Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

fuck the police

Recommended Posts

In London en die steden ging het gewoon om rellen en plunderen tuig is het! Deze jongen die beroofd is door dat tuig is geen onderdeel van een justitieel apparaat of regering. Hij is een simpele student. En dan nog niks te zeggen over andere hardwerkende mensen die autos, winkels, en weet ik veel wat zijn kwijtgeraakt.

 

 

 

 

 

 

:head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een tuig zeg, wat denken ze wel niet, elke dag agressief gefouilleerd worden, geen baan, geen school, geen toekomst, moeder aan de hero, papa al 10 jaar dood,

nooit uit london geweest geen geld voor, de hele wereld noemt je nutteloos tuig, en je 4 kleine broertjes moet je elke dag voeren met wat je met jatten kan scoren.

 

ik snap ook niet waarom ze zich zo gedragen zeg, leek me eerder logisch dat ze in kleermakerszit voor het parlement linkse leuzen gingen chanten, want ja dat zijn duidelijk hun roots toch!?! kom op , keep it real, tuig-gedrag is het zeker maar zijn verder gewoon jongeren die het heel moeilijk hebben en niet weten wat te doen in zulke absurde situaties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ik wel een beetje te makkelijk om mee weg te komen, door te zeggen: "och ze hebben het zo zwaar" Mama moet gewoon van de hero afblijven en haar kinderen opvoeden? Papa dood dat is kut maar mijne is ook dood. Vier kleine broertjes neem aan dat ze al 10 zijn anders naait hero mama erop los terwijl ze weet dat ze niet voor deze kinderen kan zorgen? Geen school? Nou ik weet het niet maar ook daar kan iedereen naar school. Geen baan? Leer fatsoenlijk praten trek je broek op en solliciteer! Ken wel meer mensen die het zwaar hebben en zelfs zwaarder dan dat, je kent ze wel van tv dat zijn die mensen die 30 kilometer voor water lopen en niet anderen beroven of de boel lopen te slopen.

 

Ze lopen allemaal in merk kleding roepen op tot rellen met hun BLACKBERRY maar ze hebben geen geld? Weet je wat er mis is met deze lui, ze hebben geen prioriteiten anders dan stoere kleding en de nieuwste telefoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en door wie zou die drang of beter gezegd druk komen? constant gebombardeerd worden door media, reclame, billboards, prestatie en statussymbool gedreven maatschappij? ik praat niks goed hoor... en je noemt idd genoeg alternatieven. maar ze zijn ziek snap je. Ziek door deze bizarre maatschappij.

Al jou antwoorden kunnen makkelijk weerlegd worden met tegen antwoorden en zo gaat het spelletje wel even door.

 

om dat dan te vergelijken met de ellende in andere landen is ook lekker handig, dan kun je net zo goed niks meer gaan verbeteren, want wat zeur je, in xxxxxxland hebben ze geen stroom, internet en banen dus niet zeuren dat we de bijlmer hebben afgesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met hoe de huidige maatschappij is ben ik het zelf ook niet eens. En veel dingen kunnen beter en moeten beter. Maar het is niet zo dat ze onderdrukt worden ze krijgen kansen genoeg. Als je die kansen niet aanneemt is dat je eigen fout. En jouw miserie is geen excuus een ander miserie aan te doen. Zo zie ik dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze zich tegen het systeem zouden verzetten zou ik dat hartstikke goed vinden. Maar duidelijk zijn ze er op uit om zoveel mogelijk schade aan te brengen.

En daarbij word de onschuldige burger keihard gepakt.

 

Zoals dat voorbeeldje van die scooter. Zelfs als iemand nog al die nare dingen heeft mee gemaakt, of misschien wel erger.

 

Dan kan en mag dat toch geen reden zijn om iemand zo te behandelen. Als ze ook maar enig moraal zouden hebben, zouden ze die man toch juist helpen danwel negeren.

Nee dit zijn ronduit trieste lui waarvan de herseninhoud gelijk staat aan een zak hooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen worden wakker... mensen die angst hebben veroordelen te snel en behouden het oude systeem... we gaan nu naar het nieuwe tijdperk, en daar heeft iedereen wat aan.

Het oude moet kapot en mensen moeten voelen wat het is om dingen te verliezen.. anders ga je de kleine dingen niet waarderen, en kom je jezelf nooit tegen.. ja als het te laat is.

