Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
carpe_diem

Politie oogst hennep in maïsveld

Recommended Posts

Politie oogst hennep in maïsveld

Aalten, 17-08-2011 • De politie heeft dinsdag 16 augustus in een maïsveld in het buitengebied van Aalten een honderdtal hennepplanten aangetroffen en vernietigd.

 

De politie kreeg een tip over de aanwezigheid van de hennepplanten in het maïsveld en stelde een onderzoek in. Midden tussen de maïs werden 100 hennepplanten aangetroffen. Deze zijn inmiddels vernietigd. De politie stelt een nader onderzoek in.

 

http://www.politie.nl/noord_en_oost_gelder...epinmasveld.asp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer zo'n verrader die door de vele propaganda over wiet dacht zijn plicht te vervullen.

Wat diegene niet beseft is dat hij met zijn nsb praktijken niet geliefd is onder de mensheid.

 

Karma zal dit ongenoegen oplossen, want ooit zal deze verrader zijn eigen tegen komen en misschien wel zelf verraden worden met iets wat degene zelf fout doet.

Weinig mensen zijn zonder zonden en een verrader pleegt al een zonde.

Dus hij zal er zeker meer hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind niks mis met buiten kweken, maar blijf met je poten van een boer zijn land en inkomen af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een regel voor guerillia's en dat is er zijn geen regels :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vind niks mis met buiten kweken, maar blijf met je poten van een boer zijn land en inkomen af.

 

 

guerilla is overal verboden.... :verrygood

 

 

 

dus Sicx....jij komt met jou guerilla in hetzelfde celletje met dezelfde behandeling terecht hoor... :specool

 

dus geen reden je beter te voelen collega...imho :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat er niet om of ik in dezelfde cel terecht kom. Mij gaat het erom dat ik een ander geen schade berokken. Of zijn inkomen verminder door zijn oogst deels te vernielen. Heb je er wel eens over nagedacht dat hobby kwekers niet in zo een kwaad daglicht kwamen als mensen niet 100 planten of meer zouden planten in een maisvel van een boer? Guerilla kweken kan op veel plekken zonder een ander tot last te zijn.

 

En ik voel mij echt niet beter als een ander. Waar die opmerking vandaan komt snap ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat is nou net iets waar ik als hobby kweker helemaal niks meer om geef.

 

omdat deze situatie zo is gecreeerd en ik 30 maisplanten omhakken nou niet echgt een misdaad vind.

 

de grooste misdaad is wat er na het oogsten gebeurd het vee word vetgemest en vermoord. denk daar maar eens over na :verrygood

 

 

ps

 

en hoe weet je dat de boer zelf niet wat geld wou verdienen het groene goud is wellicht interesanter als die varkens voer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan best zijn dat een boer het zelf doet, maar het gebeurt ook zonder medeweten van een boer. Ik vind het geen misdaad perse om wat mais om te hakken en planten neer te zetten. Maar het is lelijk als je als hobby kweker word geript van je eigen tuin, dat na je harde werk. Hetzelfde geld voor een boer lijkt mij. Ik val niemand aan ik probeer alleen mijn inzicht hierin te delen. Je hebt simpelweg geen recht om op iemand zijn eigen land spullen te vernielen om je eigen gang te gaan. Er zijn genoeg plekken om te planten zonder dat je er een boer mee lastig valt. zou leuk zijn als iemand in mijn tuin midden in een leuk bloemenveldje even wat brandnetels plant en daarbij een deel van de bloemen vernield. En dierenleed... daar ben ik ook tegen heeft alleen niks hiermee te maken. Nogmaals ik val niemand aan en ik voel mij niet beter dan een ander ik deel mijn mening.

 

Peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guerilla kweken kan op veel plekken zonder een ander tot last te zijn.

 

daar denken ze bij staatsbosbeheer toch echt heel anders over.... :whistling

 

daar krijg je een vette prent voor... het uittrekken van brandnetels...het bemesten van verarmings gebieden en het aanplanten van ongewenste exoten....

 

en dan heb ik het nog niet eens over het rooien/toppen van bomen en struiken.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel mais is voor toekomstige dode dieren (vermoorden dieren)

 

als ik een paar wietplantjes tussen hun voer neer zet hebben ze mischien nog iets plezier in het te korte daglichtloze leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is nog nooit een koe stoned geworden van ingekuilde mais en wiet :verrygood ...

en een mooie biefstuk laat ik niet staan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...