Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GroeneWiede

Truffels Mexicana 5gr

Recommended Posts

hallo beste WF'ers

 

ik ga zaterdag met een vriend nog eens truffels eten (Psylocibe mexicana), maar omdat we dinsdag herexamens hebben zouden we maar de helft nemen van een kleine portie (12gr/2=6gr elk) zodat het niet zo intens is.

Maar er wordt gezegd dat 5gr een kleine trip geeft, maar wat is een kleine trip?

Heb je wel visuals? of ben je gewoon euforisch zoals veel word gezegd van de Mexicana soort?

 

Mensen die ervaring hebben met het nemen van een halve portie let me know!

 

cheeersssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
i just eat the whole bag :head_hurts_kr:

 

jup ik normaal ook, vroeg mij gewoon af als je ook effect hebt van een kleinere portie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
i just eat the whole bag :tu

 

jup ik normaal ook, vroeg mij gewoon af als je ook effect hebt van een kleinere portie:)

 

Ligt aan de persoon. Ik heb voor een sterke trip meer dan 15 gram nodig (Sclerotia Atlantis), mijn vriendin bereikt dit niveau al met 10 gram. Ik heb mensen gesproken die met 7,5 gram stevig tripten. Ik denk dat 6 gram pp wel een leuke lichte trip oplevert, zeker als je er gevoelig voor bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik eet soms een half doosje, het hangt allemaal een beetje af hoe lang het geleden is dat je er de laatste keer gegeten hebt.

 

Bij paddestoelen geldt dit zeker dat er een vrij snelle tollerantie wordt opgebouwd, waarschijnlijk zal dit bij truffels ook zo zijn.

 

Als het lang geleden is dat je er gegeten hebt zal je een milde trip ervaren met enkele piekmomentjes die minder lang zullen duren dan wanneer je een volledige portie eet.

 

( bij halucinogenen weet je nooit echt op voorrand wat er zal gebeuren en hoeveel inpact dat op je zal hebben )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo geldverspilling? Achja, Ik heb vanavond ongeveer eerst 5 gram Mexicaanse truffels gegeten. Dat is leuk. Verwacht geen stonedheid net als die van wiet. Het was helemaal oranje/geel/groen/rood in mijn kamer (wow, ik dacht altijd dat mijn kamer redelijk donker was) en ik had lol. Maar ik heb daarna wel nog ongeveer 5 gram extra gegeten, omdat ik nog wat meer wilde voelen. Echt ik snap best dat je fout kan gaan, maar met wat goede muziek gaat alles goed :wacko: 5 gram truffels is makkelijk te doen. Ik heb gewoon met huisgenoten gepraat en er kwam op de piekmomenten zelfs iemand binnenlopen (toen lag ik met m'n hoofd tussen twee kussens :) ). Niemand had iets door en ik kon normaal praten. Je hebt alles gewoon onder controle (en toch weer niet). 10 gram maakt het al wat psychedelischer (behoorlijk), maar je kan het allemaal redelijk bevatten.

 

Wat ik heb dus heb gedaan is eerst 5 gram nemen. Daarna gewoon lol gehad en als ik meer wilde, pakte ik meer. T gaat gewoon vanzelf en is totaal niet als alcohol (ah ik voel 'm, dus ik drink er nog 3).

 

Vervelende is dat ik nu niet kan slapen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu 2 keer getript op truffels bijde keren met Atlantis Truffels.

 

Eerste keer 20 gram gegeten en geloof me dat is pas een trip het was precies zoals fear and loathing in las vegas :wacko:

2de keer was vorig weekend en toen had ik die portie gesplit maar ik zag alsnog kranen uit de muur komen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na gisteravond nog even een waarschuwing voor andere beginners: Als je tript kan je ABSOLUUT niet slapen. Ik dacht altijd dat het wel mee zou vallen, maar het viel me vies tegen. M'n ogen gingen constant weer open, er sjeesde een deuntje door m'n kop en omdat ik zo graag wilde slapen (wat was ik moe :rofl ) kwam ik soms in een neerwaartse spiraal terecht. Daar is makkelijk uit te komen, maar het beste is om gewoon niet proberen te slapen en wat te doen wat je afleidt van het trippen. Ik heb een paar uurtjes TrackMania gespeeld en dat werkte fantastisch. Maar doordat ik rond half 12 nog wat truffels naar binnen had gewerkt, sliep ik pas rond half 4.

 

Dus misschien is dit een goede tip: Niet meer shrooms gaan eten als je binnen 3 a 4 uur wilt gaan slapen.

 

Helaas moet ik vandaag weer druk aan de slag :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Note aan Candamile:

 

Het is dan ook niet verstandig je portie in meerdere keren te nemen.