 

Het is de tijd dat je je stem kan laten horen om tot je dood te gaan werken voor schulden die niet van jou zijn.. als een goede slaaf betaamd.. je bent geen echte vent als je voor deze overheid bent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En mag ik vragen wie jij bent om te roepen dat anderen moeten voelen wat het is om iets te verliezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites


Natuurlijk is het niet goed te spreken dat er grote ongelijkheid is ontstaan in een/onze maatschappij,
en is het mss zelfs goed om met gerichte acties aan fundamenten te schudden.
Maar hier werden toch gewoon etalages leeg geplukt?
Ofwel soms iemands levenswerk verwoest?

Dit soort relschopperij dient geen enkele zaak,
behalve anarchy.

Fuck the system?


Yes.
Fuck your neighbour?
No.



Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil wel even terugkomen op het feit dat het idd niet goed te praten valt dat er onschuldige mensen de dupe worden.

 

wat ik meer bedoel is dat het aan de andere kant wel nodig is om uiteindelijk te laten zien dat corruptie en het volk onderdrukken op termijn geen stand houd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen daden.

Als ik die rovers zie op tv, wordt ik daar best wel bedroefd van, omdat het vaak alleen maar gaat om materie, oftewel vrij waardeloze dingen. (ik heb t niet over de financiele waarde uiteraard)

 

Inderdaad, het zijn altijd onschuldige mensen die de dupe zijn.

 

Ik hoorde iemand hier nog zeggen, dat zou in Nederland nooit gebeuren. Hoe naief.

Hier loopt ook tuig rond en dat is het ook gewoon als je steelt, of je nu een joggingpak aan hebt of een duur maatpak.

Echt, ik heb geen goed woord over voor dit soort lui.

Laat ze maar lekker 2x per dag watertrappelen op noorderhaaks, als de vloed weer inkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem is dat er nooit naar deze mensen geluisterd is. In Nederland hebben we partijen als de SP en de PVV, waar vooral ontevreden onderklasse op stemt. Beide partijen hebben ook flink wat zetels en daardoor hebben ze het gevoel dat ze nog iets van invloed hebben. In Engeland zijn er eigenlijk maar 3 partijen en alledrie hebben ze deze bevolkingsgroep verraden. Er was nog veel vertrouwen in de LibDems, maar ook die bleken niet anders te zijn dan de gevestigde partijen. Resultaat is o.a. een gigantische bezuiniging op onderwijs. Verder zit ik niet zo in het Engelse regeringsbeleid, maar ik kan me voorstellen dat deze groep nog wel meer genaaid wordt, voor zover ze al iets hadden.

Natuurlijk is het slecht dat er nu onschuldige burgers slachtoffer worden (de uitspraak van Weetje vind ik erg mooi), maar als deze mensen een vreedzame demonstratie houden is er niemand die naar ze omkijkt. In Nederland zie je dat ook, er zijn genoeg demonstraties geweest rond de onderwijsbezuinigingen, maar die kwamen alleen in het nieuws als er arrestaties waren verricht. Zelf zat ik op den duur ook tussen de groep die problemen kreeg met de ME, puur omdat vreedzaam gewoon niet werkt. We hebben er een mooi spreekwoord voor: een kat in het nauw maakt rare sprongen. De enige oplossing voor deze problemen in Engeland (in heel het Westen eigenlijk, want daar komen ze uiteindelijk ook als het zo doorgaat) is het serieus nemen van deze mensen. Tot die tijd zullen ze zelf forceren dat er aandacht komt en dat gaat op een gewelddadige manier, waar niemand beter van wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaren de problemen laten verloederen en dan de eerste zijn om kritiek te geven als het uit de hand loopt...dank u egoisten...

 

Dat het verkeerd is van die jongeren om zomaar privebezittingen van de gewone man te vernietigen of stelen ziet het kleinste kind maar zoiets als in Londen gebeurt echt niet zomaar. Het zijn ook altijd de mensen die wél werk hebben, wél toekomst hebben, wél een goede omgeving hebben die klagen en zagen dat het die jongeren hun eigen schuld is. Dat ze weliswaar nog nooit personen uit die omstandigheden ontmoet hebben is bijzaak, puur egoisme krijgt in het westen sowieso de bovenhand.

In een consumptiemaatschappij leven als de onze waar uitstraling, rijkdom en materiele dingen zo belangrijk zijn zorgt voor een grote druk op de armere klasse binnen onze maatschappij. Het is een sociologisch feit dat armere mensen dingen als dure gsm's of schoenen kopen juist om er eindelijk eens bij te horen.

 

Moeten die jongeren die nu ook levens van andere mensen vernieldden veroordeeld worden?Ja. Zijn zij de enige schuldigen? Neen. De regering en al wie hen steunde zijn even schuldig door het jarenlang negeren van de situatie. Wijzen met de vinger is altijd makkelijk en iets wat de egoistische mens maar al te graag doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...