Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gezelligheids roker

te dicht op elkaar

Recommended Posts

dit is 1 plant... is vanaf het begin ipv omhoog gegaan meteen alle kanten op gegaan.

 

wat info over de plant die ik kan geven :

 

het is een haze plant, ik heb haar als stek van ong 6 cm gekregen en heb haar na 1 maand in een 90 liter bak gezet.

ze is nu 70 cm hoog en is vanaf dag 1 alle kanten op gaan groeien.

ipv 1 steel heb ik nu al 3 stelen uit de grond groeien die allemaal even dik zijn (net alsof ze te diep gepoot is)

doordat het een hele struik is die breder is als lang ben ik bezorgt.

hebben de binneste toppen en vertakkingen wel kans aangezien er veel bladeren zijn die het binneste weinig zonlicht gunnen.

 

moet ik bladeren gaan verwijderen (wat ik een slecht plan vind persoonlijk) of moet ik de takken gaan omleiden zodat de plant verder uit elkaar getrokken wordt waardoor ook de binnenkant wat meer licht krijgt, en zo ja hoe kan ik dat het beste aanpakken ?

 

gallery_31626_12727_48698.jpg

 

groet

 

gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zongen het al heel lang geleden:

 

Dus laat maar gaan

Dat gaat wel goed

 

Mooi plantje, als je graag bezorgd bent doe dat dan maar over de afbloeitijd/periode, het blijft natuurlijk Haze en die is niet zo geschikt voor ons natte en koele klimaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat probleem ook met 1 van me dames, maar ik buig ze voorzichtig zodat ze toch nog een beetje zon kunnen opvangen.

 

ik denk dat je dat ook het beste kan doen.

 

gr mr high :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zal wel goed komen denk ik.. al zit er meer mee in dat je haze nooit op tijd zal klaar geraken alvorens het slechte weer er is :verrygood veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ groen gif

 

dank je voor je tijd elke keer groen gif, zeer gewaardeert....en opzich heb je gelijk hoor, laat maar gaan dat gaat wel goed.

al vind ik extra stimuleren mooi meegenomen :verrygood

 

dit zal wel goed komen denk ik.. al zit er meer mee in dat je haze nooit op tijd zal klaar geraken alvorens het slechte weer er is :whistling veel succes

 

het afbloeien zal idd in de kelder moeten gebeuren, iemand een tip qua lampen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

knakken.. Ik heb het vandaag ook gedaan , zeker geen bang voor hebben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...