Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Guest elmanito
Nee ik had ze bespoten met anticelstrekhormoon

Anticelstrekhormoon is waarschijnlijk gewoon een chloormequat-chloride oplossing.:tu

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Diegene die het verkoopt zal het hun geheim nooit willen verklappen, maar chloormequat-chloride wordt ook in de graanteelt gebruikt zodat de halmen niet enorm groeien.Kwam het toevallig tegen op een buitenlands forum naar opzoek naar info over iets anders.

 

But im using Chlormequat Chloride to stop the strech and to set off flowering(even though I don't have a celing issue) been told you can be @ wk 3 of flowering with wk 5 flower sizes.. If used wk 1-2 of flowering

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja die anticelstrekkingshormoon.... het heeft mij ongeveer 8 kg gekost.... nooit maar dan ook nooit gebruik ik dat spul nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whats gebeurt ;)

 

heb je de hele oogst naar de klote :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn nog meer anti strek hormonen dan alleen CCC.

Bovendien probeer je een of twee planten met hormonen, toch nooit een heel hok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Chloormequat-chloride is trouwens een zout & geen hormoon, maar het middel wordt al sinds de jaren 60 gebruikt.Wanneer je het gebruikt is het oppassen voor de oogleden & de huid, maar verder is de schade heel beperkt.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij werkt het goed

en bij vele anderen die ik ken hetzelfde

 

dat het bij amnees niet goed heeft uitgepakt komt denk ik door verkeerd gebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dat denk ik ook dat de dosering die Amnees heeft toegepast niet helemaal de juiste was. ;) beetje teveel en je hebt lowryders. :tu

 

Namaste :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zal dat het wel geweest zijn... mjah als je 10 planten kweekt probeer je het op 2 planten.. als je groot kweekt en je probeert het op 20% van de planten bestaat de kans dat je dus 8kg minder overhoud. zelfde als met voeding, medium etc etc.. mjah idd lowryders.. en ander hok heb ik later gespoten, en die planten hadden een gezonde hoogte, maar wiet werd niet compact (integenstelling tot normaal) en tja.. gewoon helft van wat ze normaal opbrengen.

 

maargoed als anderen het wel bevalt, dan zal het wel aan mij liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan zal dat het wel geweest zijn... mjah als je 10 planten kweekt probeer je het op 2 planten.. als je groot kweekt en je probeert het op 20% van de planten bestaat de kans dat je dus 8kg minder overhoud.

 

Dat is jouw redenering, je kan het nog steeds op 2 planten gebruiken en kijken wat er gebeurt.. Zo niet dan pak je 10 plantjes.. Lijkt me nogal raar als je een grote kweek draait om zulke aantallen experimenteel te gebruiken voor iets wat je niet kent ;)

 

Edit: Wat ging er trouwens precies mis? Foto's?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mjah idd lowryders.. en ander hok heb ik later gespoten, en die planten hadden een gezonde hoogte, maar wiet werd niet compact (integenstelling tot normaal) en tja.. gewoon helft van wat ze normaal opbrengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...