Vanwege de super snelle tolerantie zul je die 2e dosis bijna niet merken, en word je trip enkel wat verlengt.

 

Ik vind het ook niet bijster verstandig uitgeplant om te gaan trippen voor het slapen gaan wanneer je er de volgende dag vroeg uit moet en dan nog eens bijdoseren ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoezo geldverspilling? Achja, Ik heb vanavond ongeveer eerst 5 gram Mexicaanse truffels gegeten. Dat is leuk. Verwacht geen stonedheid net als die van wiet. Het was helemaal oranje/geel/groen/rood in mijn kamer (wow, ik dacht altijd dat mijn kamer redelijk donker was) en ik had lol. Maar ik heb daarna wel nog ongeveer 5 gram extra gegeten, omdat ik nog wat meer wilde voelen. Echt ik snap best dat je fout kan gaan, maar met wat goede muziek gaat alles goed ;) 5 gram truffels is makkelijk te doen. Ik heb gewoon met huisgenoten gepraat en er kwam op de piekmomenten zelfs iemand binnenlopen (toen lag ik met m'n hoofd tussen twee kussens :D ). Niemand had iets door en ik kon normaal praten. Je hebt alles gewoon onder controle (en toch weer niet). 10 gram maakt het al wat psychedelischer (behoorlijk), maar je kan het allemaal redelijk bevatten.

 

Wat ik heb dus heb gedaan is eerst 5 gram nemen. Daarna gewoon lol gehad en als ik meer wilde, pakte ik meer. T gaat gewoon vanzelf en is totaal niet als alcohol (ah ik voel 'm, dus ik drink er nog 3).

 

Vervelende is dat ik nu niet kan slapen :P

Leuk om te horen dat het bevallen is...

 

Verder wil ik je wel zeggen dat geen trip hetzelfde is, dus ook niet overmoedig worden...

 

Het is goed om eerst een beetje te eten en indien je verder wilt, wat meer te eten.

 

 

 

Na gisteravond nog even een waarschuwing voor andere beginners: Als je tript kan je ABSOLUUT niet slapen. Ik dacht altijd dat het wel mee zou vallen, maar het viel me vies tegen. M'n ogen gingen constant weer open, er sjeesde een deuntje door m'n kop en omdat ik zo graag wilde slapen (wat was ik moe :) ) kwam ik soms in een neerwaartse spiraal terecht. Daar is makkelijk uit te komen, maar het beste is om gewoon niet proberen te slapen en wat te doen wat je afleidt van het trippen. Ik heb een paar uurtjes TrackMania gespeeld en dat werkte fantastisch. Maar doordat ik rond half 12 nog wat truffels naar binnen had gewerkt, sliep ik pas rond half 4.

 

Dus misschien is dit een goede tip: Niet meer shrooms gaan eten als je binnen 3 a 4 uur wilt gaan slapen.

 

Helaas moet ik vandaag weer druk aan de slag B)

 

Ik heb al geslapen als ik aan het trippen was... ;)

 

Dat gevoel dat je beschrijft zijn je hersenen die vermoeid zijn, die een pauze nodig hebben. Ik ken het gevoel maar al te goed...

 

Het lijkt me toch ook verstandiger om een "diepe trip" beter voor te bereiden en zien dat je de volgende 2 dagen tijd hebt om alles te verwerken.

 

Note aan Candamile:

 

Het is dan ook niet verstandig je portie in meerdere keren te nemen.

Vanwege de super snelle tolerantie zul je die 2e dosis bijna niet merken, en word je trip enkel wat verlengt.

 

 

Als je hiermee begint lijkt het me wel verstandig eerst een beetje te eten, je kan nog altijd bij eten.

 

Wat ook leuk is om even dieper te gaan op paddestoelen is een truffel eten...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ook leuk is om even dieper te gaan op paddestoelen is een truffel eten...

 

Dat is hetzelfde als zeggen van als je harder wilt gaan van die bruine bomen, moet je aan de mdma gaan.

 

Zit allebij psilocybine ---c-->psilocin in alleen de truffels zijn minder potent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

als ik een vreetbui heb eet ik zo een doos truffels van de little op.

en krijg er alleen een paar bruine handen van .

en slaap er goed op ook .

en met de champions van de little ook nooit geen last gehad .

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gisteren avond voor den eerste keer truffels gegete, ATLANTIS, we waren met twee, en die andere persoon had wel al ervaring met trippen. al de hele dag niets anders gegeten dan chocolade om wat te stimuleren. en dan savonds rond 8, meteen 20 gram binnen. super visueel, super trip. was op men kot. hebben dan even het stad binnengegaan rond 22u (brussel centrum), paar minuten slecht gegaan maar dan terug super. verder echt zalige visueel. wil nog eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...