Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

S5 still Alive.......onder 4x600w

Recommended Posts

beter dat je als reserve houdt en anders zou ik het ook wel weten hoor

 

nou ben benieuwd wat het eind resultaat is hoor

 

nou hou ons op de hoogte met de verdere ontwikkelingen.

 

veel succes en ik hou je in de gaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoooo Mark nee verduister ze niet maar schat dat ze zo rond eind oktober wel klaar zijn :whistling

@Donbuttie dat ben ik ook.maar goed zit nu pas in het begin stadium kan van alles gebeuren denk ook niet dat dit een saai rondje gaat worduh stay tuned :specool

Greetzzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo mena vette s5 in juh tuin jonguh :verrygood

 

zo hebbie altijd stekken haha

 

succes man

 

 

latersss

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ JuicywZekerss jij tog ook :whistling

FF snelle update dames 3dgn 18

Temp 25/27c

uit 20c

lv 75/80%

Gister rondom heen water gegeven Ec.1.47 Ph 5.1 Dames gaan morgen op 12 uur wat ik normaal gesproken nooit zou doen!!!! Minimaal 9dgn 18 maar ik kom dan met de tijd niet uit zeg maar.dit is voor het eerst dat ik ze zo weinig voorgroei geef met de S5.

Pica tijd,

 

Dag 3 18 uur

gallery_27127_12740_1007416.jpg

gallery_27127_12740_583359.jpg

gallery_27127_12740_921758.jpg

Greetzzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn nog wel een beetje klein mm, en de ec is ie niet wat te hoog nu?

ze doen nu niet zoveel met voeding, ik hoop dat je niet te snel wilt :verrygood

 

wel mooi dat je de lv hoog houdt, dat vinden ze dan wel weer toppie! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ JuicywZekerss jij tog ook :specool

 

 

 

ja zeker mena , gaat helemaal goed komen tog hahaha :verrygood

 

 

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze zijn nog wel een beetje klein mm, en de ec is ie niet wat te hoog nu?

ze doen nu niet zoveel met voeding, ik hoop dat je niet te snel wilt :specool

 

wel mooi dat je de lv hoog houdt, dat vinden ze dan wel weer toppie! :rofl

 

 

Gvd Pol je brengt me aan het twijfelen,Nee laat me het anders zeggen ik weet dat je gelijk heb ik wil dit rondje te snel doen. :whistling

Reden waarom omdat ik tegen die tijd ,een poosje met me ballen in de zon lig te branden :wOOt :smoke

acht ja westerunion is er niet voor nix :wave: . Ok w8t nog ff af dan voor ik ze op 12/12 gooi :verrygood

Thanx voor je mening polletje wordt gewaardeerd Oja voor de rest hou ik me ferro schema aan en daar zit ikzelfs lager wat Ec betreft ik geef nu nog volzet dus geen groei of bloei zal ff me voeding schema plaatsen

gallery_27127_10974_24982.jpg

@Juicyw Yep :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie S5 struiken heb je daar buiten Mena Muria :verrygood

 

Die gaan buiten net zo lekker als binnen, uit eigen ervaring.

 

Schattig heel die kleintjes :whistling , dat ze snel groot mogen worden en mooie buds brengen.

 

Fijne dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zet je de struiken van buiten niet binnen?

 

Dan, de kleintjes per 3 in een pot... lijkt me een goede optie als je in tijdnood zit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowsterkte yep maar bn benieuwd wat eraf gaat komen(buiten) ze hebben het zwaar te verduren met die harde windstoten,

maar goed gelukkig nog geen gebroken takken enzo.En binnen ben ik zeer tevreden met de stekken die ik heb gekregen vorige oogst heb ik redelijk gedraaidt hoop nu op wat meer, want een 1 op 1draai zit er voor mij niet in (S5)jammer genoeg.

@Predator 8ja in tijd nood zit ik maar goed moet nu maar roeien met de riemen die ik heb. ik haal het net, of net nie, dan maar een dag of 2 eerder oogsten......

Ok on Topic. de meisjes staan vandaag 8 dgn 18 uur heb ze net getopt,en vandaag gaan ze op 12/12 er branden nu 3 lampen

morgen ochtend een verti behandeling en dan mogen ze als het aan mij ligt knallen.....Lamp 4 gaat donderdag aan.

een paar pica's

Dag 8 18 uur

gallery_27127_12740_124765.jpg

gallery_27127_12740_966208.jpg

gallery_27127_12740_564313.jpg

Temp aan 28c

uit 18/20c

lv.68%

Nou dit was die voorlopig weer ff dan weer Groet,M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit...

hoe hoog worden ze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn wel wat gegroeid. Maar echt groot zijn ze niet voor dag 8.

