

Tot dan vind ik het best gevaarlijk om wiet in de shop te gaan halen.

 

Ik ken vb ook een kweker die voor shops kweekt. Als hij vb spint ziet in de vijfde bloeiweek , dan spuit ie zijn planten vol gif.

 

Het kan hem echt geen zak schelen , enkel het gewicht telt.

 

Diezelfde kweker wou ook eens een paars buitenwietje binnenbrengen.

 

Toen kreeg hij als reactie , sorry dat nemen we neit aan want dat kunnen we niet door de binnenwiet mengen.

 

 

Dus de meeste shops(in maastricht toch) zijn allemaal bezeikers en het zou me niet verwonderen dat de situatie overal zo is.

 

En de schuld , die ligt bij de laffe politiekers en regeringen die geen politieke moed hebben om het te regelen , zo bang om hun postje te verliezen

 

Ja sorry moest ff mijn gal uitspuwen , dat is bij deze gebeurd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...