Maargoed de stekjes krijg je wel klein aangeleverd.

 

Is het niet verstandig de dames nog wat 18 uur te geven.

Want het lijkt me te vroeg om nu te switchen. Je hebt immers ruimte zat en ze zijn al getopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mrt je zal zien dat ze nu hard gaan groeien zal om de 2a 3dgn ff een foto update doen , maar schat dat ze rond de 110cm worden;)

@Tim Yooooo Tim alles goed man ;) Maar Klopt idd wat je zei maar de meisjes staan sinds vandaag op 12/12 en zit wat krapjes met de tijd zeg maar.Maar gaat goed komen ze gaan als een speer de aankomende weken. Stay tuned.

Greetzzz,M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mena,mooie buitenplanten heb je staan. ;)

Zo'n luchtbevochtiger wat je er hebt bijstaan werkt die goed?

Tot hoe hoog krijg je ongeveer je lv met zo 1tje erbij?

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo mena ;)

 

ze zijn tog lekker aan geslagen niet waar ;)

 

gaat de goede kant op, succes dudee

 

 

 

laterss

 

 

Jw ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowke Yep vind hem goed werken en hoe hoog die komt ligt er natuurlijk wel ook aan wat voor een weer het buiten is maat gemiddeld zo rond de 80% maar nooit onder de 70.... ;)

@ Juicyw Yep ze zijn allemaal goed aangelagen maar vond de stekken er ook netjes uit zien.

 

Ok on topic Sinds gisteravond branden alle 4 de lampen.Vanmorgen hebben de meisjes een verti behandeling achter de rug.

Alle stekken waren goed aangeslagen tja wat moet je dan met de bankzitters doen weggooien.....?????? ;)

Nuhhhhhh d8t het niet :lol:

gallery_27127_12740_1019173.jpg

gallery_27127_12740_87391.jpg

gallery_27127_12740_854768.jpg

 

Gewoon in een doos stoppen B)

gallery_27127_12740_482991.jpg

Greetzzzzz,M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt een lieve pappa ben je ook heh ;)

 

Mooi dat het lekker gaat daar Mena!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat weer lekker Mena. Ik ben er ook ff uit geweest vandaar de late reactie ;) :lol: .

En gaan we binnenkort nog testen ;) ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mena,

 

Ben zo druk geweest afgelopen week dat ik nu pas je topic zie, dat gaan we natuurlijk volgen! :lol:

S5 is echt een heerlijk soortje, maar wel erg duur hier in de shop (13euro/gram!) ;)

Als je 1600 gram kan halen zal dat een flink paar centen op brengen ;) Lekkere Cola's in je vorige kweek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mena,

 

 

Ziet er goed uit, ook die buiten S5'en. Hopen dat er nog een mooie nazomer aan zit te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeebodem waar zoon blik kindervoeding wel niet goed voor is :D :D

@kramer Hey kramer Jij ook een ban gehad toevallig ;) blij dat je er weer bij bent :wacko: ja en bbqen kunnen we wel vergeten met dit weer.En tegen de tijd dat deze klaar is ben jij de eerste die hem mag testen :D

@Stikkie Ok dan next time zal ik hem niet gaan persen de volgende x komen ze ongeperst :D maar ja goed te horen dat die smaakt......

@Twitchy Yep prijzen gaan weer langzaam omhoog.daarom is het ook interesant om het te kweken en natuurlijk ook een lekker wietje dat in 9wkn klaar is ;)

@johnny Hey makker Thanx het oogsten vd buiten planten zal ik zelf niet doen lig dan lekker aan het strand te genieten met me rummetje dus ik zelf heb wel een lekkere nazomer :D .zal vd week weer is een paar pica's doen van me buiten Sjes.

 

Vandaag dag 2 12/12

water gegeven +/- 600ml perplant groei a/b crop,enzym/roots dit alles met een ec van 1.64 en met een ph van 5.4 alle 4 lampen branden op een hoogte van 1.65. dit was die weer morgen wat pica's

Greetzzzz,M :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...